OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Jalat aivan paskana, tais mennä vähän yli tällä kertaa.


View: https://youtu.be/K9XYkFgm7l4

Viimeistään siinä vaiheessa tietää, että homma meni yli, kun laittaa boksereita ja sukkia jalkaan, ja etureidet sattuu isosti. Noh, mutta mitä ei hesellä ja vaniljajäätelöllä saa korjattua, saa jäädä ikuisesti tuhotuksi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä katoin hyppimällä tota kyykkypätkää, mutta en saanut pakotettua itseäni katsomaan introa. Mikä tuossa oli siis agendana? 10 x 15 toistoa satkulla vai vai vai? Olisi ollut kiva laittaa videon kuvaukseen jonnekin vaikka ennen niitä linkkejä.
 
Mä katoin hyppimällä tota kyykkypätkää, mutta en saanut pakotettua itseäni katsomaan introa. Mikä tuossa oli siis agendana? 10 x 15 toistoa satkulla vai vai vai? Olisi ollut kiva laittaa videon kuvaukseen jonnekin vaikka ennen niitä linkkejä.
17sec kohdalla se tulee, siinä alussa kun se tekstinä selostetaan, sitten tulee nopeat leikkaukset ekasta nevör ögenistä. En mä nyt ala kuvaukseen vielä selostamaan jos se videossa mainitaan niin moneen kertaan.

Screenshot 2021-01-26 at 23.05.06.JPG
 
Tassa jokun aikaa sitten taalla mietittiin sahkoautolla ajamisen mukavuudesta. Teknikaan maailma on testannut Teslaa pitkalla matkalla kylmassa ilmassa ja tassa pari osaa artikkelista:

- Autossa oli helvetin kylma
- Latauspaikkoja ei meinannut loytya ja kun loytyi, ne oli epakunnossa. Akku meni kerran nollaan prosenttiin
- Arvostelijan loppukommentti: "Jos tämä sähköautoilu on näin s**tanan vaikeaa, niin tämä on minun viimeinen retkeni hetkeen näiden kanssa tällaisessa kelissä. Ajan mieluimmin vaikka vanhalla Ladalla"

 
Entas jos autoa ei pysty lataamaan kotona niinkun minun tapauksessa? Sahkoautoilun ihanuus latistuu aika lailla kun autoa ei voi ladata kotona, eika pysty kukaan minun kerrostalossa kun talonyhtio ei suostu edes harkitsemaan piuhojen vetamista (on kysytty). Kiva etta Arilla ja Pekalla se onnistuu :heart:

Sivukommenttina viela se etta itse ainakin nautin siita etta auton moottorin aanessa on munaa, auto tarisee ja bensa haisee (375hp V8 perseen alla just nyt). Kun aaneton ja tylsan perheauton nakoinen tesla ajaa ohi, niin teslan hankkiminen ei voisi vahempaa kiinnostaa. Kerrassaan hienoa teknologiaa, mutta hemmetin tylsaa.
 
jalka domssit on kaikkein paskimmat ku sitä ei pysty piilottelee julkisilla paikoilla. kävelee ku ankka. Ja paskalle istuminenkin on eräänlainen performanssi :LOL:

Mulla menossa eka treeniviikko 3viikon tauon jälkeen terveys syistä ja tänään olis etureidet :sneaky: Ku treenikaveri on kilpakehonrakentaja ja vaikka kuinka ajattele aluksi et vedän vähän kevyemmin eikä failureen niin silti menee varmasti överiks ja loppuviikko sit mennääkki taas järjettömillä kivuilla :notworthy:
 
Itellä ei onneks niin pahoja domsseja tule että se kävelyyn vaikuttais.
Pöntöltä nouseminen, kengännauhojen sitominen jne. kyllä on tuskaa
 
Entas jos autoa ei pysty lataamaan kotona niinkun minun tapauksessa? Sahkoautoilun ihanuus latistuu aika lailla kun autoa ei voi ladata kotona, eika pysty kukaan minun kerrostalossa kun talonyhtio ei suostu edes harkitsemaan piuhojen vetamista (on kysytty). Kiva etta Arilla ja Pekalla se onnistuu :heart:

Sivukommenttina viela se etta itse ainakin nautin siita etta auton moottorin aanessa on munaa, auto tarisee ja bensa haisee (375hp V8 perseen alla just nyt). Kun aaneton ja tylsan perheauton nakoinen tesla ajaa ohi, niin teslan hankkiminen ei voisi vahempaa kiinnostaa. Kerrassaan hienoa teknologiaa, mutta hemmetin tylsaa.
Eihän kaikilla ole edes ajokorttiakaan
 
Itellä ei onneks niin pahoja domsseja tule että se kävelyyn vaikuttais.
Pöntöltä nouseminen, kengännauhojen sitominen jne. kyllä on tuskaa
Ei mullakaan noin kovia tule kun reenit säännöllisiä. Ainoastaan reeni tauon jälkeen on tosi pahat. normisti on seuraavana päivänä just vähän jäykkää ja toisena sit jo pois lähes kokonaan. jalat hierotan joka toinen viikko ni se kyllä auttaa palautumiseen huomaa eron sillä viikolla ku ei hierota. Tietty ku lisäravinne jakso päällä ni tuntuu et jalat vois reenata vaikka seuraavana päivänä mut ei siel silti voimaa ole vaikka ei juuri domsseja tunnukkaan.
 
Ei mullakaan noin kovia tule kun reenit säännöllisiä. Ainoastaan reeni tauon jälkeen on tosi pahat. normisti on seuraavana päivänä just vähän jäykkää ja toisena sit jo pois lähes kokonaan. jalat hierotan joka toinen viikko ni se kyllä auttaa palautumiseen huomaa eron sillä viikolla ku ei hierota. Tietty ku lisäravinne jakso päällä ni tuntuu et jalat vois reenata vaikka seuraavana päivänä mut ei siel silti voimaa ole vaikka ei juuri domsseja tunnukkaan.
Juu, totta.
Itseltäkin 2x kuussa reidet hierotaan koska muuten nuo sivut kiristää niin pahasti ettei voi kyykätä
 
Ei mullakaan noin kovia tule kun reenit säännöllisiä. Ainoastaan reeni tauon jälkeen on tosi pahat. normisti on seuraavana päivänä just vähän jäykkää ja toisena sit jo pois lähes kokonaan. jalat hierotan joka toinen viikko ni se kyllä auttaa palautumiseen huomaa eron sillä viikolla ku ei hierota. Tietty ku lisäravinne jakso päällä ni tuntuu et jalat vois reenata vaikka seuraavana päivänä mut ei siel silti voimaa ole vaikka ei juuri domsseja tunnukkaan.
Tehän voitte tehdä ton never again treenin niin katellaan uudestaan niitä domseja?
 
Tehän voitte tehdä ton never again treenin niin katellaan uudestaan niitä domseja?
No voin mä veivata vaikka 1000 toistoo reiden ojennusta ja takaan että domssit on semmoiset etten viikkoon kävele mutta miksi pitäisi vitunmoiset domssit hakea kun ei se kehitä sen enempää? 😁

Haasteena toi olis mielenkiintoinen kyllä
 
No voin mä veivata vaikka 1000 toistoo reiden ojennusta ja takaan että domssit on semmoiset etten viikkoon kävele mutta miksi pitäisi vitunmoiset domssit hakea kun ei se kehitä sen enempää? 😁

Haasteena toi olis mielenkiintoinen kyllä
Mua on aina huvittanu nää mulla ei tuu domsseja höpinät. Kaiken huipuksi siel yleensä kirjottelee joku joka ei oo tehnyt yhtään sarjaa elämänsä aikana loppuun asti. Ei edes tiedä mitä se tarkoittaa.
 
Mua on aina huvittanu nää mulla ei tuu domsseja höpinät. Kaiken huipuksi siel yleensä kirjottelee joku joka ei oo tehnyt yhtään sarjaa elämänsä aikana loppuun asti. Ei edes tiedä mitä se tarkoittaa.
Voi nyt vittu. Sanoinko jossain ettei tule domsseja?
Jalat tulee kyllä kerran viikkoon täysillä ja loppuun asti.

Wileniuskin varmaan treenas löysästi kun sille ei kuulema domseja tullu?

Ootko siinä käsityksessä että mitä suurempi lihassärky niin parempi kehitys?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi nyt vittu. Sanoinko jossain ettei tule domsseja?
Jalat tulee kyllä kerran viikkoon täysillä ja loppuun asti.

Wileniuskin varmaan treenas löysästi kun sille ei kuulema domseja tullu?

Ootko siinä käsityksessä että mitä suurempi lihassärky niin parempi kehitys?
Jos sä ymmärtäisit jotain natikkatreenauksesta niin sä et tekis kerran viikossa kuolemaan asti. Ja varmaan parempi ettet sotke Wileniusta tähän.
 
Jos sä ymmärtäisit jotain natikkatreenauksesta niin sä et tekis kerran viikossa kuolemaan asti. Ja varmaan parempi ettet sotke Wileniusta tähän.
Miksi natikka ei voisi treenata kerran viikossa täysiä jos hän keventää kuitenkin välillä?

Vastaatko kysymykseen että uskotko kovempien domssien olevan tae suurempaan kehitykseen vai länkytätkö hamaan asti kuin joku 13v teini?

Ei ne doupit domsseja poista, mulla oli pari kk sitten yhden pohjetreenin jälkeen 7pv domsit pohkeissa vaikka anabolista kierrossa
 
Back
Ylös Bottom