Samaa mietin. Jos mulla ois varaa 220k€ autoon ni en varmasti huoltais ite
Mitä tulee huoltoihin, niin väittäis että kuka vaan pystyy vaihtaa öljyt tai jopa jarrulevyt. Ei se RS6 ole sen kummempi auto huoltaa mitä golffi. Ero huoltohintoihin tulee kalliimmista varaosista.
Kun ne kalliimmat autot on tehty niin ettei niitä voi itse paljon huoltaa kun ei ole olemassa työkaluja.
Esim tutulla on lamborgihini Turussa,hinta oli 990,000€ veroineen.ei velaksi,oli sen verran tilillä extraa.
Ei siitä viittis alkaa meisselillä väkisin vääntämään että saa ajovalon hehkun vaihdettua.. Eihän jokku 200K autot ole kalliita,perus lulla joita duunarit saa velaksi.Sit ku mennään yli 400K niin aletaan puhumaan hienoista autoista joita ei KUKAAN,ei kukaan,väännä 5€ meisselillä jotaki osaa ku on niin erikoinen ruuvinpää ettei taida olla työkalua ku merkkikorjaamon kassakaapissa ja Italiassa.
Täytyy olla jo saatanan idiootti joka arvoautosta repii ruuvit joillaki perkeleen voimapihdeillä että tulee säästöä 250€,se on jälleenmyynnissä -10,000€ ku pistää silmään ääliömäisyys. Eikä niiden perushuollot ole satasia,syyshuoltoon saa menemään 5000€.350K porschen huolto oli 4800€,kerran vuodessa.pari suodatinta ja vähän öljyä ja valohoitoa.OIis varmaan joku Jyrki tehny tallilla 200€ ja äljyt alesta,Xtra/Pirkka rallimobil öljyä perkele!...
Eihän se ole ko rälläkkä,vasara ja meisseli,kyllä ne saa auki,laittaa sitten uudet,mitkä on kärkkäiseltä tilattu..Arvaa näkeekö sen sitten kaveri joka on ostamassa semmosta?
Näkee,se ei osta edes semmosta koska luoja tietää mitä muita tyhmyyksiä sille on tehty..
Joku puuhapete kai neki huollot tekis itse hakkaamalla ruuvinpäitä vasaralla,vääntämällä pellin välistä ja ties mitä ym. niin että naapurilla sydän särkyy ku ikkunasta kattoo. Tiiä sitten tekiskö oikeesti jos se olis itse maksettu auto...Enpä usko.Ei voi olla niin tyhmää ihmistä olemassa tällä planeetalla?
Enkä nyt puhu 200K autosta siis.Ei kellään semmonen edes kiinnosta jos puhutaan hienoista arvoautoista.Ne on perus kauppakasseja vielä.