OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A


Screenshot 2021-01-29 at 14.56.49.JPG
Screenshot 2021-01-29 at 14.56.44.JPG
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua on aina huvittanu nää mulla ei tuu domsseja höpinät. Kaiken huipuksi siel yleensä kirjottelee joku joka ei oo tehnyt yhtään sarjaa elämänsä aikana loppuun asti. Ei edes tiedä mitä se tarkoittaa.
Tää on kyllä huippuesimerkki siitä, kun ei edes kunnolla lueta viestiä ennenkuin jo kommentoidaan sitä.
 
Mikelle hieman tiukempi possuvariaatio synttärilahjaksi, kunhan tolpilleen pääsee: 20x"joku kohtalaisen tiukka RPE7 tms" rauta alkuun ja sit seuraaviin 5kg lisää ja yks toisto pois per sarja. Tuli tehtyä aikanaan ehkä kerran pari vuoteen ja oliskohan korkein aloitussarja ollut 20x120 tms.

Onnea Pakkotoisto! Suomen yks suurimpia ja paras foorumi! 😊👍
 
Jeven kanssa tossa videolla vikassa sarjassa aika miehekäs "perkele!" tuli Miken suusta 🤣
No mua vitutti kun tiesin etten saa meneen läpi, jalat aivan paskana. Ja sitten sanotaan se, että saanhan mä sen läpi jos alan muuttaan tekniikkaa, mutta kun en halua.
 
No mua vitutti kun tiesin etten saa meneen läpi, jalat aivan paskana. Ja sitten sanotaan se, että saanhan mä sen läpi jos alan muuttaan tekniikkaa, mutta kun en halua.
Jotenkin tuli niin sydämestä se karjaisu että puolison kanssa 3x kelattiin edestaas ja naurettiin kuset housussa 😁
 
Eilisessä striimissä lopussa meikän mimmi ehdotti että meikkaa mut striimissä ja suostuin siihen, oli kuule huulipunat ja kaikki. Otin sitten tommoisen kuvan sen jälkeen.
Miksi sellasta ehdotti? 🤣

Millä tuo lainauksen saa pois aina lainaa tuplat perkele?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sanos nyt sinä, mitä herra heimopäällikölle oikein on käynyt?
Vai onko salaista tietoa? Jos näin, niin ymmärrän toki.

Ukko vaan hävinnyt kuin pieru saharaan ja ilmeisesti lopetti touhun täysin..
Ei se vastaa mesessä eikä Allukaan tiennyt. Hengissä ainakin on kun joku oli nähnyt.
 
Ootte kyllä päästä kovia! Oisko muuten menny toi vika setti 30 x 100kg läpi, jos et olisi ottanut niin namutellen isompia painoja aina välillä stopeilla alhaalla. Eli jos olisit vetänyt lihaksen treenaamisen sijaan ”liikettä / suoritusta”
Mulla oli ekalla kerralla 5mm polvilämppärit, nyt ei mitään. Ja olen pariin otteeseen nyt todennut, että 5mm jo auttaa aivan helvetisti nostoissa ja domssit on sen mukaiset kun tekee ilman. Reidet tekee enemmän töitä ilman mitään ja siksi ne meni aivan saatanan tukkoon tossa, se satanen olis tullut vain grindaamalla selällä ja se ei mulle passaa.
 
Back
Ylös Bottom