OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mahdutko sää ees tohon suihkuun 😁
Kyllä sinne 16 vuotta on mahduttu, mutta kaatumaan ei mahdu, mikä lienee ihan kiva juttu. Nää on nää vanhat jugend talot sellaisia, että kaikenlaista viritelmää näkee kun rakennettu ennen sotia. Mielenkiintoista sälää oli tuolla alla kun lattia purettiin. Kaikenlaista kivi- ja lasimurskaa sinne oli lapioitu.
 
Kyllä sinne 16 vuotta on mahduttu, mutta kaatumaan ei mahdu, mikä lienee ihan kiva juttu. Nää on nää vanhat jugend talot sellaisia, että kaikenlaista viritelmää näkee kun rakennettu ennen sotia. Mielenkiintoista sälää oli tuolla alla kun lattia purettiin. Kaikenlaista kivi- ja lasimurskaa sinne oli lapioitu.
Seinistä saattaa löytyä kans kaikkea mielenkiintoista kun vanhoissa taloissa on monesti kerros kerroksen päällä tapettia.
 
Forkut, awwwwwww

Screen-Shot-2021-09-05-at-17.25.40-PM.jpg
 
Hyvin treenattu brachioradialis just tekee myös bicebs brachiin sitä huippua muotoa koska se jatkuu hauberin alapään alle, mut tämänhän kaikki tiesivät muutenkin..AWWWWW
 
Oliks jengi ihmisiks striimissä?
Oli, mutta laitoin just tubeen ilmoituksen. Striimit siirtyy nyt vain jäsenille kokonaan. Ei ole mitään pointtia hukkaa enää aikaa ja vastailla ilmaiseksi treenikysymyksiin. Jäsenet tukevat kanavaa ja heille ne vastaukset kuuluu. Maalitauluna maailmalle olo loppuu tuolta osin.
 
Nakut on ainoot jotka mua miellyttää. Sitten eka pyörä on ensikosketus näihin enkä siten osaa vaatia mitään ajettavuudelta jne. Ehkä sitten muutaman tuhannen kilsan jälkeen osaan vaatia. Monster tuskin metsään menee ekaksi.
Vähän samanlaisessa tilanteessa olen itse jo pitempään painiskellut. Prätkä pitäis saada, ehdottomasti naku, ja mielellään tehokas sellainen. Omaa pyörää ei ikinä ole ennen ollut, ei edes mopoa kevarista puhumattakaan. Prätkäkokemustakin on kertynyt vuosien mittaan vain hyvin satunnaisesti. Nyt lopultakin sitten puristin liipaisimesta. Ensipyöräksi tuli vähän kutiteltu (150hp) oman aikansa kova tehopullukka Honda X11. Fiilikset on lähinnä "herraJUMALA!!" -tasoa, sitä tehoa vaan tulee ja tulee NIIN eri tavalla kuin tehokkaissa autoissa. Vaikka tossa mun hupiautossakin on yli 500hp, niin kiihdytyskiksit on ihan eri luokkaa pyörällä.

Et tule katumaan muuta kuin korkeintaan sitä, että hankit pyörän vasta nyt.
 

Liitteet

  • IMG20210904145809.jpg
    IMG20210904145809.jpg
    613,1 KB · Katsottu: 297
  • IMG_20210902_121026.jpg
    IMG_20210902_121026.jpg
    414,6 KB · Katsottu: 300
Vähän laantunut halut tässä. Kovasti olen tutkinut asiaa ja tullut päätelmään, ettei se mulle ole. Ne eivät ole käteviä kulkuvälineitä, vaan niillä ajetaan vain ajamisen takia, eikä mulla ole aikaa ajella huvikseen ilman mitään tarkoitusta. Näyttää siltä, että oli se sitten sali, toinen kaupunki tai pidempi matka, niin auto vie mut sinne nopeammin ja mukavammin joka tapauksessa, auton kanssa ei tartte säätää yhtään mitään.

Mut katotaan nyt sitten keväällä asiaa uudestaan.
 
Pyörä kulkuvälineenä pelkästään paikasta a paikkaan b on kyllä turha. Sen takia tuli itsekkin oma pyörä myytyä, kun tuli lähinnä töihin ajettua 15min matka. Mielummin ottaa auton, kun hikoilee varusteet päällä pikkumatkan takia :D.
 
Vähän laantunut halut tässä. Kovasti olen tutkinut asiaa ja tullut päätelmään, ettei se mulle ole. Ne eivät ole käteviä kulkuvälineitä, vaan niillä ajetaan vain ajamisen takia, eikä mulla ole aikaa ajella huvikseen ilman mitään tarkoitusta. Näyttää siltä, että oli se sitten sali, toinen kaupunki tai pidempi matka, niin auto vie mut sinne nopeammin ja mukavammin joka tapauksessa, auton kanssa ei tartte säätää yhtään mitään.

Mut katotaan nyt sitten keväällä asiaa uudestaan.
Keväällä se halu kasvaa vaan kun lumet on sulanut, aivan varmasti 😁
 
Pyörä kulkuvälineenä pelkästään paikasta a paikkaan b on kyllä turha. Sen takia tuli itsekkin oma pyörä myytyä, kun tuli lähinnä töihin ajettua 15min matka. Mielummin ottaa auton, kun hikoilee varusteet päällä pikkumatkan takia :D.
pitää ostaa täysjousitettu sähkömaastopyörä, niin on kivaa se ajaminen.
edit: ai, tääl puhuttiin prätkistä :david:
 
Pitää nostaa tämä kiitos ylös Tubesta, koska siinä on inhorealistisesti aika paljon totuutta.

Todella kova video! Pakko sanoa jotain, josta osa bodyskenestä saattaa hermostua, kun kalikka kolahtaa jalkaan ja toki voin olla väärässä, kun puhun asioista vain tietämättömänä sivustaseuraajana (kyseessä on vain oma mielipide): Bodyskene ei ansaitse Mikeä. Itselläni on sellainen fiilis, että Mike on ollut kuvioissa jo niin kauan ja tehnyt hyvää hyvyyttään niin paljon asioita Suomen bodyskenen eteen, että ihmiset pitävät Miken olemassaoloa jo itsestäänselvyytenä.

Itse kuulun niihin lukuisiin ihmisiin, jotka löysivät bodyskenen nimenomaan vain Miken materiaalien ansiosta (katsoin ensin, että skene ei vaikuta omalta ja tuntuikin hyvin kaukaiselta, mutta huomasin, että joku "pakkisjätkä" (Mike) tekee poikkeuksellisen laadukasta materiaalia ja seurasinkin aluksi vain materiaalin laadun takia, vaikka skene ei itsessään ollut mieleinen). Tykästyin skeneen ja nyt olen vuosien mittaan ostanut bodyskeneen liittyen mm. SM-kisojen lippuja (+streameja), käyttänyt erilaisia valmennuspalveluita, ostanut salikortteja, lisäravinteita, alkanut seuraamaan skenen jengiä, ostanut treeniohjelmia (kaikki tämä on vain Miken ansiosta, joka on tehnyt skenen helposti lähestyttäväksi ja hänen kauttaan laji on tullut suuremman yleisön suosioon - Rahaa virtaa Miken ansiosta roppakaupalla muiden laariin).

Muualla kuin Suomessa Mikeä kohdeltaisiin kuninkaana ja huiput jopa maksaisivat, että pääsisivät alan dominoivaan podcastiin - Koska ihmiset ymmärtävät arvon, kun saa näkyvyyden suurelle massalle ja ennen kaikkea JUURI oikealle kohdeyleisölle. Bodaus on arvostelulaji, joten ihmettelen sitäkin, että juuri tämän lajin ihmiset eivät arvosta mm. videoiden laatua vaan ihastelevat heiluvia kännykkävideoita. Tiedän, että Mike on jo bodyskenessä hyvin arvostettu, mutta olettaisin sen näkyvän paljon enemmän ulospäin esim. bodyskenen ukot voisivat välillä treenailla Pakkiksen paidoissa (itsekin niitä tilaillut ja pitänyt, vaikka kilpatausta on muualla kuin bodyskenessä - Tässä skenessä olen pelkkä harrastelija) - Jollakin muullakin tavalla jengi voisi tehdä enemmän hyvää myös toiseen suuntaan (pieni vastapalvelus valtavasta näkyvyydestä Pakkiksen sivuilta - Markkinoinnin näkökulmasta voin kertoa, että niin suuri näkyvyys ja oikea segmentti - Skenen ylivoimainen ja dominoiva kanava) olisi hyvin kallis mainospaikka, jos siitä bodari joutuisi itse maksamaan (muissa skeneissä tuon arvoinen mainospaikka ei olisi mikään läpihuutojuttu - Tai se, että alan dominoivan sivun omistaja tulee kotiin asti tekemään podcastia).

Vaikka Mike on jo huippuarvostettu, niin ulkopuolisin silmin Mike vaikuttaa silti alan aliarvostetuimmalta jätkältä ja hänen massiivisen arvon huomattaisiin oletettavasti vasta sitten, kun hän ei olisikaan kuvioissa. Iso kiitos Mike, että olet tehnyt valtavasti työtä bodyskenen eteen ja hyvin paljon vain hyvää hyvyyttään, rakkaudesta lajiin. Alleviivaan vielä loppuun, että kyseessä on vain mun mielipide, oma fiilis eli en väitä tietäväni paremmin kuin skenen omat jannut siitä, miten asiat on.
 
Pitää nostaa tämä kiitos ylös Tubesta, koska siinä on inhorealistisesti aika paljon totuutta.
Harvoin tulee kirjoiteltua, Mutta oli osuvasti kirjoitettu. Äijjän videoiden ja tuotannon kautta myös alkanut seuraamaan skeneä joissain määrin. Team M&M 🤟
 
Back
Ylös Bottom