Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osittain samaa mieltä.Toi on kyllä aivan kusinen paikka ainakin omien kokemusten mukaan. Ihan helvetin upea mesta ja puitteet ois johonkin upeaan. Mut asiakaspalvelu ja asioiden toimivuus on kyllä ihan täyttä skeidaa, etenkin kun toi ei nyt mikään edullisin paikka ole.
Heh. Ton linkin iso eka kuva on vuodelta xx joku vuoden lehtikuva yms. tai siis toisinto siitä.Kameraspekseilla saa itsena ajettua hulluksi. Mikaan ei ole tarpeeksi hyva. Sitten satut katsomaan vahingossa luurilla otettuja kuvia ja tajuat etta itse olet ylioimaisesti heikoin lenkki yhtalossa
Best Apple iPhone photos ever taken: Breathtaking images snapped on just a smartphone
A collection of some of the best Apple iPhone photos ever taken from the last few years. Incredible images you won't believe were shot on a smartphone.www.pocket-lint.com
Mun mielesta kannattaa ostaa kamera joka tuntuu kateen mukavalta ja sitten ymmartaa se kameran toiminnot paremmin ja kehittaa omia taitoja. Ja tata en sano sen takia etta vaittaisin itse olevani hyva kuvaaja - olen varsin huono kuvaaja vaikka mulla on aika hyvia kameroita. Tosi tekniikka auttaa mutta vahemman mita ihmiset kuvittelee.
Pitää täysin paikkansa, aika lailla on tullut itsekin katseltua arvosteluja tubesta ja netistä.Kamerabisnes on sellasta, että jos alat mielipiteitä kyselemään tai vertailuja katsomaan niin saat tehdä sitä maailman tappiin saakka, etkä koskaan löydä sopivaa. Sitä pixel peeping:iä voi harrastaa loputtomiin, yhdessä on terävämpi kuva, yhdessä vähemmän iso-kohinaa ja kolmannessa vähän parempi dynamic range. Se on ihan loputon suo ja mielipiteitä on enemmän kuin persereikiä. Täydellistä kameraa ei ole olemassakaan. On valittava se, joka on ominaisuuksiltaa itselle paras, "omaan käteen sopiva".
Mene kauppaan ja ota se kamera, joka on mukava ottaa mukaan lähteä kuvaamaan. Äläkä i-k-i-n-ä sen jälkeen sorru katsomaan yhtäkään kameravertailua, vaan nauti omasta kamerastasi. Youtubettajat saa katsoja niillä raflaavilla "Don´t buy this camera", "Why I changed to Canon/Nikon/Sony/... camera" -videoilla.
Hienot narupaidat on pojat askarrelleet!Voi pojat mitä matskua. Meikä noin 4 vuoden treenin jälkeen Salokannaksen Jannen kanssa.
katso liitettä 226112
Ei tainnut olla.Aika päheetä. Oliko maiharit siihen aikaan yleiset salikengät?