OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitään en treenistä tiedä, mut tuurilla tarttunut tämmöiset tykit.

Mulla olis muuten aika rapsakka pikku kikka hauiksille jota olen testaillut tässä viimeaikoina treenissä.

3F506D22-0148-4702-AF8E-F8E405C16E63.jpeg
 
ennemmin katson Miken videoita kun Vatasen. Mielestäni Vatasen videot on enempi suunniteltu 12-19 vuotialle pojille, ei
Mitään en treenistä tiedä, mut tuurilla tarttunut tämmöiset tykit.

Mulla olis muuten aika rapsakka pikku kikka hauiksille jota olen testaillut tässä viimeaikoina treenissä.

katso liitettä 234001
Mieti minkä kokoiset tykit olis jos tietäisit treenaamisesta 😂 (on nuokin aika älyttömät💪)
 
Meillä on täällä suihkuremppa meneillään. Hopo oli onnistunut jotenkin kaatamaan korkeelta kiinni olleen mustan maalipurkin valkoiselle lattialle. No onneksi noi valkoiset otetaan muutenkin pois.
B2B1F85E-9DF0-4EB7-AD25-2E2869D42400.jpeg
 
Mieti minkä kokoiset tykit olis jos tietäisit treenaamisesta 😂 (on nuokin aika älyttömät💪)
Saattais olla 55cm jos tietäisin jotain treenistä. En viitti kertoa uutta kikkaa, kun saan taas täällä armeijan dumaamaan sen. Pidän sen siis omana tietonani. Tykit kasvakoon.
 
Ei esim meidän Gymlogeja ihan kauheasti dissattu ja jengi niistä tykkäsi / tykkää yhä, kun katsoo niitä miljoonia katsojamääriä. Saan tänä päivänä yhä lähes päivittäin ihmisiltä kiitoksia netissä ja IRL, että niistä meidän videoista on jengi saanut tuhottomasti infoa ja uutta kipinää aloittaa salitreenit joko uudestaan tai ylipäätään mennä sinne rohkeasti treenailemaan.

Kyllä sun kannattaa jo siitä johtaa ajatus, että treenivideoita on järkevää sun tehdä punttiukkeleille ja fitnesskissoille. Mä veikkaan, että ne negaajat vain ovat eniten äänessä ja siitä syntyy fiilis, että kaikki vaan negaa. Ne positiiviset tyypit, jotka videoita katsoo, ei vaan pidä ääntä (mikä on sinänsä harmi). :giggle:

Terkuin,
Nyyssis
Johtuu siitä kun sä olet niissä mukana.

En muista sun koskaan dissanneen tai tylyttäneen ketään eri mieltä kanssasi olevaa.

Yleisesti ottaen, tässä maailmassa saa sitä mitä tilaa. Tarpeeksi kauan kun vittuilee ja isottelee niin turha yllättyä jos alkaa tulla paska takaisin omille simmuille.
 
Johtuu siitä kun sä olet niissä mukana.

En muista sun koskaan dissanneen tai tylyttäneen ketään eri mieltä kanssasi olevaa.

Yleisesti ottaen, tässä maailmassa saa sitä mitä tilaa. Tarpeeksi kauan kun vittuilee ja isottelee niin turha yllättyä jos alkaa tulla paska takaisin omille simmuille.
Tämä on täysin totta, mulla ei siinä mitään tekemistä ollut ja mulle ei niistä kunniaa kuulu pätkääkään.
 
Tämä on täysin totta, mulla ei siinä mitään tekemistä ollut ja mulle ei niistä kunniaa kuulu pätkääkään.
Kyllä mun mielestä sä näyttelit myös osaasi noissa gymlogeissa joten turha vähätellä sitä. Itse alotin salilla treenaamisen vähän ennen kuin nämä videot alkoivat tupsahdella tuutista. Paljon oppinut teiltä molemmilta. Kiitos !
 
Pitää arvostaa niitä jotka rakennuttaa omakotitaloja. Pelkän suihkun remppaaminen Kampissa on kestänyt toukokuusta asti. Itse remontti kestää kuivumisineen pari kolme viikkoa, mutta se byrokratia, voi elämä. Lupia remppaan kysyin toukokuussa ja nyt syyskuussa ollaan tekemässä.
 
Pitää arvostaa niitä jotka rakennuttaa omakotitaloja. Pelkän suihkun remppaaminen Kampissa on kestänyt toukokuusta asti. Itse remontti kestää kuivumisineen pari kolme viikkoa, mutta se byrokratia, voi elämä. Lupia remppaan kysyin toukokuussa ja nyt syyskuussa ollaan tekemässä.
Timban ja Hupen talonrakennusprojektien blogit oli hyvää settiä silloin aikoinaan. Muistan niin elävästi sen läpi tihkuvan epätoivon kun budjetti loppui ja timpurit lähtivät hupen raksalta.
 
Tube on erikoinen paikka

katso liitettä 234019
Normaali ihmiset vain klikkaavat vähin äänin pois, jos sisältö ei miellytä.

Hieman reaktioltaan aktiivisemmat laittavat alapeukun.

…Sitten on ihan oma nettisankareiden kasti, joissa yhdistyy myötätunnon puute + impulsiivisuus + näppäimistö = Youtube- ja iltalehden kommentoijat.

Teet Mike aivan todella hienoa sisältöä maanläheisellä otteella. Mainokset ja yhteistyötkin sisällytät hienovaraisesti videoihin. Ja jos aiheena on kehonrakennus tai kuvaat kehonrakentajaa, menee videot jo taiteen puolelle. Joten good job, pienet hypet täältä sinulle !
 
Normaali ihmiset vain klikkaavat vähin äänin pois, jos sisältö ei miellytä.

Hieman reaktioltaan aktiivisemmat laittavat alapeukun.

…Sitten on ihan oma nettisankareiden kasti, joissa yhdistyy myötätunnon puute + impulsiivisuus + näppäimistö = Youtube- ja iltalehden kommentoijat.

Teet Mike aivan todella hienoa sisältöä maanläheisellä otteella. Mainokset ja yhteistyötkin sisällytät hienovaraisesti videoihin. Ja jos aiheena on kehonrakennus tai kuvaat kehonrakentajaa, menee videot jo taiteen puolelle. Joten good job, pienet hypet täältä sinulle !
Kiitos
 
Pitää arvostaa niitä jotka rakennuttaa omakotitaloja. Pelkän suihkun remppaaminen Kampissa on kestänyt toukokuusta asti. Itse remontti kestää kuivumisineen pari kolme viikkoa, mutta se byrokratia, voi elämä. Lupia remppaan kysyin toukokuussa ja nyt syyskuussa ollaan tekemässä.
Turussa tarttee hakea lupa tammikuussa jos meinaa syksyllä tehä jotain.
Muistaakseni Turun PTVgymin avajaiset siirtyi 4 kuukaudella rakennusvalvonnan panttausten takia.
 
Back
Ylös Bottom