Lueppa muutama Utin tai Layne Nortonin artikkeli asiasta. Alkaa sullekin avautumaan. Me ollaan oikeesti ihan eri sarjassa. Huomaa heti sun jutuistas. Äläkä anna mennä noin tunteisiin. Tää on vaan nettikeskustelua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo joo, hyvää yötä Perus "kato googlesta, en ala sulle selittää"Lueppa muutama Utin tai Layne Nortonin artikkeli asiasta. Alkaa sullekin avautumaan. Me ollaan oikeesti ihan eri sarjassa. Huomaa heti sun jutuistas. Äläkä anna mennä noin tunteisiin. Tää on vaan nettikeskustelua.
Joo joo, hyvää yötä Perus "kato googlesta, en ala sulle selittää"
Ni meinaat et mun menee kasvot vaikka makkara on väärässä? Aukoton logiikka kyllä. Sä taidat olla silti samaa sarjaa.Aka "en oikeesti tiedä ja vetäydyn näin keskustelusta säilyttäen kasvoni"
Ni meinaat et mun menee kasvot vaikka makkara on väärässä? Aukoton logiikka kyllä. Sä taidat olla silti samaa sarjaa.
Ei Jeesus mitä vääntöä, yks meuhkaa että toinen ei ymmärrä natikkatreenauksesta mitään vaikka toinen sanoo että anabolisia kierrossa jne. Juu, natuna ihan proteiinisynteesinkin kannalta on järkevämpää treenata ei niin loppuun asti pariin kertaan lihat viikkoon, mutta missä kohtaa tässä puhuttiin naturaalitreenauksesta, kun makkarapötky nimenomaan sanoi että on anabolisia kierrossa? Muutenkin kyllä välillä vituttaa lukea näitä viisastelijoiden kommentteja kun tiedetään kaikesta kaikki kun katsottu kertaalleen kaikki utin ölogit
Lisätään tähän vielä että toinen treeni voimapainotteisesti ja toinen bodaustyylillä. Yhtenä päivänä vetävät toisena työntävät jne. Ja mä en oo meuhkannut vaan ollut ihan rauhallisesti. Ei vaan jaksa kuunnella näitä wlogien parissa kasvaneita kakaroita. Ja nyt en tarkoita sua terdez. Mut hassua huomata et ei oo mitään hajua näillä. Kunhan hakataan kerran viikkoon saatanasti.Ei Jeesus mitä vääntöä, yks meuhkaa että toinen ei ymmärrä natikkatreenauksesta mitään vaikka toinen sanoo että anabolisia kierrossa jne. Juu, natuna ihan proteiinisynteesinkin kannalta on järkevämpää treenata ei niin loppuun asti pariin kertaan lihat viikkoon, mutta missä kohtaa tässä puhuttiin naturaalitreenauksesta, kun makkarapötky nimenomaan sanoi että on anabolisia kierrossa? Muutenkin kyllä välillä vituttaa lukea näitä viisastelijoiden kommentteja kun tiedetään kaikesta kaikki kun katsottu kertaalleen kaikki utin ölogit.
Kyllä mä ymmärrän.Lisätään tähän vielä että toinen treeni voimapainotteisesti ja toinen bodaustyylillä. Yhtenä päivänä vetävät toisena työntävät jne. Ja mä en oo meuhkannut vaan ollut ihan rauhallisesti. Ei vaan jaksa kuunnella näitä wlogien parissa kasvaneita kakaroita. Ja nyt en tarkoita sua terdez. Mut hassua huomata et ei oo mitään hajua näillä. Kunhan hakataan kerran viikkoon saatanasti.
Täysin samaa mieltä tulee vänkättyä ihan turhista asioista välillä. Kovia reenejä sulle!Kyllä mä ymmärrän.
Täysiä treenaaminen on niin laaja käsite, ei se tarkoita välttämättä persereikä ruvella huutamista. Täysiä vedetty voimatreeni ja täysiä vedetty bodaustreeni esimerkiksi on kaksi ihan eri juttua. Itsekin vuoroviikoin teen jaloille lyhyempää ja pidempää sarjaa, melko päätyyn asti kuitenkin. Kevennän joka 4. kierto ettei ihan mee hermosto tukkoon.
Otin nettikirjoittelun liian vakavasti mutta niin myös sinäkin, joten paiskataan virtuaalista kättä sovinnoksi.