OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Omalla edellisellä pyörällä oli ajettu 48tkm. Renkaiden, ketjujen& rattaiden ja öljyn vaihdon lisäksi ainut vika oli vuotava etupumppu tuohon mennessä.
 
Miten mä olen saanut käsityksen, ettei ne mopot vastaa ollenkaan kilsoissa autoja. Eli 50k ajettu auto ainakin itelle alkaa oleen paljon ja 100k aivan pakkomyytävä jo.

Ei ne kestäkkään yhtäpitkään. Sun ajattelumalli on vaan vähän vinksallaan jos 100k ajettu auto on paljon ajettu(jos nyt et vaan puhu jälleenmyyntiarvosta)
 
Miten mä olen saanut käsityksen, ettei ne mopot vastaa ollenkaan kilsoissa autoja. Eli 50k ajettu auto ainakin itelle alkaa oleen paljon ja 100k aivan pakkomyytävä jo.
100k ajettu bemmin matkaenska alkaa olla sisäänajettu. Jos niitä vähänkään huoltaa, niin ei nykyprätkiä loppuun ajamalla saa
 
Miten mä olen saanut käsityksen, ettei ne mopot vastaa ollenkaan kilsoissa autoja. Eli 50k ajettu auto ainakin itelle alkaa oleen paljon ja 100k aivan pakkomyytävä jo.
Vaikuttaa vähän välirahaan tai muutenkin kulkineen arvoon. Ei niinkään sen kuntoon/toimintaan. Ei noita laitteita ajamalla rikki saa. rajottimet suojaa. Toista oli ennen nuo kakstahtiset😁
 
Miten mä olen saanut käsityksen, ettei ne mopot vastaa ollenkaan kilsoissa autoja. Eli 50k ajettu auto ainakin itelle alkaa oleen paljon ja 100k aivan pakkomyytävä jo.
Mulle 100tkm ajettu auto olis melkein kuin uusi :LOL: nytkin mulla on yli 250tkm ajettu dieseli ja ei mitään vikaa, kopkop, koputin puuta.
Mut vaihtoarvoa jos ajattelee niin sitten kyllä varmaan kannattaa vaihtaa jo suht pienillä kilometreillä.
 
Mulle on tässä alussa annettu kokoajan semmoista kuvaa että "tuut kaatumaan", "on vain kahdenlaisia, niitä jotka ovat kaatuneet ja jotka tulevat kaatumaan". Ikävä ajatusmalli, koska eihän mun pitäis ajatella kaatumista vaan pystyssä pysymistä näin niinkuin alussa. En mä mee kurviin ajatuksella, että miten en kaadu, vaan miten meen sillai että pysyn pystyssä. Samoin ajan ajatuksella, että miten on turvallista ja fiksua, enkä niin, miten kovaa voin vetää etten kaadu.
Porukka vaan kertoo omia kokemuksia pelottavista tilanteista. Jos nätisti ajelee ja unohtaa suoraan jotkut keulimisjutut tuskin tulet ikinä kaatumaan. Tuo ajolinjan menetys pelottava kokemus sitten jos joskus sellainen tulee. Sitäkään ei tule jos ajelee fiksusti omien taitojen mukaan. Kadulla kurvit myös todella helppoja. Radalle, kun menee kokeilemaan tajuaa vasta oikeasti, että ei se polvi maassa ajo ihan niin helppoa ole miltä näyttää. Mikellä ikä jo pelastaa kummasti. 20.v kundi kokee olevansa kuolematon ja tekee hulluja ohituksia helpommin ja ajaa yli omien taitojen.
 
Ei muuten taida olla mikään hirveän suosittu tuo Salille.com Youtube kanava. Rintatreenin perusteet tullu tubeen 2 vk sitten. Katsottu 85 kertaa. Pakkiksen kilpailijaksi tuskin tarvii pelkää.
 
Ei muuten taida olla mikään hirveän suosittu tuo Salille.com Youtube kanava. Rintatreenin perusteet tullu tubeen 2 vk sitten. Katsottu 85 kertaa. Pakkiksen kilpailijaksi tuskin tarvii pelkää.
Hirveen vaikea nykyään saada millään asiallisella lajiin liittyvällä matskulla katsontoja. Ja mitä tulee kilpailuun, Pakkikselle on tullut "kilpailijoita" vuosien aikana aika monta, mutta tilanne on aivan mahdoton. Ei keskusteluissa voi kilpailla, millä siinä edes kilpailtaisiin? Kuka kirjoittaa paremmin herasta?

Toki kaikella asiallisella lajiin liittyvällä matskulla on elinkaari pidempi, eli ne on arvokkaita videoita vielä vuosien päästä. Esim Myday #501 tuskin kiinnostaa ketään 3 vuoden päästä.
 
Ei muuten taida olla mikään hirveän suosittu tuo Salille.com Youtube kanava. Rintatreenin perusteet tullu tubeen 2 vk sitten. Katsottu 85 kertaa. Pakkiksen kilpailijaksi tuskin tarvii pelkää.
No aika tuore foorumi ylipäänsäkin niin hankala vielä mitään sanoa
 
Ei keskusteluissa voi kilpailla, millä siinä edes kilpailtaisiin? Kuka kirjoittaa paremmin herasta?
Niistä keskustelijoista, jotka sen foorumin tekee, voi kilpailla esimerkiksi paremmalla softalla tai sisällöntuotolla.

Ei kannata liikaa luottaa siihen että varteenotettavaa kilpailua ei voi olla ja keskustelijat kyllä pysyy. Muropaketistakin siirtyi hetkessä lähes kaikki aktiiviset keskustelijat io-techiin vaikka techissä ei mitään keskusteluita ollut valmiiksi.
 
Muropaketistakin siirtyi hetkessä lähes kaikki aktiiviset keskustelijat io-techiin
Tais mennä Sampsan perässä, rinnalle ei koskaan tullut varteenotettavaa muuta Muropaketille. Mutta siis historian aikana on monta monta forumia tullut Pakkotoiston rinnalle, eikä ne aloittaessaan tai lopettaessaan ole mitään tähän vaikuttanut. Eivätpä ne mitään uutta olekaan tuonut ja mitä uutta tähän skeneen nyt oikein voi tuodakaan mitä ei olis jo miljoona kertaa tehty.

Suurin osa noista kiplailijoista keskittyi vain olemaan Pakkotoiston haastaja ja se on kuollut idea. Se menee sitten aina siihen, että seurataan enemmän Pakkotoistoa josta sitten mennään itkemään omalle hiekkalaatikolle.

Jostain syystä vaikka mä en ota kantaa, niin mun naamalle pakotetaan tota, ei noin niinkuin kiinnosta, kiitos vain.
 
Ei muuten taida olla mikään hirveän suosittu tuo Salille.com Youtube kanava. Rintatreenin perusteet tullu tubeen 2 vk sitten. Katsottu 85 kertaa. Pakkiksen kilpailijaksi tuskin tarvii pelkää.
Vaikea kuvitella, että enää tähän herran aikaan nousisi mitenkään valtavan kovaksi jutuksi tuo, kun ei sinänsä mitään uutta tarjoa. Toki tietoa koottu samalle sivustolle paljon, mutta onhan sama tieto ollut jo pitkään muualtakin saatavilla muodossa tai toisessa ja tuollakin uusien artikkeleiden ohella paljon ladattu vanhoja juttuja ja videoita uudelleen.
 
Miten mä olen saanut käsityksen, ettei ne mopot vastaa ollenkaan kilsoissa autoja. Eli 50k ajettu auto ainakin itelle alkaa oleen paljon ja 100k aivan pakkomyytävä jo.

No nyt on raha miehen puhetta👍

Ite en oo koskaan alle 200tkm ajettua autoa omistanut, enkä tuskin koskaan tule omistamaankaan.


Mitä taas hinnan alenemiseen tulee niin todellisuudessa nuo "ensimmäiset" kilometrit on kaikkein kalleimpia.
Arvo tippuu vitusti enemmän 0-100tkm kuin välillä 200-300tkm.
 
Back
Ylös Bottom