OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Sen verran täytyy sanoa, että nakupyörillä on aivan perseestä ajaa motarilla ja motarivauhteja. Se voi yllättää ensikertalaisen miten perseestä se oikeasti on.
Kyllä, itsellä oli Hornet 600 ja aikalailla sai kahvoista puristaa moottoritiellä. Kaupunkiajossa ja maltillisissa nopeuksissa sitten taas äärimmäisen mukava ja hyvä ajettava.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä, itsellä oli Hornet 600 ja aikalailla sai kahvoista puristaa moottoritiellä. Kaupunkiajossa ja maltillisissa nopeuksissa sitten taas äärimmäisen mukava ja hyvä ajettava.

Sama mopo täällä. CBR kone kevyesti miedompana ja nakuna mukavammalla ajoasennolla. Perusvääntö sellainen että 60km vauhdeissa voit ajella kutosella mutta jos kahvaa kääntää niin kulkee ykkösellä yli 90km/h mittariin, punaraja tais olla joku 12k.

Aivan törkeen mukava pyörä kaava-alueella, oon tainnu tänä kesänä ajaa kesäautolla ehkä 10 kertaa kun kaikki arkiajot on voinu mennä mopolla 😎 Tosiaan kevyt naku niin aika karsee taas motaripätkillä.
 
No nyt on raha miehen puhetta👍

Ite en oo koskaan alle 200tkm ajettua autoa omistanut, enkä tuskin koskaan tule omistamaankaan.


Mitä taas hinnan alenemiseen tulee niin todellisuudessa nuo "ensimmäiset" kilometrit on kaikkein kalleimpia.
Arvo tippuu vitusti enemmän 0-100tkm kuin välillä 200-300tkm.
Nykyään on yleisempää tuo että jo 100tkm ajettua pidetään lähes loppuunajettuna jo.
Ihmisten tietämättömyys, automyyjien puheet, turboahdetut 3-sylinteriset(jotka kyllä oikeasti alkaa olemaan kovilla yli 100tkm jälkeen) ja mitähän muuta.
Myös pk-seudulla yleisessä leasing touhussa kilometrit pysyy vähäisinä ja helposti kun ihminen siirtyy "omistusautoiluun" siitä niin homma pysyy samanlaisena että ~2v välein vaihdetaan autoa
 
Nykyään on yleisempää tuo että jo 100tkm ajettua pidetään lähes loppuunajettuna jo.
Ihmisten tietämättömyys, automyyjien puheet, turboahdetut 3-sylinteriset(jotka kyllä oikeasti alkaa olemaan kovilla yli 100tkm jälkeen) ja mitähän muuta.
Myös pk-seudulla yleisessä leasing touhussa kilometrit pysyy vähäisinä ja helposti kun ihminen siirtyy "omistusautoiluun" siitä niin homma pysyy samanlaisena että ~2v välein vaihdetaan autoa
En mä tiiä paljonko olet ajanut uusilla autoilla ja sitten nähnyt niiden elinkaaren, miten hiljalleen ne kymmenissä tuhansissa kilometreissä alkaa vähän pikkaisen ikäänkuin löystymään. Sieltä kuuluu uuteen verrattuna aina jotain pientä räminää ja muuta. Ne vain ei ole enää samanlaisia kuin uudet. Mä esim katsastin juuri RS:n ja en muista milloin olisin viimeksi katsastanut auton. Kun vaihtaa usein melkein uuteen, ajaa pitkälti kokoajan tuoreilla autoilla ja se on itseasiassa aika kivaa, tosin kallista.
 
En mä tiiä paljonko olet ajanut uusilla autoilla ja sitten nähnyt niiden elinkaaren, miten hiljalleen ne kymmenissä tuhansissa kilometreissä alkaa vähän pikkaisen ikäänkuin löystymään. Sieltä kuuluu uuteen verrattuna aina jotain pientä räminää ja muuta. Ne vain ei ole enää samanlaisia kuin uudet. Mä esim katsastin juuri RS:n ja en muista milloin olisin viimeksi katsastanut auton. Kun vaihtaa usein melkein uuteen, ajaa pitkälti kokoajan tuoreilla autoilla ja se on itseasiassa aika kivaa, tosin kallista.
En siis pahalla tarkoittanut, en itsekään enää suostu yli 200tkm ajetuilla ajamaan, 100-150tkm on hyvä väli itselle ollut.
Parempi puolisko talossa yleensä vaihtaa tiheämpään.

Jotkut ostaa tuliterän ja 50tkm vaihtavat taas uuteen. Riippuu toki vuoden km määristä mut tuolloin ainakin tulee vitusti turpaan rahallisesti ja jos kyseessä on vielä perusauto eikä mikään erikoisempi auto niin en tiedä tyhmempää tapaa toimia 😁
 
Kyllä, itsellä oli Hornet 600 ja aikalailla sai kahvoista puristaa moottoritiellä. Kaupunkiajossa ja maltillisissa nopeuksissa sitten taas äärimmäisen mukava ja hyvä ajettava.
Mulla oli kans 600cc Hornet kaasarikoneella, josta oli kutiteltu takarenkaalta daman verran mitä CBR kampuralta(flex🤣). Moni tuttu sano että on työläs ajaa motarilla, mutta mun kokemukset on päinvastaiset. Tykkäsin hulluna ajella lujaakin kun sai "ajaa" eikä vaan istua kyydissä. Mulla rupes perse antamaan periksi kun mentiin yli 200km kerralla. Tosin tuohon moni saanut avun nahkahousuista. Itsellä oli kankaiset. Tulee ihan pyöräkuume kun näitä muistelee😅 Jos nyt laittaisin, niin ehdottomasti ois listalla tuo 900cc monster. Tai pikkuajoon Cafe Racer
 
^^
Mitäs tuo pt-media kirjoittaja tarkoittaa harhoista salaliitoista ja muusta hörhöilystä?
Onko suomen tubettajat tai twitch henkilöt tämmöisiäkin lähetyksiä tehneet? Joku uusi aihealue josta en ole perillä?
Olen jokusen Miken, YT-liven tässä heinä-elokuussa katsonut.
Parhaimpia oli tämä moottoripyöräily vs skootteri live, Mike puolisokin hermostui 😄
 
No totta pirussa.

Kyllä sinne varmaan Monster tai Brutale tulee sitten keväällä.
Ehdoton suositus prätkän hommaamiseen. En oo koskaa ymmärtäny tota pelottelua kaadut varmasti jne jne. Joko sitä kaatuu tai ei kaadu. Enemmän siinä kannattaa olla huolissaan muiden autoilijoiden törttöilystä liikenteessä, kun pyörän kanssa oot paljo suojattomampi jos joku ajaa kylkeen tms.

Itellä ollu ajaessa aina kevyet kamat päällä. Nykyään saa noita kevlar huppareita farkkuja ja ajo lenkkareita.

Ääni brutalen hommaamiselle. Erittäin hieno pyörä
 
@terdez

Käsitreeenissä brachioradialis ja flexorit samalla kertaa treenin perään.

3 x Hammer otteella forkkuvideon mukaan 90 asteen kulmasta ylös.
3 x Kuminauha kahvakuula lattialta stopilla rannekäännöllä

Flexorit

4 x Alataljassa vajaalla hartialevydellä tankokääntö istuen, ehkä tehokkain flexoreille
4 x Viden mukainen rannekääntö taljassa vinopenkillä.


View: https://youtu.be/EcT4JSkdAlg


View: https://youtu.be/P9qN7wN9mAg
 
Back
Ylös Bottom