OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Se on defaultti, että niitä levitetään ulospäin koko matka ylös ja etenkin alhaalla.
Itselle yks voimanostovalmentaja neuvoi polvien levittämisen. Itse asiassa auttoi, mutta levitän niitä vaan kun lähden alaspäin, loppu meneekin itsestään. Ongelmahan jos polvet paljon vääntyy sisäänpäin on, loitontajien heikkous. Sitäkin neuvottiin tekemään. Arvaa olenko tehnyt :cautious: Onneksi ei ole polvien sisäänkääntymisessä ongelmaa ollut.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yleinen onglema mulla on se, että polvet menee sisäänpäin ja painopiste jalalla siirtyy sisäsyrjälle, joka on ihan vitun huono juttu. Kapeammalla siis kyykkäämään.
Tuohon vois auttaa vanha Ed Coanin vinkki että ennen kuin lähtee kyykyssä alaspäin kuvittelee seisovansa esim. sanomalehtipaperin päällä ja yrittää repiä sen kahtia jalkoja levittämällä. Aktivoi eri tavalla pakarat ja reidet kuin ajatus pelkästään polvien ulos kääntämisestä.
 
Tuohon vois auttaa vanha Ed Coanin vinkki että ennen kuin lähtee kyykyssä alaspäin kuvittelee seisovansa esim. sanomalehtipaperin päällä ja yrittää repiä sen kahtia jalkoja levittämällä. Aktivoi eri tavalla pakarat ja reidet kuin ajatus pelkästään polvien ulos kääntämisestä.
''Open the taint''. Saattaa toimiakin paremmin kun ajattelee noin että esittelee kiveksensä lattialle eikä niinkään työnnä polvia ulos, mutta se on yksilökohtaista.
 
Ekaa kertaa törmäsin tubessa tämmöiseen kun aloin katsomaan jotain Liberia dokkaria. Pitää todistaa että on täysi-ikäinen. Saman dokkarin katsoin jokusen vuosi sitten.

Screenshot 2021-02-03 at 11.23.45.JPG
 
Täällä nyt kun noista kyykyistä juttua ni kertopaaka miten etukyykky otaa lähentäjiin mulla tosi vahvasti?

hyvähän asia se on mutta ihmetyttää kun jo pitkään tehnyt etukyykkyä ja aina myös lähentäjät kovilla domsseilla.

Kantapäät suht lähellä toisiaan yleensä pienellä korotuksella ja jalkaterät hieman auki ulos ja paineen yritän pitää täysin sviipillä jotta polvet pysyy auki.

On kyllä paras liike ehdottomasti etureisille mulla ainakin. Taka kyykkyä en tee edes ollenkaan ku ei tunnu mitenkään hyvältä mulle.
 
Toihan oli hauska video. Vähän jotain erilaista taas.
Täytyy kyl myöntää, että tuli vähän hypittyä mutta silti. Peukkua tommoselle!
 
Bahjo: Kaikissa kyykyissä adductor magnus on yks päälihas. Kyllä sen kuuluuki tuntua siis.
 
Täällä nyt kun noista kyykyistä juttua ni kertopaaka miten etukyykky otaa lähentäjiin mulla tosi vahvasti?

hyvähän asia se on mutta ihmetyttää kun jo pitkään tehnyt etukyykkyä ja aina myös lähentäjät kovilla domsseilla.

Kantapäät suht lähellä toisiaan yleensä pienellä korotuksella ja jalkaterät hieman auki ulos ja paineen yritän pitää täysin sviipillä jotta polvet pysyy auki.

On kyllä paras liike ehdottomasti etureisille mulla ainakin. Taka kyykkyä en tee edes ollenkaan ku ei tunnu mitenkään hyvältä mulle.
Lähentäjät toimii myös lonkan ojentajina kun kyykky on tarpeeksi syvällä, jos ei muuten tule lähentäjille kuormitusta niin siitä selittyy domssit.
 
Tuli tsekkailtua Pakkotoiston YT-kanavan vanhoja videoita ja vastaan tuli video Vainion Artosta. Mitähä miehelle nykyään kuuluu?
Arto on lopettanut kilpauran, mutta bodaa edelleen kovaa ja on hyvässä lihassa. Harvase päivä nään salilla.
 
Back
Ylös Bottom