OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Kunnon voimabodailua. Nättejä nostoja penkissä. Paljos siinä oli, missä keltaset vielä päässä ? Paljonko muuten painoit noina aikoina? Oliko noi aikoja jolloin olet tehnyt ennätys raudat? Kerro lisää noista ajoista.
 
Kunnon voimabodailua. Nättejä nostoja penkissä. Paljos siinä oli, missä keltaset vielä päässä ? Paljonko muuten painoit noina aikoina? Oliko noi aikoja jolloin olet tehnyt ennätys raudat? Kerro lisää noista ajoista.
99kg tais olla painoa tohon aikaan, penkissä tossa oli 190kg ja kyykyssä tais olla 225.
 
onhan tuo tesla niinkun köyhät kyykkyyn periaate, eikä siinä mitään väärää. mutta on niitä vähemmän perverssejä tapoja ilmoittaa ylemmyyden tunnettaan.. mutta tässä syyt miksi sähkö/hybrid on itsekästä ja ettei KENENKÄÄN pitäisi ostaa sähköautoa vaikka olisi satumainen tuuri, että voi ladata töissä.

1. akkujen tarvitsemat metallit tuotetaan pääosin maissa, joissa työolot ei ole samalla tasolla kuin suomessa. eli jos ostaa sähköauton, kannattaa (tietämättään) lapsityövoimaa. enkä puhu koboltista, jota käytetään polttoaineen rikin poistoon ja minkä käyttöä tesla pyrkii vähentämään, vaan välttämättömistä akkumetalleista.
2. sähköautojen valmistuksen ja käytön hilidioksidi päästöt on isot. valmistuksen hiilidioksidipäästöt ovat n. 2 kertaiset, lähinnä akkujen takia. sähköautovalmistajat sanoo, että kun ajaa tarpeeksi sähköautolla ero tasoittuu polttomoori autoon, joka ei pidä paikkansa. missään maailmassa ei voi ladata H-dioksidi vapaata sähköä, jonka se vaatisi. ja verkoston rakennuspäästöjä harvoin otetaan huomioon, jotka on merkittävät. markkina miehet keksii mitä vaan myydäkseen ja väittää asian olevan toisin ja esim. vihreät poliitikot, jotka ei osaa käyttää laskinta uskoo tämän. ekana kerrotaan, että sähköautolla pitää ajaa monta miljoonaa km ja sitten tesla kehittää uutta akkutekniikka ja suosittaa vaihtamaan uuteen, dilemma johon kellään ei ole ratkaisua.

no lapset työskentelee ja ilmasto lämpenee ilman sähköautojakin, mutta on asioita, jotka ovat pelkästään sähköautojen syytä:

3. lataukseen tarvittava energia ja verkosto on iso ja raskas. itsekkäät sähkö/hybridi autoilijat nauttii nyt pienistä veroista ja kuluista. "kunhan naapuri vaan ei, mutta MINÄ kyllä." taloyhtiössä 1-2 sähköautoa menee, mutta jos määrä nousee tulee ongelmia. jos sähköautojen määrä nousee pitää rakentaa lisää ydinvoimaa, paksumpi latauskaapelisto, muuttaa lämmitystolpat, suurentaa sulakekokoa, parantaa parkkihallien ja kauppojen paloturvallisuutta. kaikki ovat erittäin kalliita.
4. sähköautoilijat ja vasemmisto ilmeisesti kuvittelee, että tiet pysyy kunnossa pyhällä hengellä. kerron nyt salaisuuden: kunnostaminen maksaa RAHAA. tieverkoston kunnossapitoon kerätään verot jollain tavalla, paras olisi toki, että sähköautoille määrätään iso käyttövoimaavero, mutta tähän poliitikot eivät ihan heti lähde. on myös väläytelty tienkäyttömaksuja. jokatapauksessa maksajina ovat polttomoottoriautoilijat, että itsekkäät sähköautoilijat pääsee kuluttamaan sileää tietä.
 
onhan tuo tesla niinkun köyhät kyykkyyn periaate, eikä siinä mitään väärää. mutta on niitä vähemmän perverssejä tapoja ilmoittaa ylemmyyden tunnettaan.. mutta tässä syyt miksi sähkö/hybrid on itsekästä ja ettei KENENKÄÄN pitäisi ostaa sähköautoa vaikka olisi satumainen tuuri, että voi ladata töissä.

1. akkujen tarvitsemat metallit tuotetaan pääosin maissa, joissa työolot ei ole samalla tasolla kuin suomessa. eli jos ostaa sähköauton, kannattaa (tietämättään) lapsityövoimaa. enkä puhu koboltista, jota käytetään polttoaineen rikin poistoon ja minkä käyttöä tesla pyrkii vähentämään, vaan välttämättömistä akkumetalleista.
2. sähköautojen valmistuksen ja käytön hilidioksidi päästöt on isot. valmistuksen hiilidioksidipäästöt ovat n. 2 kertaiset, lähinnä akkujen takia. sähköautovalmistajat sanoo, että kun ajaa tarpeeksi sähköautolla ero tasoittuu polttomoori autoon, joka ei pidä paikkansa. missään maailmassa ei voi ladata H-dioksidi vapaata sähköä, jonka se vaatisi. ja verkoston rakennuspäästöjä harvoin otetaan huomioon, jotka on merkittävät. markkina miehet keksii mitä vaan myydäkseen ja väittää asian olevan toisin ja esim. vihreät poliitikot, jotka ei osaa käyttää laskinta uskoo tämän. ekana kerrotaan, että sähköautolla pitää ajaa monta miljoonaa km ja sitten tesla kehittää uutta akkutekniikka ja suosittaa vaihtamaan uuteen, dilemma johon kellään ei ole ratkaisua.

no lapset työskentelee ja ilmasto lämpenee ilman sähköautojakin, mutta on asioita, jotka ovat pelkästään sähköautojen syytä:

3. lataukseen tarvittava energia ja verkosto on iso ja raskas. itsekkäät sähkö/hybridi autoilijat nauttii nyt pienistä veroista ja kuluista. "kunhan naapuri vaan ei, mutta MINÄ kyllä." taloyhtiössä 1-2 sähköautoa menee, mutta jos määrä nousee tulee ongelmia. jos sähköautojen määrä nousee pitää rakentaa lisää ydinvoimaa, paksumpi latauskaapelisto, muuttaa lämmitystolpat, suurentaa sulakekokoa, parantaa parkkihallien ja kauppojen paloturvallisuutta. kaikki ovat erittäin kalliita.
4. sähköautoilijat ja vasemmisto ilmeisesti kuvittelee, että tiet pysyy kunnossa pyhällä hengellä. kerron nyt salaisuuden: kunnostaminen maksaa RAHAA. tieverkoston kunnossapitoon kerätään verot jollain tavalla, paras olisi toki, että sähköautoille määrätään iso käyttövoimaavero, mutta tähän poliitikot eivät ihan heti lähde. on myös väläytelty tienkäyttömaksuja. jokatapauksessa maksajina ovat polttomoottoriautoilijat, että itsekkäät sähköautoilijat pääsee kuluttamaan sileää tietä.
Sellaista se kehitys on... sähköä menee ja vanhaa tekniikkaa vaihdetaan uudemmaksi.

Tässä kun me tännekkin kirjoitellaan, niin jonnekkin tämä data tallentuu. Kenties johonkin datakeskukseen. Nuo datakeskukset käyttää sähköä.... kannattaa siis vältellä kaikkea internettiin liittyvää ja valokuvien tallennusta pilveen yms. koska jollain se sähkö on tuotettava. Ei kannata käyttää Netflixiä ja muita vastaavia, koska nekin vaatii yllättävän paljon sähköä, jota tavallinen tallaaja ei ymmärrä.

Mitä tuossa kerran kantaverkkoyhtiön edustajien kanssa keskustelin sähköautoista, niin tunsin itseni todella tyhmäksi. Oma kommenttini oli juuri tuo, että tarvitaan paljon ydinvoimaa jne. sähkö ei tule vain töpselistä... porukka katsoi vähän säälien ja tokaisi, että ei se ole mikään ongelma, kyllä kapasiteettia riittää...

Jollain tapaahan esim. sähköaitoiluun on siirryttävä. Pikkuhiljaa, koska sormia napauttamalla se ei tapahdu. Kyllähän ennen ihmiset sanoivat, että ei alle 5.7 litraisella bensa moottorilla voi ajaa tai alle 2.0 litraisella dieselillä ei tee mitään. Yllättävän pieniin vaan on autojen moottorit menneet. Itsekin olen köyhänä sitä mieltä, ettei nykymoottoreilla tee mitään, kun ei ne kestä yli 500Tkm. Jos olisin varakkaampi ja vaihtaisin autoa 50Tkm ajettuna, niin sityen olis aiban sama mikä moottori siellä pellin alla on.

Lapsityövoima on ikävä asia. Toisaalta, jos ne lapse eivät työskentelisi, ne myisivät itseään tai kuolisivat nälkään. Maailma on ankea paikka.
 
20 vuoden takainen video muistuttaa kipeästi siitä, ettei nykyajan bodaus ole mistään kotoisin, kun ei ole enää noita pystyraidallisia housujakaan. Ennen oltiin Obelixeja, hiio-hoi.
 
Sellaista se kehitys on... sähköä menee ja vanhaa tekniikkaa vaihdetaan uudemmaksi.

Tässä kun me tännekkin kirjoitellaan, niin jonnekkin tämä data tallentuu. Kenties johonkin datakeskukseen. Nuo datakeskukset käyttää sähköä.... kannattaa siis vältellä kaikkea internettiin liittyvää ja valokuvien tallennusta pilveen yms. koska jollain se sähkö on tuotettava. Ei kannata käyttää Netflixiä ja muita vastaavia, koska nekin vaatii yllättävän paljon sähköä, jota tavallinen tallaaja ei ymmärrä.

Mitä tuossa kerran kantaverkkoyhtiön edustajien kanssa keskustelin sähköautoista, niin tunsin itseni todella tyhmäksi. Oma kommenttini oli juuri tuo, että tarvitaan paljon ydinvoimaa jne. sähkö ei tule vain töpselistä... porukka katsoi vähän säälien ja tokaisi, että ei se ole mikään ongelma, kyllä kapasiteettia riittää...

Jollain tapaahan esim. sähköaitoiluun on siirryttävä. Pikkuhiljaa, koska sormia napauttamalla se ei tapahdu. Kyllähän ennen ihmiset sanoivat, että ei alle 5.7 litraisella bensa moottorilla voi ajaa tai alle 2.0 litraisella dieselillä ei tee mitään. Yllättävän pieniin vaan on autojen moottorit menneet. Itsekin olen köyhänä sitä mieltä, ettei nykymoottoreilla tee mitään, kun ei ne kestä yli 500Tkm. Jos olisin varakkaampi ja vaihtaisin autoa 50Tkm ajettuna, niin sityen olis aiban sama mikä moottori siellä pellin alla on.

Lapsityövoima on ikävä asia. Toisaalta, jos ne lapse eivät työskentelisi, ne myisivät itseään tai kuolisivat nälkään. Maailma on ankea paikka.
ai on mentävä kehityksen mukana tulevaan sähköutojen kanssa? ensimmäinen sähköauto tehtiin 1830-luvulla. 1910 luvulla pelkästään jenkeissä oli 100 sähköauto tehdasta, unohtamatta 1970-luvun öljykriisiä ym. aina on huomattu polttomoottori autojen paremmuus, eli kyllä kannattaa taistella.. jos öljystä halutaan eroon on bio-polttoaineet, polttokennoauto (vety). ei sähkölle tarvii antaa periksi.. tietokonetta kyllä pitää käyttää, totta...
 

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
onhan tuo tesla niinkun köyhät kyykkyyn periaate, eikä siinä mitään väärää. mutta on niitä vähemmän perverssejä tapoja ilmoittaa ylemmyyden tunnettaan.. mutta tässä syyt miksi sähkö/hybrid on itsekästä ja ettei KENENKÄÄN pitäisi ostaa sähköautoa vaikka olisi satumainen tuuri, että voi ladata töissä.

1. akkujen tarvitsemat metallit tuotetaan pääosin maissa, joissa työolot ei ole samalla tasolla kuin suomessa. eli jos ostaa sähköauton, kannattaa (tietämättään) lapsityövoimaa. enkä puhu koboltista, jota käytetään polttoaineen rikin poistoon ja minkä käyttöä tesla pyrkii vähentämään, vaan välttämättömistä akkumetalleista.
2. sähköautojen valmistuksen ja käytön hilidioksidi päästöt on isot. valmistuksen hiilidioksidipäästöt ovat n. 2 kertaiset, lähinnä akkujen takia. sähköautovalmistajat sanoo, että kun ajaa tarpeeksi sähköautolla ero tasoittuu polttomoori autoon, joka ei pidä paikkansa. missään maailmassa ei voi ladata H-dioksidi vapaata sähköä, jonka se vaatisi. ja verkoston rakennuspäästöjä harvoin otetaan huomioon, jotka on merkittävät. markkina miehet keksii mitä vaan myydäkseen ja väittää asian olevan toisin ja esim. vihreät poliitikot, jotka ei osaa käyttää laskinta uskoo tämän. ekana kerrotaan, että sähköautolla pitää ajaa monta miljoonaa km ja sitten tesla kehittää uutta akkutekniikka ja suosittaa vaihtamaan uuteen, dilemma johon kellään ei ole ratkaisua.

no lapset työskentelee ja ilmasto lämpenee ilman sähköautojakin, mutta on asioita, jotka ovat pelkästään sähköautojen syytä:

3. lataukseen tarvittava energia ja verkosto on iso ja raskas. itsekkäät sähkö/hybridi autoilijat nauttii nyt pienistä veroista ja kuluista. "kunhan naapuri vaan ei, mutta MINÄ kyllä." taloyhtiössä 1-2 sähköautoa menee, mutta jos määrä nousee tulee ongelmia. jos sähköautojen määrä nousee pitää rakentaa lisää ydinvoimaa, paksumpi latauskaapelisto, muuttaa lämmitystolpat, suurentaa sulakekokoa, parantaa parkkihallien ja kauppojen paloturvallisuutta. kaikki ovat erittäin kalliita.
4. sähköautoilijat ja vasemmisto ilmeisesti kuvittelee, että tiet pysyy kunnossa pyhällä hengellä. kerron nyt salaisuuden: kunnostaminen maksaa RAHAA. tieverkoston kunnossapitoon kerätään verot jollain tavalla, paras olisi toki, että sähköautoille määrätään iso käyttövoimaavero, mutta tähän poliitikot eivät ihan heti lähde. on myös väläytelty tienkäyttömaksuja. jokatapauksessa maksajina ovat polttomoottoriautoilijat, että itsekkäät sähköautoilijat pääsee kuluttamaan sileää tietä.

Tässä taas siirrellään maalitolppia. Aina kun edelliset väitteet kumotaan, niin vaihdetaan aihetta tai väitettä (aikaisemmin henkilökohtaiset hyödyt ja nyt joku hyvesignalointi/ympäristötekijät).

Miksi suurin osa noista vaikuttaisi juuri sähköautoilijaan mitenkään? Mikä ihmeen syy on olettaa, että jokainen sähköauton omistaja on joku ympäristöhippi ja ainoa syy sen omistamiselle olisi juuri jokin hyvesignalointi tai ympäristöpäästöt kun tuosta tuottamisen päästöistä on puhuttu jo vuosia. Entä lapsityövoima sitten? Noh, käytännössä meistä jokainen pukeutuu lapsityövoimalla tuotettuihin vaatteisiin ja eiköhän iso osa muustakin tavarasta joka on kiinasta tai vastaavista maista (eli toisinsanoen kaikki?) tekee täysin samaa. Infrastruktuurista teet ihan hyvän havainnon, mutta miten tuo eroaa mistään uudesta teknologiasta? Infrastruktuuria rakennetaan sitä mukaa kuin tulee kysyntää.

"Sähköautoilijat ja vasemmisto ilmeisesti kuvittelee, että tiet pysyy kunnossa pyhällä hengellä. kerron nyt salaisuuden: kunnostaminen maksaa RAHAA. tieverkoston kunnossapitoon kerätään verot jollain tavalla, paras olisi toki, että sähköautoille määrätään iso käyttövoimaavero, mutta tähän poliitikot eivät ihan heti lähde. on myös väläytelty tienkäyttömaksuja. jokatapauksessa maksajina ovat polttomoottoriautoilijat, että itsekkäät sähköautoilijat pääsee kuluttamaan sileää tietä."

Miksi jokaista väitettä pitää edeltää jokin ad hominem, "Argumentum ad hominem tai lyhyesti ad hominem (lat. homo, ihminen), argumentointi henkilöä vastaan, on argumentaation muoto, jossa argumentoija viittaa joihinkin vastapuolen piirteisiin, joilla ei ole merkitystä keskusteltavan aiheen kannalta", aivan kuin se loisi jotain uskottavuutta tai lisäarvoa väitteellessi. Oikeastihan vaikutus on päinvastainen.
 
117A9674.jpg
 
Meille tuli ekat koululaput tulevalle ekaluokkalaiselle. Kaikki tässä perhekombossa ovat pesunkestäviä suomalaisia natiiveja. Lapuissa oli mukana yksi A4, joka oli arabiaksi kirjoitettu. Anteeksi nyt vain, mutta mitä helvettiä? Miksei japaniksi? Sekin olisi ollut parempi. Vittu mitä pakotusta.
 
Meille tuli ekat koululaput tulevalle ekaluokkalaiselle. Kaikki tässä perhekombossa ovat pesunkestäviä suomalaisia natiiveja. Lapuissa oli mukana yksi A4, joka oli arabiaksi kirjoitettu. Anteeksi nyt vain, mutta mitä helvettiä? Miksei japaniksi? Sekin olisi ollut parempi. Vittu mitä pakotusta.
En ymmärrä ongelmaa. Ettekö saaneet papereita suomeksi ollenkaan, vai loukkaannuitko siitä että seassa oli paperit myös arabiaksi? Kaikkiin kotitalouksiin varmaan lähetetään kaikki kieliversiot, luonnollisesti sinun ei ole pakko lukea niitä arabiaksi.
 
Niin, kerta noita tänne otetaan niin hyvä merkkihän tuo on, että nähdään vaivaa myös sille että sopeutuisivat tänne. Kun paskat on jo housussa, niin kyllä se pyyhkiminen edes jotain auttaa.
 
En ymmärrä ongelmaa. Ettekö saaneet papereita suomeksi ollenkaan, vai loukkaannuitko siitä että seassa oli paperit myös arabiaksi? Kaikkiin kotitalouksiin varmaan lähetetään kaikki kieliversiot, luonnollisesti sinun ei ole pakko lukea niitä arabiaksi.
Aikamoista paperin tuhlausta, ottaen huomioon että valtaväestö on ihan suomenkieltä ymmärtävää.
On aika moista, jos samat asiat tulostetaan niin suomeksi, ruotsiksi, arabiaksi. Miksi ei somaliaksi (ainiijoo ku koulu.... :unsure: ), saksaksi ja venäjäksi.
Venäläiset onkin siitä hauskoja, että he sopeutuvat. Ei tartte vuoden opiskelun jälkeen ku suomenkielisiä lappusia ja lääkäriä pukkaa. Sama pätee saksaan jne. Jopa japanilaiset oppivat suomen aika nopsakkaan.
Mutta arabiaa lähtökohtaisesti osaavat, eivät edes halua tutustua meidän kulttuuriin, vaan haluavat jyrätä meidän kulttuurin ja perustaa samanlaisen sodasta kärsivän paskalaarin mitä ovat etelässä saaneet aikaan...

Sori rasistibullshittivuodatus. Tuli ihan vasemmalta, vaikka en ees estelly.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom