OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varmaan ne kun sai kunnolla massaa ja veivattiin Mentulan kanssa kisoissa.
Hienoa nostalgista matskua! Kiitti, kun pistit jakoon.

Mentulan kun mainitsit, huomasin vasta tyyliin vuosi sitten, että sehän on meitä seiskanelosia pari vuotta nuorempi. Se on ollut aina niin mörkö äijä, että oletin, että olisi ollut vieläkin vanhempaa raskasta tykistöä
 
23-24 vuotta sitten. On sitä ite vielä melko pojankoltiainen reenivuosien suhteen.

Oli kyllä mahtavaa meininkiä. Onko montakin vastaavaa videota tulossa? Kyllä Mike pitäis saada uudelleen reenaamaan tuollaisella vyötärölle asti leikatulla hihattomalla ;)
 
Uus linssi videoihin, 35millin STM IS 1.8. RF

850A0019.JPG
 
Tassa jokun aikaa sitten taalla mietittiin sahkoautolla ajamisen mukavuudesta. Teknikaan maailma on testannut Teslaa pitkalla matkalla kylmassa ilmassa ja tassa pari osaa artikkelista:

- Autossa oli helvetin kylma
- Latauspaikkoja ei meinannut loytya ja kun loytyi, ne oli epakunnossa. Akku meni kerran nollaan prosenttiin
- Arvostelijan loppukommentti: "Jos tämä sähköautoilu on näin s**tanan vaikeaa, niin tämä on minun viimeinen retkeni hetkeen näiden kanssa tällaisessa kelissä. Ajan mieluimmin vaikka vanhalla Ladalla"

 
Mike mulla on ollut aikanaan ihan samanlainen samanvärinen World Gym tank top ja samanvärinen World Gym T-paitakin. Muistatko mihin aikaan ne Tiendan verkkariasut oli muodissa? Niitäkin mulla oli muutamat eri väriset mutta ne taisi olla joskus siinä 1990-luvun alkupuolella tai puolivälissä. Legendaarista aikaa...
 
Mike mulla on ollut aikanaan ihan samanlainen samanvärinen World Gym tank top ja samanvärinen World Gym T-paitakin. Muistatko mihin aikaan ne Tiendan verkkariasut oli muodissa? Niitäkin mulla oli muutamat eri väriset mutta ne taisi olla joskus siinä 1990-luvun alkupuolella tai puolivälissä. Legendaarista aikaa...

Tiendan verkkarit ja purjehduskengät. Bodareiden vakioasu joka paikkaan 90-luvun alussa. :LOL:
 
Tassa jokun aikaa sitten taalla mietittiin sahkoautolla ajamisen mukavuudesta. Teknikaan maailma on testannut Teslaa pitkalla matkalla kylmassa ilmassa ja tassa pari osaa artikkelista:

- Autossa oli helvetin kylma
- Latauspaikkoja ei meinannut loytya ja kun loytyi, ne oli epakunnossa. Akku meni kerran nollaan prosenttiin
- Arvostelijan loppukommentti: "Jos tämä sähköautoilu on näin s**tanan vaikeaa, niin tämä on minun viimeinen retkeni hetkeen näiden kanssa tällaisessa kelissä. Ajan mieluimmin vaikka vanhalla Ladalla"

Eli lyhyellä matkalla kohtuu lämpötilassa toimii ok = rovaniemestä alaspäin....
 
Hauskoja noi ysäripätkät! Kiinnitin huomiota, että sulla oli nätit, pitkät ja puhtaat liikeradat jo tuolloin mikä on poikkeavaa kun Suomessa on perinteisesti ollut valloillaan etenkin noihin aikoihin aika repivä rauta edellä treenikulttuuri.
 
Mites Mike kun oot saleja kiertänyt jo ysärin puolesta välistä niin mitkä ovat mielestäsi olleet vuosien varrella suurimmat muutokset treenamisessa ja ylipäätään suomalaisessa kuntosalikulttuurissa?
 
Mites Mike kun oot saleja kiertänyt jo ysärin puolesta välistä niin mitkä ovat mielestäsi olleet vuosien varrella suurimmat muutokset treenamisessa ja ylipäätään suomalaisessa kuntosalikulttuurissa?
Naisia tullut aivan törkeesti enemmän siihen skeneen ja vielä hyvässä kunnossa suurin osa. Silloin aikanaan naiset oli lähinnä vanhempia jumppa-pirkkoja, ei treenanneen näköisiä niinkään. Muutoin keskimäärin enemmän nuorempaa sakkia saleilla nykyään. Se mikä siellä on aina ollut, on salista riippumatta joku saatanan helppo-heikki joka juttelee kaikille "treeninsä" lomassa. Sit toki iso muutos, maahanmuutto on tuonut niitä mölyäviä kavereita jotka kiljuu ku lasta synnyttäis vaikka kädessä on 4kg kässärit jossain vipareissa.
 
Tosi hyvä toi uusi pätkä Jeven kanssa! Ja on härskin näköinen treeni kyllä. Joskus tehnyt 10*10 kyykyssä ni en voi edes kuvitella kuinka pahalta toi tuntuu. Mitenköhän Jeve palautuu tosta?
 
Back
Ylös Bottom