OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Onko jollain tietoa mitä eroa on Maissalla ja Omaololla? Ne toimii varsin typerästi rinnakkain ja ilmoituksia pukkaa kummastakin samasta asiasta. Toisessa voi kommunikoida ja toisessa ei. Onko noista jompikumpi rinnakkain väliaikaisesti vai miten toi on tehty noin epäselväksi?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko jollain tietoa mitä eroa on Maissalla ja Omaololla? Ne toimii varsin typerästi rinnakkain ja ilmoituksia pukkaa kummastakin samasta asiasta. Toisessa voi kommunikoida ja toisessa ei. Onko noista jompikumpi rinnakkain väliaikaisesti vai miten toi on tehty noin epäselväksi?

En ole Omaoloa käyttänyt. Maisa kai tuli Apotin kanssa samaan aikaan. Espoossa ollut ongelmia kun on osassa paikkaa on Apotti toiminnassa ja osassa ei. Maisa siinä mielessä kätevä, että näkee nopeammin ajanvaraukset ja kertomuksut sekä tulokset, mutta omalla kohdalla on osa kertomuksista myös hävinnyt, joskin jossain vaiheessa ilmestyneet Omakantaan. Töölön sairaalassa ja muuallakin olen kuullut hoitajien kertomana Apotissa olleen paljon toimintahäiriöitä (kerran oli röntgenin ajanvaraukset hävinneet ainakin Espoossa). Olen sanonut, että laittaa jokaisesta bugista tikettiä urakalla.

Saakelin sekava ja huono vastaus, mutta siis Maisa kyllä pukkaa ilmoituksia hulluna ja kun menee lukemaan, niin ei välttämättä ole itselle mitään luettavaa, joka ärsyttää.
 
Netistä kopsattua.

Maisa on Apotti-asiakas- ja potilastietojärjestelmää käyttävien kuntien ja HUS Helsingin yliopistollisen sairaalan henkilökohtainen, maksuton ja suojattu digitaalinen kanava ammattilaisen ja kansalaisen välillä.

Omaolosta löydät sosiaali- ja terveyspalvelut, nopeasti ja esteettömästi, ympäri vuorokauden – vaikka kotisohvalta käsin! Omaolon antamat suositukset ovat aina henkilökohtaisia. Ne perustuvat ajantasaisimpaan tieteelliseen tutkimusnäyttöön ja kansallisesti yhteisesti sovittuihin kriteereihin.

Kaksi eri järjestelmää eli jos molemmissa asioi, niin ilmoituksia satelee kummastakin. Suomessa lienee paljon käytössä eri potilasjärjestelmiä.
 
Onko ollu aiemmin rasvapatteja tai onko muualla? Itellä poistettu äkkiseltään muisteltuna vuosien varrella viisi ja uusia vaan sikiää. Todella vittumaisia vaikka eivät olekaan kipeitä elleivät satu olemaan sellaisessa kohtaa, että joku niitä hankaa/painaa, mut onhan nuo kosmeettinen haitta.
On pitkin kroppaa pienempiä, saattaa olla perinnöllistä. Ja ne varmaan uusii, koska selkään on tulossa samaan kohtaan heti uutta. Aika ikävää.
 
Pitää arvostaa niitä jotka rakennuttaa omakotitaloja. Pelkän suihkun remppaaminen Kampissa on kestänyt toukokuusta asti. Itse remontti kestää kuivumisineen pari kolme viikkoa, mutta se byrokratia, voi elämä. Lupia remppaan kysyin toukokuussa ja nyt syyskuussa ollaan tekemässä.

Joo noi olla aivan jäätäviä projekteja ajallisesti. Tyyliin 6kk niinku sulla ilmeisesti kohta.

Tosta omakotitalon rakentamisesta tuli mieleen päivän iltis ja 17-vuotias Konsta. On kyllä kova kaveri. Hattu korkealle. Runkokin tolpista ja laudoista ilman valmiselementtejä, Huonekalut myös tekee itse nollasta. Itse olin 17-vuotiaana räkänokka, joka mietti viikonloppua, tyttöjä ja kaljaa.

 
Mike , ettäkös te jonkun kaa miettiny toho nevör ögen treeniin kertoimet omaan painoon nähden.Pystyykö heittää tähän et miten ne meenee mihinkin sarjaan
 
Mike , ettäkös te jonkun kaa miettiny toho nevör ögen treeniin kertoimet omaan painoon nähden.Pystyykö heittää tähän et miten ne meenee mihinkin sarjaan
Alkuperäinen seuraavasti, tosi haastava.

30x omapaino
20x 1.3x omapaino
7x15 1.2x omapaino
30x omapaino
 
Harvoin tulee kirjoiteltua, Mutta oli osuvasti kirjoitettu. Äijjän videoiden ja tuotannon kautta myös alkanut seuraamaan skeneä joissain määrin. Team M&M 🤟
Joo, pakkiksen kautta aikoinaan itsekkin aloin bodausta seuraan ja todella paljon hyötyä saanut täältä. Eipä näitä muualta edes tule seurattua kuin pakkiksen kautta. Jos ei tätä olisi niin varmasti jäisi seuraaminen kokonaan pois.
 
Vuodesta 2002 seurannut foorumia välillä enemmän ja välillä vähemmän. Viimeisinä 6 vuotena taas enemmän koska kuuluu itsellä päivittäiseen rutiiniin. Nimenomaan olen seurannut, aika vähissä on omat kirjoitukset tänne.

Omaan tekemiseen saanut täältä todella paljon vinkkejä ja saanut seurata lajin / alan kehittymistä. Tässä kohta 20 vuoden aikana homma on muuttunut todella paljon ja sosiaalisen median kehitys on ollut huimaa. Mikään muu alaan liittyvä media ei ole onnistunut kehittymään samalla tavalla sosiaalisen median ja sisällön tuottamisen kanssa kuten Pakkotoisto. Pakkotoisto on ainakin minulle enemmän kuin keskustelufoorumi. Täältä minä olen löytänyt ja löydän koko ajan uuttaa jolla saa omaa tekemistä kehitettyä. Täältä olen löytänyt ne kanavat / tuottajat joiden materiaalia seuraan.

Olisi vaikea kuvitella että itse seuraisi alaa nykyään ollenkaan ilman pakkotoistoa. Luulen että aika moni pystyy allekirjoittamaan saman asian.

Kun ihmisillä on erilainen mielipide niin niitä keskusteluita syntyy ja siinä ohessa voi saada myös itse ahaa elämyksiä. Se mitä en ymmärrä on tarpeeton paskanpuhuminen ja henkilöön menevä loukkaaminen / kiusaaminen.

Iso kiitos kohta 20 vuoden yhteisestä taipaleesta Mikelle ja pakkikselle. Tykkään sun tavasta seistä sun mielipiteiden takana ja aktiivisesta otteesta keskusteluun. Ennen kaikkea kiitos kaikesta materiaalista jota olet tuottanut meidän seuraajien iloksi.
 
Tuli mieleen tuollainen asia jos, henkilön ulosanti on erilainen livenä ja kirjoitellessa nettiin, niin veikkaisin että suurin syy tuohon taitaa olla se että ihmisen viestintähän on väh. 90% ilmeitä ja eleitä, ne kun jätetään pois niin saattaa asiat tuntua töksäyttelyltä, jos ei käytä 50 päämäärätöntä ja kuvaamatonta hymiötä siinä lauseen perässä.
Mutta eri asia on sitten jos on niinkun meikä mandoliini joka omistaa restingbitchfacen, eli olen livenä kuulemma kokoajan vittuuntuneen ja ylemmyydentuntoisen näköinen, sorry, synnyin tälläisellä naamalla.#nohardfeelings.
Ja sitten joku korreloiva hymiö.
🐒
Kiitos ja anteeksi.
 
Tuli mieleen tuollainen asia jos, henkilön ulosanti on erilainen livenä ja kirjoitellessa nettiin, niin veikkaisin että suurin syy tuohon taitaa olla se että ihmisen viestintähän on väh. 90% ilmeitä ja eleitä, ne kun jätetään pois niin saattaa asiat tuntua töksäyttelyltä, jos ei käytä 50 päämäärätöntä ja kuvaamatonta hymiötä siinä lauseen perässä.
Mutta eri asia on sitten jos on niinkun meikä mandoliini joka omistaa restingbitchfacen, eli olen livenä kuulemma kokoajan vittuuntuneen ja ylemmyydentuntoisen näköinen, sorry, synnyin tälläisellä naamalla.#nohardfeelings.
Ja sitten joku korreloiva hymiö.
🐒
Kiitos ja anteeksi.
Sama ongelma itselläkin. Vaikka ois kuinka hyvä päivä ja hyvä fiilis. Niin joku saattaa kysyä, että miten sie noin pahalla päällä näytät olevan :D. Viestitellessä tulee väärinkäsityksiä jos ei tunne henkilöä hyvin. Olen sen huomannut.
 
Sama ongelma itselläkin. Vaikka ois kuinka hyvä päivä ja hyvä fiilis. Niin joku saattaa kysyä, että miten sie noin pahalla päällä näytät olevan :D.

Saman täällä. Milloin olen vihainen, totinen ja mikä lienee. Joskus kuittaan, "et tunne minua" tai "tämän pärstän sain syntyessä". :D
 
Back
Ylös Bottom