OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Turussa tarttee hakea lupa tammikuussa jos meinaa syksyllä tehä jotain.
Muistaakseni Turun PTVgymin avajaiset siirtyi 4 kuukaudella rakennusvalvonnan panttausten takia.
Sitten kun vielä pari bumerangi kierrosta tähän päälle erinäisten muotovirheiden ja pilkunviilausten takia . Ja monella paikkakunnalla heinäkuu on sellainen että lupienkäsittely pysähtyy.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja monella paikkakunnalla heinäkuu on sellainen että lupienkäsittely pysähtyy.
Tota käytetään usein haukkumaan kaupungin viranomaisia kunnes itse on siinä asemassa. Olen töissä pienessä yksikössä jossa muun muassa käsitellään ja hyväksytään (tai hylätään) erilaisia hakemuksia ja lupia, en tosin nyt kyseessä olevalla alalla. Kyllä virkamiehetkin haluaa olla kesälomalla silloin kun kaikki muut on, eli heinäkuussa. Jossain määrin toki porrastetaan niin, että aina on joku töissä, mutta ihan turhaa ja itsekästä se on jos joku odottaa että heinäkuussa olisi samat käsittelyajat kuin vaikka marraskuussa.
 
Tota käytetään usein haukkumaan kaupungin viranomaisia kunnes itse on siinä asemassa. Olen töissä pienessä yksikössä jossa muun muassa käsitellään ja hyväksytään (tai hylätään) erilaisia hakemuksia ja lupia, en tosin nyt kyseessä olevalla alalla. Kyllä virkamiehetkin haluaa olla kesälomalla silloin kun kaikki muut on, eli heinäkuussa. Jossain määrin toki porrastetaan niin, että aina on joku töissä, mutta ihan turhaa ja itsekästä se on jos joku odottaa että heinäkuussa olisi samat käsittelyajat kuin vaikka marraskuussa.
Totta. Tässä kuitenkin syytä huomata että mainitsin vain asian enkä kritisoinut. Kuitenkin olen sitä mieltä että usealla paikkakunnalla tämä olisi järjestettävissä missä valvojia on useita
 
Ei ole kohtuutonta. Kohtuullista olisi palkata kesäksi lomasijainen, näin toimitaan monella muulla alalla eikä jätetä hommia kasaantumaan.

Ei. Aloilla, tai tehtävissä joissa on kelpoisuusvaatimuksena ylempi korkeakoulututkinto ja osaamista vaaditaan vähän muutakin kuin outlook kalenteri, ei kyllä palkata kuukaudeksi mitään kesäapulaisia.
 
Ei ole kohtuutonta. Kohtuullista olisi palkata kesäksi lomasijainen, näin toimitaan monella muulla alalla eikä jätetä hommia kasaantumaan.
Sellaisen kesäkeijon saakin nopeasti opastettua työhön, jossa pitää tietää yhtä sun toista hakemuksista ja mitä vaaditaan että luvat voi myöntää.

Minun työpaikassa toimenkuvaan kuuluvat tehtävät on niin monimutkaisia ja eri järjestelmiä niin paljon, että meille ei ole mitään järkeä ottaa kesäsijaista tai muutakaan tilapäistä tekijää, koska perehdyttäminen vie niin pitkään.
 
IMG_6984.jpg
 
Mike oletko haastattelut/olisiko mahdollista että haastattelisit podcastiin urheilupsykologia? Hän voisi antaa vinkkejä miten saadaan henkiseltä puolelta kaikki irti treeni/kisatilanteessa ja palautumistilanteessa. Uskoisin, että aihepiiri kiinnostaa monia nykyajan hektisessä maailmassa.
 
Melkosta toi remppaaminen. Isännöistijä kokoajan haluaa tulla tarkastaan joka työvaiheen ja joka ikisestä kerrasta kun se tulee, niin 197 euroa laskua. 2 kertaa jo käynyt viikon aikana.
Mitä Helgee. Ei sen tarvii joka työvaihetta nähdä. Nyt jos käy vielä monta kertaa niin apinaa koijjataan.
 
Mike oletko haastattelut/olisiko mahdollista että haastattelisit podcastiin urheilupsykologia? Hän voisi antaa vinkkejä miten saadaan henkiseltä puolelta kaikki irti treeni/kisatilanteessa ja palautumistilanteessa. Uskoisin, että aihepiiri kiinnostaa monia nykyajan hektisessä maailmassa.
Olis hyvä idea.
 
Back
Ylös Bottom