OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Weebill s. Etin mahdollisimman kompaktia joka kantaa yli 2kg.

Aloitin Loiman lyhyen muistopätkän tekemisen. Ei helvetti että oli aivan kamalaa, ei pystynyt. Pakko lähtee himasta ja jatkaa myöhemmin. Mä nyt en usein saa aihetta kyyneliä päästää, mutta katsokaa itse pokkana sitten se pätkä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin vähän arvelinkin. Kannattaa päivittää uusin softa siihen niin käytettävyys paranee.
Sen latasin ihan ekana. Mikin kanssa saa kyllä säätää, koska se ei tollaisenaan mahdu, vaan ottaa kiinni. Katon jos sais sitä 2cm alemmaksi poistamalla shock mountin. Sitten pitää testaa ottaako mikki häriötä tärinästä, eka video kuvattiin kameran omalla mikillä eikä siinä ainakaan mitään ääniä gimbalista kuulunut.
 
Sen latasin ihan ekana. Mikin kanssa saa kyllä säätää, koska se ei tollaisenaan mahdu, vaan ottaa kiinni. Katon jos sais sitä 2cm alemmaksi poistamalla shock mountin. Sitten pitää testaa ottaako mikki häriötä tärinästä, eka video kuvattiin kameran omalla mikillä eikä siinä ainakaan mitään ääniä gimbalista kuulunut.

Tuossa yksi vaihtoehto mikin kiinnitykseen.
 

Tuossa yksi vaihtoehto mikin kiinnitykseen.

ja tuossa ”alkuperäinen”
 
Kuka tietää mitä uutta oli viimeisimmässä korjaamopätkässä edellisiin videoihin verrattuna. Ei ole aikaisemmin ollut.
Tätä ei pidä nyt ottaa väärin, mutta ihan ekana heti kun aloin videota katsella, huomasin, että kuvanlaatu on omaan makuuni huomattavasti parempi kuin joissain aiemmissa pätkissä. Luonnollisen näköiset värit, hyvä kontrasti ja terävä kuva. Kuvasitko korjaamopätkän logilla vai standardi profiililla?
 
Tätä ei pidä nyt ottaa väärin, mutta ihan ekana heti kun aloin videota katsella, huomasin, että kuvanlaatu on omaan makuuni huomattavasti parempi kuin joissain aiemmissa pätkissä. Luonnollisen näköiset värit, hyvä kontrasti ja terävä kuva. Kuvasitko korjaamopätkän logilla vai standardi profiililla?
Samat asetukset mitä kahdessa viime pätkässä. Canon logilla kuvaan. Erona vain se, että 30fps 60 sijaan.
 
Mitähän helvettiä tarkoittaa "Yleistila hyvä. Mandariinin habituksen omaava mies.", ihan lääkärin lausunnossa. Mandariini on saatana syötävää ja pyöreä sekä oranssi.

Muita merkityksiä esim Kiinassa. "Vastaavasti monet kiinalaiset mandariinit olivat valtion virkamiehiä päivätyössä ja runoilijoita tai taidemaalareita vapaa-ajallaan". Miten musta nyt saa sellaisen kuvan, että olen Keisarillisen Kiinan virkamies?

Mä olen tässä nyt aikani koittanut netin kautta saada selville mitä tuo mahtaa tarkoittaa. Asiayhteydessä vielä aivan ihmeen irrallinen.

Nykytila
Yleistila hyvä. Mandariinin habituksen omaava mies. Vasen. Alaselässä subkutaaninen, pohjaan nähden vapaasti liikkuva patti. Iho päällä siisti.
 
Viimeksi muokattu:
Tulee ensimmäisenä mieleen isot ihohuokoset kasvoissa. Mutta viimeinen virke kumoaa sen.
 
Iron-Man-3-13.png

..tai jos se meinas tällaista Ben Kingsleyn Mandariinin habitusta?
 
Voisiko joku autocorrect kirjoitusohjelmassa muokannut? Tai lääkärillä tullut ajatuskatkos. Pistä kysely kannan kautta ja pyydä tarkennusta 😄
 
Voisiko joku autocorrect kirjoitusohjelmassa muokannut? Tai lääkärillä tullut ajatuskatkos. Pistä kysely kannan kautta ja pyydä tarkennusta 😄
Mietin samaa, että tullut joku näppäilyvirhe. Kirjoittaako lääkärit nykyään nuo itse vai meneekö edelleen sanelukoneen kautta?
 
Mietin samaa, että tullut joku näppäilyvirhe. Kirjoittaako lääkärit nykyään nuo itse vai meneekö edelleen sanelukoneen kautta?
Sekä ja että. Viime vuoden lopulla Hus siirtyi pääosin automaattisen puheentunnistukseen jossa järjestelmä tunnistaa puheen ja tekstittää sen koneelle suoraan. Yksityisellä lienee kirjava käytäntö.
 
Päriseekö toi Ghostin gameripiriste hyvin?
Ei sen päristä pidä eikä kunnon boosterit mitään pärinää tee. Mä käytän sitä himassa kun teen koneella editointeja sun muuta striimejä. Jos mun aivot toimii edes vähän sähäkämmin kun sitä vaaditaan, niin hyvä.
 
Back
Ylös Bottom