OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meinaatko Mike hommata uuden Macbook pron? Hurja suorituskyky noissa.
En tartte läppäriä, mutta katoin mikä olis hinta jos ottaisin tarpeiden mukaan. 14 tuuman M1 Max 64gb 1TB olis 3900 euroa.
Monesti varsinkin ulkomailta tilatessa et voi valita mikä kuljetus yhtiö pakettisi Suomessa toimittaa.
Joo, ei saa koskaan valita, koska jatkossa suosisin aina Postnordia, erinomainen systeemi.
 
Semmonen kehonliikkuvuus-testi. seinän viereen seisomaan, kasvot seinää päin ja varpaat ihan seinään kiinni, kädet ylös seinää vasten niin, että kyynerpäät ja kämmenet on seinässä kiinni, siitä meet kyykkyyn ja ylös.
 
Semmonen kehonliikkuvuus-testi. seinän viereen seisomaan, kasvot seinää päin ja varpaat ihan seinään kiinni, kädet ylös seinää vasten niin, että kyynerpäät ja kämmenet on seinässä kiinni, siitä meet kyykkyyn ja ylös.
Eiks toi ole vähän niinkuin välityksistä kiinni?
 
En tartte läppäriä, mutta katoin mikä olis hinta jos ottaisin tarpeiden mukaan. 14 tuuman M1 Max 64gb 1TB olis 3900 euroa.

Joo, ei saa koskaan valita, koska jatkossa suosisin aina Postnordia, erinomainen systeemi.
Tuo en editoinnissa tosi kova laite, hakkaa todella monessa jutussa Mac Pron.
 
Tuo en editoinnissa tosi kova laite, hakkaa todella monessa jutussa Mac Pron.
Hakkaa kaikessa paitsi rammissa ja la laajennettavuudessa. Mac pro ottaa sitä kamaa sisäänsä kivasti. Mulla on esim siellä kelkka josssa 2x8gt kovot. Rammia on 192 ja sitä tartten aina, helvetin usein menee sadan pintaan.
 
Semmonen kehonliikkuvuus-testi. seinän viereen seisomaan, kasvot seinää päin ja varpaat ihan seinään kiinni, kädet ylös seinää vasten niin, että kyynerpäät ja kämmenet on seinässä kiinni, siitä meet kyykkyyn ja ylös.
Siis eikös siinä ole tarkoituksena nimenomaan se, että ei osu siihen seinään. Eli varpaat vähän irti seinästä kuitenkin niin lähelle kun mahdollista ja siitä alas kyykkyyn ilman että osuu seinään millään kehon osalla.
 
Semmonen kehonliikkuvuus-testi. seinän viereen seisomaan, kasvot seinää päin ja varpaat ihan seinään kiinni, kädet ylös seinää vasten niin, että kyynerpäät ja kämmenet on seinässä kiinni, siitä meet kyykkyyn ja ylös.
Minkä kohdan liikkuvuutta tällä testataan. Eli jos ”testi” EI onnistu niin minkä kohdan liikkuvuus silloin on huono/ heikko?
 
Siis eikös siinä ole tarkoituksena nimenomaan se, että ei osu siihen seinään. Eli varpaat vähän irti seinästä kuitenkin niin lähelle kun mahdollista ja siitä alas kyykkyyn ilman että osuu seinään millään kehon osalla.
Mun mielestä jalat noin mutta sit kämmenet sai olla seinässä.
 
Viha on syvää mua kohtaan. Kaverin nimellä oli laitettu taas vaihteeksi.

7A998814-FFBF-4C01-82F9-61F7C82F0A3B.jpg
 
Sairasta hommaa. Kun saat selville kuka nii vie eteenpäin asia, mielellään vielä nimi julkiseksi kuka tällästä paskaa tekee.
Ei saa kun ne voi anonyyminä noita laittaa. Pistää vain miettimään että mitähän mä tällekin yksilölle olen tehnyt joka noin jaksaa piinata? Ei kai nyt kukaan voi noin paljoa vihata ilman isompaa syytä. Tosin se on nähty, että noissahan ei vikaa ole koskaan, vaan vika on mussa. Noi on ylilaudalla sankareita.
 
Back
Ylös Bottom