OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Kyllä moottoripyöräily on harrastus. Harvoin siitä on käytännön etuja kulkuvälineenä. Tosin kalassa oli hyvä käydä enduro pyörällä kun pääsi minne tahansa. Sitä kaipaan omista prätkä ajoista. Minä en tuijottaisi yhtään tehoja ja kiihtyvyyksiä kun puhutaan uusista isoista pyöristä. Jokainen on käytännössä niin tehokas ettei kaikkia tehoja voi käyttää kuin kokenut kuski radalla. Ohitukset menevät pinta kaasulla joka pyörällä. Vaikka kiihtyisi 2.5 sekkaa sataseen, sillä ei tee yhtään mitään. Kukaan hengestään välittävä ei tee 0-100km / h kiihdytyksiä prätkällä tieliikenteessä. Ja vaikka tekisi niin ajotaidot eivät riitä niihin aikoihin. Valitsisin pyörän ajo ominaisuuksien, ulkonäön ja käyttötarpeen mukaan. Onhan niillä tehoilla kiva kehuskella. Siihen se jääkin. Käytännön hyötyä yhtä paljon kuin kehuisi polkupyörässä olevan 50 vaihetta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nää nakuissa kiinnostelee hintaluokassa 15-20k.

Ducati Monster 937

Triumph Speed Triple 1200 RS

Yamaha MT10/09

Honda CB1000R

Suzuki GSX-S1000

Kawasaki Z H2

BMW S1000R

Mut ei mieluusti yli 1100cc.

Uus pitää ostaa kun käytettynä noita ei kamalammin ole.
 
Minä en tuijottaisi yhtään tehoja ja kiihtyvyyksiä kun puhutaan uusista isoista pyöristä
En nyt halua toistella itseäni, kyse on periaatteesta. Paperilla en halua hitaampaa pyörää mitä auto. Se on mun yksi kriteeri, toisella se voi olla väri.
 
Ei kannata nyt jengin liikaa pelotella mopoilun vaarallisuudesta. Jos nyt ei itse kaahaile pyörää ulos tieltä niin aika hemmetin harvinaisia nuo kolarit toisen toimesta. Aika paljon kuitenkin moottoripyöriä liikenteessä Vs kolarien määrään.
 
Ei ihan naku, mutta jos tykkää futuristisesta lookista, niin suomalainen sähkömoottoripyörä Verge on aika mielenkiintoinen vaatimattomalla 1000 Nm väännöllään.
Verge-5.jpg
 
Ei ihan naku, mutta jos tykkää futuristisesta lookista, niin suomalainen sähkömoottoripyörä Verge on aika mielenkiintoinen vaatimattomalla 1000 Nm väännöllään.
katso liitettä 230523
Mites noiden range ja onko ne hulvattomasti kalliimpia?
 
Nää nakuissa kiinnostelee hintaluokassa 15-20k.

Ducati Monster 937

Triumph Speed Triple 1200 RS

Yamaha MT10/09

Honda CB1000R

Suzuki GSX-S1000

Kawasaki Z H2

BMW S1000R

Mut ei mieluusti yli 1100cc.

Uus pitää ostaa kun käytettynä noita ei kamalammin ole.
Z H2 älyttömän härski peli jo vakiona. Piristettynä mielenvikanen, kun noista ahdetuista on otettavissa jo ohjelmamuutoksilla mielinmäärin tehoa irti.
 
Nää nakuissa kiinnostelee hintaluokassa 15-20k.

Ducati Monster 937

Triumph Speed Triple 1200 RS

Yamaha MT10/09

Honda CB1000R

Suzuki GSX-S1000

Kawasaki Z H2

BMW S1000R

Mut ei mieluusti yli 1100cc.

Uus pitää ostaa kun käytettynä noita ei kamalammin ole.
Tutustuhan MV Agustan ja Benellin pyöriin myös jos eivät jo tuttuja ole. Vois olla hyviä vaihtoehtoja myös.
 
En nyt halua toistella itseäni, kyse on periaatteesta. Paperilla en halua hitaampaa pyörää mitä auto. Se on mun yksi kriteeri, toisella se voi olla väri.
No joo, onhan niitä muitakin erikoisia kriteereitä ihmisillä 🙂Eipä siinä mitäön väärää ole
 
Nykyäänhän pyörissä on kaikki maailman avustimet ja tehojen säädöt valittavissa, joten siksikin tehokkaamman pyörän ostoa ensipyöräksi turhaa pelotellaan. Lopulta kaikki toki riippuu vain kuskista.
Muistan oman ensimmäisen puolikkaan kesäni pyörän selässä kun en avannut pikkuvaihteilla kaasua kertaakaan täysin auki ja mulla oli kumminki vaan 1100cc customi alla😅
 
Nykyäänhän pyörissä on kaikki maailman avustimet ja tehojen säädöt valittavissa, joten siksikin tehokkaamman pyörän ostoa ensipyöräksi turhaa pelotellaan. Lopulta kaikki toki riippuu vain kuskista.
Muistan oman ensimmäisen puolikkaan kesäni pyörän selässä kun en avannut pikkuvaihteilla kaasua kertaakaan täysin auki ja mulla oli kumminki vaan 1100cc customi alla😅
Toi on tosi hyvä että on avustavia juttuja alussa ja niissä on myös eri asteet, joten voi hiljalleen tiputella niitä pois jos tarttee.
 
Kunhan muistaa, jos porukalla menee ajelemaan, niin vaikka muut menisi kurveja kuinka kovaa. Mene omaa vauhtia, omien taitojen mukaan. Sitten, kun ensimmäinen hartialukko tulee kurvissa liian kovan vauhdin seurauksena ja selviää siitä. Tajuaa ne omat rajat vasta. Taikka tangon kunnon woplaus kun tanko hakkaa puolelta toiselle. Ei tämä pelottelua ollut, mutta hyvä tiedostaa. Nykyisin melkeen kaikissa tuo ohjausiskari juuri tuota varten.
 
Z H2 jo 25ke peli. Brutale kyllä törkeen makeen näköinen. Suzuki tehokas myös, mutta ulkonäkö hieman pliisu. Riippuu mitä haluaa. Kaikki toki varmasti huippu ajettavia, vaikka Bmw:n mainitsin. Bmw monesti ilmoittaa noita tehoja alakanttiin. Muistan silloin kun Super Duke 1290 tuli ilmoitti ne 180hp. Ja Bmw 163 hp. Mitattu teho Bmw yli 170 ja Duke suht sama. Koeajolla selviää sitten mikä itselleen mieluinen peli. Ja miten omat mitat sopii eri pyöriin. Kaikki noi pyörät mitä tossa listalla, kulkee jo riittävästi.
 
Back
Ylös Bottom