- Liittynyt
- 31.5.2014
- Viestejä
- 1 985
Säilytä se jopo sisällä :DJopo pöllitään. Knoppitietona, joka ikinen fillari minkä olen omistanut, on nusastu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Säilytä se jopo sisällä :DJopo pöllitään. Knoppitietona, joka ikinen fillari minkä olen omistanut, on nusastu.
Olipa järkevä kommentti!Eli ei sähköautoille!
Kovasti vain haittoja kaikilla mielessä ja ongelmia, vaikka yrittää positiivisesti kertoa hyviä puolia ja mahdollisuuksia.Olipa järkevä kommentti!
Jopo pöllitään. Knoppitietona, joka ikinen fillari minkä olen omistanut, on nusastu.
Ihan vaan näin huomautuksena, että lähes jokaisen kellolla toimivan sähkötolpan saa päälle vaikka koko päiväksi jos niin haluaa. Eikä sitä kelloa tarvi edes rikkoa, osaa vaan käyttää sitä oikein. Muuten en ota kantaa missä saa ladata, meillä duunissa lisätään latauspaikkoja sitä mukaa kun ladattavat autot lisääntyy. Itse ajan hybridillä jo toista vuotta.Ihan mielenkiinnosta, missä kaupungisssa asut? Olen itse asunut viimeisen viiden vuoden aikana kolmessa eri kerrostalossa ja yhdelläkään pihan parkkipaikalla ei ole sähköauton latauspistettä. Sähkötolppia kyllä löytyy, mutta ajastettavissa vain max 2h käyttöön, eli ei oikein sovellu sähköauton lataukseen.
Tuota tapahtuu kaikissa kaupungeissa nykypäivänäTää on kyllä pk-seudulla kusista. Joutuu ihan tosissaan panostamaan siihen pyörän suojaamiseen, jos haluaa, että se säilyy yli puol vuotta tai edes yhden ajokauden. Sit taas alkaa tulla omat periaatteet vastaan, kun fillarin pitäis olla nimenomaan helppo ja vaivaton kulkupeli.
Ihan vaan huomautuksena tuollaista ei saa tehdä ilman taloyhtiön lupaa. Lisäksi sähköajoneuvon liitäntäpiste pitää erikseen suojata vikavirtasuojalla ja käsittääkseni muitakin suosituksia on perinteisen tolpan vs sähköauton lataustolpan suhteen, mitä nyt äkkiä googlasin.Ihan vaan näin huomautuksena, että lähes jokaisen kellolla toimivan sähkötolpan saa päälle vaikka koko päiväksi jos niin haluaa. Eikä sitä kelloa tarvi edes rikkoa, osaa vaan käyttää sitä oikein. Muuten en ota kantaa missä saa ladata, meillä duunissa lisätään latauspaikkoja sitä mukaa kun ladattavat autot lisääntyy. Itse ajan hybridillä jo toista vuotta.
Tuota tapahtuu kaikissa kaupungeissa nykypäivänä
Ei pysty, kun tuo ei ole EU:n mikään laki, vaan Canonin oma pikku pränkki käyttäjille. Tuo laki on purettu vuoden 2019 alussa. Canon pystyisi helposti korjaamaan tuon tilanteen firmispäivityksellä, mutta niillä on muitakin kivoja pikku prankeja käyttäjille noissa kameroissa. R5 ilmoitti ylikuumenemisesta juurikin tasan puolen tunnin kuvaamisen jälkeen, vaikka kameraa on netissä jäähdytetty vesijäähdyttimillä tai kuvattu pakkasessa. Tätä on kuitenkin ilmeisesti korjattu myöhemmillä firmispäivityksillä. 8k video oli rajoitettu 15 minuutin pätkään ja sen jälkeen seuraavaan 4 minuutin pätkään. Parasta oli se, että R5:n akkuluukussa on pieni klipsi, kun luukun avaa niin se kirjoittaa muistiin, että luukku avataan. Vaikka akun poisti ja laittoi takaisin, silti 4 minuutin rajoitus pysyi. Mutta kun tuon luukun klipsin otti pois ja pudotti patterin 15 min. kuvaamisen jälkeen ja laittoi takaisin niin pystyi jatkamaan suoraan uudelleen 15 minuutin pätkän.
Ja tuo laki oli peruja siltä ajalta, kun videokamerat oli oikeasti videokameroita, eikä digitaalikameroilla pystynyt kuvaamaan videota. Silloin videokameran pystyi liittämään televisioon ja käyttämään videotallentimena, joten niille myös asetettiin videotallentimia koskeva vero.
mistä näitä sähköautoilun kannattajia sikiää? uskomatonta.. Hybridi on järjettömin keksintö, raahata nyt mukana ylimääräistä painavaa tekniikkaa, jossa ei ole mitään mitä polttomoottori ei tekisi.Ihan vaan näin huomautuksena, että lähes jokaisen kellolla toimivan sähkötolpan saa päälle vaikka koko päiväksi jos niin haluaa. Eikä sitä kelloa tarvi edes rikkoa, osaa vaan käyttää sitä oikein. Muuten en ota kantaa missä saa ladata, meillä duunissa lisätään latauspaikkoja sitä mukaa kun ladattavat autot lisääntyy. Itse ajan hybridillä jo toista vuotta.
Mä otin vaan kantaa siihen et saako kellon toimimaan pidemmän aikaa kuin pari tuntia. En siihen saako sellaista tehdä. Esim, meidän taloyhtiössä ei saa edes ladata sähköautoja ollenkaan eikä tällä hetkellä ole tulossa tolppia missä se olisi mahdollista. Olen sähköallalla duunissa niin tiedän mitä se lataustolppa vaatii.Ihan vaan huomautuksena tuollaista ei saa tehdä ilman taloyhtiön lupaa. Lisäksi sähköajoneuvon liitäntäpiste pitää erikseen suojata vikavirtasuojalla ja käsittääkseni muitakin suosituksia on perinteisen tolpan vs sähköauton lataustolpan suhteen, mitä nyt äkkiä googlasin.
Et ilmeisesti ole koskaan ajanu metriäkään hybridillä? Jo tuo sun viestis kertoo ettet ymmärrä koko tekniikasta hölkäsen pöläystä. Mä säästän bensoissa vuodessa useamman sataeuroa nyt kun ajan hybridillä versus mitä aiemmin ajoin normi bensa-autolla. Ja sanoinko jossain kohti että tolpan kelloa kannattaa säätää jos sulla on vaarana saada siitä varoitus? otin vain kantaa ainoastaan siihen et sen kellon saa päälle vaikka koko päiväksi jos osaa laittaa. Luetun ymmärtäminen ei olis sullekkaan pahastamistä näitä sähköautoilun kannattajia sikiää? uskomatonta.. Hybridi on järjettömin keksintö, raahata nyt mukana ylimääräistä painavaa tekniikkaa, jossa ei ole mitään mitä polttomoottori ei tekisi.
jos lämmitystolppaa peukaloi niin vuokralainen voidaan häätää varoitusten jälkeen. jos on osakkeen omistaja niin taloyhtiö voi ryhtyä vaikka poliisitoimiin.
ite oon rakennusalan yrittäjä ja sähköauto on syy irtisanomiselle, koska aina pitää päästä töihin, myös kovilla pakkaskeleillä. enkä tietenkään laita työpaikalle mitään latauspistokkeita. jos ay-liike käy hyppimään silmille että pitäisi, niin käyn polttamassa ko. toimiston ja oikeudessa katotaan kuka on kuka.
enkä yhteenkään rakentamaani kiinteistöön laita latauspaikkaa, enkä myy sellaisille ihmisille joilla on sähköauto.
periksi en anna tälle järjettömyydelle, mieelummin vaikka kuolen. (Helppohan se on täältä nimimerkin takaa huudella)
Juu totta kai kun väkeä on enemmän. Tilastot toki hiukan kertoo omiaan kun esim. omalla seudulla porukka ajelee paljon vanhoilla pyörillä joista ei tehdä ilmoitusta jos varastetaan vaan ostetaan uusi pyörä torista 50eHelsinki seutuineen on ihan omaa luokkaansa. Muissa suurimmissa kaupungeissa toki vähän sama meno.
katso liitettä 225806
oon ajanu hybrideillä paljonkin, mikään ei ole vakuuttanut millään tasolla.Et ilmeisesti ole koskaan ajanu metriäkään hybridillä? Jo tuo sun viestis kertoo ettet ymmärrä koko tekniikasta hölkäsen pöläystä. Mä säästän bensoissa vuodessa useamman sataeuroa nyt kun ajan hybridillä versus mitä aiemmin ajoin normi bensa-autolla. Ja sanoinko jossain kohti että tolpan kelloa kannattaa säätää jos sulla on vaarana saada siitä varoitus? otin vain kantaa ainoastaan siihen et sen kellon saa päälle vaikka koko päiväksi jos osaa laittaa. Luetun ymmärtäminen ei olis sullekkaan pahasta
Kaikenlaisia pässejä täällä näköjään pyöriikin. Kerros nyt kun kerran olet alottanu millä tavalla tuo on itsekästä jos totean että bybridillä säästän bensassa vuositasolla rahaa? Olisko mun sit pitäny todeta että bensassa ei tule mitään säästöä versus normi bensa-auto kun sitä säästöä kuitenkin tulee. Ja mulle henkilökohtaisesti ihan helvetin sama millä kukanenki ajaa vaikka kulkisit potkulaudalla ei mitään merkitystä, totesin vaan että itse tykkään ajaa hybridillä koska se on mulle tällä hetkellä edullisempaa. Koko keskustelu lähti siitä kun otin kantaa sähkötolpan kellon säätöön et sen saa päälle vaikka koko päiväksi jos osaa laittaa, en ottanu kantaa siihen et voiko ja kannattaako niin tehdä.oon ajanu hybrideillä paljonkin, mikään ei ole vakuuttanut millään tasolla.
nuo säästöpuheet on niin itsekästä kuin voi. "minä minä minä, eikä kukaan muu"
Paitsi, jos ostaa uuden bensa-auton sijaan käytetyn hybridin?Onko siitä loppupeleissä hyötyä, että bensakuluissa säästää (lähinnä kaupunkiajossa), kun hybridit on usein hankintahinnaltaan kalliimpia?
Asia jota kannattee punnita siinä vaiheessa kun autoa hankkimassa pelkästään säästösyystä. Itse ajoin ennen tuota autoa saman hintaluokan autolla joten jos siihen vertaa niin tuleehan siinä säästöä. En tosin edes alunperin hommannu tuota pelkän säästämisen takia se tuli vaan mukavana lisänä siihen. Ajaisin nykyisellä autolla vaikka en säästäis penninjeniä vuodessa bensoissa. Riippuu varmaan aika pitkälle minkälaista ajo on et onko järkeä edes ostaa mitään hybridiä, jos ajat suurimmaksi osaksi motaria niin ei siinä juuri mitään säästöä tule.Onko siitä loppupeleissä hyötyä, että bensakuluissa säästää (lähinnä kaupunkiajossa), kun hybridit on usein hankintahinnaltaan kalliimpia?
oon ajanu hybrideillä paljonkin, mikään ei ole vakuuttanut millään tasolla.
nuo säästöpuheet on niin itsekästä kuin voi. "minä minä minä, eikä kukaan muu"