OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi on kyllä aivan kusinen paikka ainakin omien kokemusten mukaan. Ihan helvetin upea mesta ja puitteet ois johonkin upeaan. Mut asiakaspalvelu ja asioiden toimivuus on kyllä ihan täyttä skeidaa, etenkin kun toi ei nyt mikään edullisin paikka ole.
Osittain samaa mieltä.
Me petyttiin ruokailumahdollisuuksiin.
 
Kameraspekseilla saa itsena ajettua hulluksi. Mikaan ei ole tarpeeksi hyva. Sitten satut katsomaan vahingossa luurilla otettuja kuvia ja tajuat etta itse olet ylioimaisesti heikoin lenkki yhtalossa


Mun mielesta kannattaa ostaa kamera joka tuntuu kateen mukavalta ja sitten ymmartaa se kameran toiminnot paremmin ja kehittaa omia taitoja. Ja tata en sano sen takia etta vaittaisin itse olevani hyva kuvaaja - olen varsin huono kuvaaja vaikka mulla on aika hyvia kameroita. Tosi tekniikka auttaa mutta vahemman mita ihmiset kuvittelee.
Heh. Ton linkin iso eka kuva on vuodelta xx joku vuoden lehtikuva yms. tai siis toisinto siitä.
Eli kuva itsessäänhän on hyvä ja aivan sama millä välineellä se otetaan, jos aihe on rokkia.

edit. itellä ollut canon eos 400D:stä lähtien kymmeniä runkoja ja linssejä ja aina se paras kuva on tullu sillä mikä on mukana. Mitä täs nyt kattelee 1D:llä otettuja kuvia 10 vuoden takaa, niin on nekin onnistuneita osa, ja megapixeleitä on ollu 4. :D
 
Ammattilaiset asialla ja saadaan puhelimestakin nettiin hyviä kuvia. Mutta siihen se sitten jääkin. Kennot ja optiikat on melko altavastaajia kun mennään kameroihin. Raakana kun iPhonella kuvaa, niin on vielä vähän varaa säätää, mutta valitettavasti isona kun kuvia katotaan, nähdään se todellinen ero, joka on massiivinen.
 
Kamerabisnes on sellasta, että jos alat mielipiteitä kyselemään tai vertailuja katsomaan niin saat tehdä sitä maailman tappiin saakka, etkä koskaan löydä sopivaa. Sitä pixel peeping:iä voi harrastaa loputtomiin, yhdessä on terävämpi kuva, yhdessä vähemmän iso-kohinaa ja kolmannessa vähän parempi dynamic range. Se on ihan loputon suo ja mielipiteitä on enemmän kuin persereikiä. Täydellistä kameraa ei ole olemassakaan. On valittava se, joka on ominaisuuksiltaa itselle paras, "omaan käteen sopiva".

Mene kauppaan ja ota se kamera, joka on mukava ottaa mukaan lähteä kuvaamaan. Äläkä i-k-i-n-ä sen jälkeen sorru katsomaan yhtäkään kameravertailua, vaan nauti omasta kamerastasi. Youtubettajat saa katsoja niillä raflaavilla "Don´t buy this camera", "Why I changed to Canon/Nikon/Sony/... camera" -videoilla.
Pitää täysin paikkansa, aika lailla on tullut itsekin katseltua arvosteluja tubesta ja netistä.
Silti henkisesti jo päättänyt ostaa Fujin x-s10.
 
Voi pojat mitä matskua. Meikä noin 4 vuoden treenin jälkeen Salokannaksen Jannen kanssa.

Screenshot 2021-01-21 at 15.45.49.JPG
 
Voi helkutti , kun videolla näkee suorastaan mikä motivaatio on tehdä tota hommaa !
Olisko jotain 97-98 aikaa ? Kenen kanssa muuten treenaat tuossa ? Vieläkö olet ollut tekemisissä henkilön kanssa ? Natikkana kait tuossa vielä mennään ? Nää on kyllä parhaita nää vanhat pätkät. Aika rasvaton kondis Mikellä !
 
Back
Ylös Bottom