- Liittynyt
- 23.12.2015
- Viestejä
- 96
Ihan uskomattomasti oot nuortunu kasvoista, wtf?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itseni tunnen ja jos laitan jonkun liian kevyen, olen vaihtamassa kuukaudessa sitä. Mutta silti mua ei autoissa eikä mopoissa kiinnosta massiiviset laitokset. Eli tonnin pintaan kun on kuutiot, niin siinä mun teholuokka.Vähän myöhässä mopo keskusteluun, mutta jos mä ostaisin nyt nakua, niin uusi speed triple tai monster. Jos budjetti sai mennä 50% pitkäksi, niin sitten Streetfighter V4S.
Voiman kanssa on niin, että voimaan tottuu, sen puutteeseen ei. Eli lievä ylilyönti on ihan ok mielestäni.
Mutta osta minkä ostat, mutta suosittelen välttämään kompromisseja, eli pyörän pitää olla just mieleinen, jos sellainen on olemassa. Jos pyörää joutuu vaihtamaan kovin pian, niin siihenkin tuhraantuu euroja
Samaa mieltä. Silti ite ajelen nykyään juurikin tommosella puolikatteellisella. Ajatuksena itellä oli juurikin tehdä semmonen "cafe racer"-tyyppinen pyörä ja aihioksi hommasin todella miellyttävän ajoltaan FZ1-sNo sehän helpottaa sit valintaa
Pyörän tyyli on kyllä merkittävä tekijä, vaikka olisi muuten loistava ajettava niin ei vaan pysty... Pahimpia nuo puolikatteelliset, jotka yleensä näyttää, no, kamalalta.
Ite kans kuolannu tota MV agustan brutalea! Siinä on todella nätti moottoripyörä!Mä mittaan ja se on mun kriteeri periaatteen tasolla. Muut mitatkoon mitä huvittaa. Ja mitä mä tässä olen tutkaillut, niin ei varmana mene alle 3 sec noi nakut tossa kuutioluokassa, ei millään vaihteella. Pidetään nyt ne turbo-busat siellä tallissa, mä haluan nakun.
Hirveen vähän loppujen lopuksi on vaihtoehtoja, joka mallissa ulkonäössä jotain feelua omaan silmään, pyörät on vielä sellaisia herkempiä kuin autot, että eri kulmista näyttää tosi hyvältä ja toisesta kulmasta kamalalta. MV Agusta Brutale näyttää joka suunnasta upeelta.
Se on upee myös 800cc. Mutta arveluttaa se hinta, perustuuko se johonkin vai onko vaan merkkilisää?Ite kans kuolannu tota MV agustan brutalea! Siinä on todella nätti moottoripyörä!
No sulle sitten "uuden auton tuoksu" on vieras käsite. Uusi auto on aina uusi auto, eikä se ikivanhan loppuun ajetun paskan hajuiset penkit poista sitä tosiasiaa, että mikään firma ei valmista käytettyjä autoja. Aina pitää olla se "rahamies" joka sen auton ihan ekana ostaa. Itse en suosi käytettyjä juuri missään, ainakaan naisissa ja autoissa. Paras fiilis on soitto autoliikkeestä pitkän odottamisen jälkeen- autosi on noudettavissa...No nyt on raha miehen puhetta
Ite en oo koskaan alle 200tkm ajettua autoa omistanut, enkä tuskin koskaan tule omistamaankaan.
Mitä taas hinnan alenemiseen tulee niin todellisuudessa nuo "ensimmäiset" kilometrit on kaikkein kalleimpia.
Arvo tippuu vitusti enemmän 0-100tkm kuin välillä 200-300tkm.
Tuskainen aika se vain. Kun uuden ässän valitsin kaikkine herkkuineen juuri mulle kustomoituna, niin olihan se kusista odotella sitten useampi kuukausi. Mutta tulipahan tehtyä ja laitettua 80 tonnia haisemaan.Paras fiilis on soitto autoliikkeestä pitkän odottamisen jälkeen- autosi on noudettavissa...
Asoloilla kävin pelaamassa juuri rundin ja aivan sikahyvät jalassa, todella kevyet eikä 9 väylän aikana sattunut jalkaan ollenkaan. Hintaa noilla oli saman verran mitä Ewingin kalliimmilla, mutta kyllä kannatti ostaa. Tommoisilla kävelis mieluusti muutenkin, mutta ei toki ole yhtä siistejä mitä sneakerit. Mut sneakerit on kyllä melkoisesti huonompia jaloille mitä nää vaelluskengät ja painavat varmaan 2 kertaa enemmän.Asolo tekee hyviä kenkiä vaativiin vaelluksiin ja mm. jääkiipeilyyn. Laatukamaa. Patrick Ewing oli superkova sentteri aikanaan NBA:ssä, vaikka huhuttiin, ettei se osaa lukea juurikaan. Sen brändikengistä en tiä, onko muuta ku kivan näkösiä.
Ei taida tuo ero ihan todellisuudessa taas 30hp olla. 12hp näyttäisi olevan dynotestien perusteella. Ja tuossa hyvin näkee verrattuna reilu 100-heppaiseen street tripleen, että suorituskyvyssä se lisäteho alkaa näkyä vasta 150km/h jälkeen. Toki tavallaan tajuan pointin tuosta tehosta, mukavampi sitä on olla reservissä kuin se tunne kahvaa kaakkoon kääntäessä mutkapätkällä, että voisi mielellään enemmänkin olla. Ja ainakin Suomessa tuo käsitys iskutilavuudesta on se, että moni kategoroi kaikki alle litraiset mopoksi vaikka eihän se niin ole. Tosin jos pienempimoottorisia katsoo, niin eihän niiden kehitykseen ole moottoritekniikan osalta panostettu lainkaan yhtä paljon kuin sporttisiin ison iskutilavuuden omaaviin moottoripyöriin. 750 GSXR:ssä oli vuonna 2000 141hp (+ram-air), huippunopeus noin 280km/h originaalina ja kiihtyi 0-200km/h lehtimittauksissa 8,1sekunnissa. Sitten taas vanha Yamaha R1, oli kovin litramopo 1998 tullessaan niin nykyäänhän sillä ei tekisi yhtään mitään tuoreisiin verrokkeihin nähden. Noin 150hp moottoriteholtaan, kahteensataan likemmäs 9s ja huiput saattoi olla nippanappa 270km/h. Kun nykyään ainakin Panigale Ducati puhkoo 200mph tehonsa puolesta, jos on vaan riittävän pitkät välitykset. Vaikka se huippunopeus ei niissä ratareplicoissa olekaan pääasia, mutta kuvastaa hyvin tehokehitystä. Pikkupyörissä ei tehokehitys ole edennyt yhtään mihinkään suuntaan 20 vuodessa.Kai 800RR tulee 140 hp ? Eikös normimallissa ollut 110 hp ? Tuon jos ostaa,niin saa loppukesästä jo tehokkaampaa miettiä.
Edelleen, jos uusia autoja harrastaa tiheästi niin rahallisesti on kyllä todella typerää. Eri asia jos sillä ajaa sitten tyyliin +5v.No sulle sitten "uuden auton tuoksu" on vieras käsite. Uusi auto on aina uusi auto, eikä se ikivanhan loppuun ajetun paskan hajuiset penkit poista sitä tosiasiaa, että mikään firma ei valmista käytettyjä autoja. Aina pitää olla se "rahamies" joka sen auton ihan ekana ostaa. Itse en suosi käytettyjä juuri missään, ainakaan naisissa ja autoissa. Paras fiilis on soitto autoliikkeestä pitkän odottamisen jälkeen- autosi on noudettavissa...
Joo, olet ihan oikeassa. Laitetaan nyt tähän vielä selvyyden vuoksi, että olen ollut vaimoni kanssa 13-kesäisestä saakka ja sillä vähän provosoin "käytetyistä" naisista. Kyllä nekin ovat varmaan ihan soivia pelejä, itsellä ei vain ole kokemusta.Edelleen, jos uusia autoja harrastaa tiheästi niin rahallisesti on kyllä todella typerää. Eri asia jos sillä ajaa sitten tyyliin +5v.
Mutta kyllä ihmiset rahaa laittaa ties mihin turhuuksiin.
Naisista puheen ollen, etsitkö 16v neitsyt tyttöjä vai mitä tarkoitat?
Itsellä alla nyt 60tkm ajettu ja edelleen uuden auton tuoksu eikä kyllä häpeä yhtään pakasta vedetylle
Olennaista tässä lauseessa on tietää, montako kesää nyt on takanaJoo, olet ihan oikeassa. Laitetaan nyt tähän vielä selvyyden vuoksi, että olen ollut vaimoni kanssa 13-kesäisestä saakka ja sillä vähän provosoin "käytetyistä" naisista. Kyllä nekin ovat varmaan ihan soivia pelejä, itsellä ei vain ole kokemusta.
No sulle sitten "uuden auton tuoksu" on vieras käsite. Uusi auto on aina uusi auto, eikä se ikivanhan loppuun ajetun paskan hajuiset penkit poista sitä tosiasiaa, että mikään firma ei valmista käytettyjä autoja. Aina pitää olla se "rahamies" joka sen auton ihan ekana ostaa. Itse en suosi käytettyjä juuri missään, ainakaan naisissa ja autoissa. Paras fiilis on soitto autoliikkeestä pitkän odottamisen jälkeen- autosi on noudettavissa...