OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Paljon oon parjannut mavea suorassa bodaustreenissä ja samaa mieltä edelleen. Mutta itsellä se on nyt pakko ottaa valikoimaan, mun kyykyt on niin etureisipainotteisia enkä saa niissä takaosastoon semmoista painetta aikaan. Mavessa taas saan kohdistettua tosi hyvin rasitusta selän lisäksi pakaraan ja takareiteen. Oon tässä sumolla selkäpäivänä vetänyt ja tänään kapeella ja menee tosi hyvin tonne ongelmapuolelle.
Vaikka ei mitään väliä niin saako kysyä millä raudoilla?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Et ilmeisesti ole koskaan ajanu metriäkään hybridillä? Jo tuo sun viestis kertoo ettet ymmärrä koko tekniikasta hölkäsen pöläystä. Mä säästän bensoissa vuodessa useamman sataeuroa nyt kun ajan hybridillä versus mitä aiemmin ajoin normi bensa-autolla. Ja sanoinko jossain kohti että tolpan kelloa kannattaa säätää jos sulla on vaarana saada siitä varoitus? otin vain kantaa ainoastaan siihen et sen kellon saa päälle vaikka koko päiväksi jos osaa laittaa. Luetun ymmärtäminen ei olis sullekkaan pahasta :pano:
Paljon tuollaisen hybrid bensa auton bensankulutus keskimäärin on, paljos se vie sähköä ladatessa tyhjästä täyteen ? Auton vaihto edessä niin miettinyt vaihtoehtoja, nykyinen diesel jonka keskikulutus työväliajossa pyörii 4-4.5l/100km ja kilsoja tulee vuodessa n 35000km. Vieläkö kuitenkin näillä ajoilla uudempi vähä kulutuksinen dieseli ois kannattava ?
 
Et sä mitään korjannut, kun niissä on edelleenkin se 2h rajoitus, joka estää sähköauton hyödyllisen lataamisen.
Turha minun on vängätä asiasta ihmisen kanssa joka ei ymmärrä sähkötolpan kellon perustoimintoja. Kyllä siinä on oletuksena et se on 2 tuntia päällä mutta siinä kellossa on myös ominaisuus millä sen saa päälle vaikka koko päiväksi eikä se ominaisuus ole edes mitenkään vahingossa siihen tehty vaan ihan tarkoituksella. Siihen en ota edelleenkään kantaa kannattaako, saako ja uskaltaako sitä laittaa päälle koko päiväksi se taas riippunee paljon taloyhtiöstä onko sähköauton lataaminen sallittua. Opettele käyttämään sitä kelloa ja tule sen jälkeen kommentoimaan saako sitä päälle pidemmäksi aikaa kuin 2 tuntia. Oletuksena kyllä juu 2 tuntia ja jos haluat ja osaat laittaa niin vaikka koko päivä :ROFLMAO:
 
Paljon tuollaisen hybrid bensa auton bensankulutus keskimäärin on, paljos se vie sähköä ladatessa tyhjästä täyteen ? Auton vaihto edessä niin miettinyt vaihtoehtoja, nykyinen diesel jonka keskikulutus työväliajossa pyörii 4-4.5l/100km ja kilsoja tulee vuodessa n 35000km. Vieläkö kuitenkin näillä ajoilla uudempi vähä kulutuksinen dieseli ois kannattava ?
Riippuu aika paljon hybridistä. Joku perus corolla hybrid(ei ladattava) menee 4,5l - 5,5l koeajojen perusteella. Ladattavat hybridit on parhaillaan jos ajot ovat max 50km~ ja pystyy lataamaan välissä. Mitä pidemmät ajomatkat on sitä vähemmän hyötyä hybridistä on.

Ja tämä kannattaa lukea: https://tekniikanmaailma.fi/kuvitte...voi-maksaa-6-kertaa-kotitaloussahkoa-enemman/

Toki kotioloissa lataukselle tulee hintaa varmaa jotain 1-3€ paikkeille.
 
Viimeksi muokattu:
Paljon tuollaisen hybrid bensa auton bensankulutus keskimäärin on, paljos se vie sähköä ladatessa tyhjästä täyteen ? Auton vaihto edessä niin miettinyt vaihtoehtoja, nykyinen diesel jonka keskikulutus työväliajossa pyörii 4-4.5l/100km ja kilsoja tulee vuodessa n 35000km. Vieläkö kuitenkin näillä ajoilla uudempi vähä kulutuksinen dieseli ois kannattava ?
Paljon sulla on verot vuoteen?
 
Turha minun on vängätä asiasta ihmisen kanssa joka ei ymmärrä sähkötolpan kellon perustoimintoja. Kyllä siinä on oletuksena et se on 2 tuntia päällä mutta siinä kellossa on myös ominaisuus millä sen saa päälle vaikka koko päiväksi eikä se ominaisuus ole edes mitenkään vahingossa siihen tehty vaan ihan tarkoituksella. Siihen en ota edelleenkään kantaa kannattaako, saako ja uskaltaako sitä laittaa päälle koko päiväksi se taas riippunee paljon taloyhtiöstä onko sähköauton lataaminen sallittua. Opettele käyttämään sitä kelloa ja tule sen jälkeen kommentoimaan saako sitä päälle pidemmäksi aikaa kuin 2 tuntia. Oletuksena kyllä juu 2 tuntia ja jos haluat ja osaat laittaa niin vaikka koko päivä :ROFLMAO:
Kai sen nyt tyhmä apinakin ymmärtää, että tuo on helppoa kiertää ilman sinun sanomisiakin. Se raja on silti olemassa, koska se on joka ikisessä taloyhtiössä kiellettyä, vaikka kuinka lesoilisit taidoillasi.
 
Olin vähän hätänen viime viikolla. Jostain syystä mulle tuli lähetillä uutta Noccoa ennenkuin sitä oli edes lanseerattu. Nyt saa kuvankin jo laittaa.

Jos en ihan väärässä ole, niin mangoa taitaa olla.

nocco1.jpg
nocco2.jpg
 
Kai sen nyt tyhmä apinakin ymmärtää, että tuo on helppoa kiertää ilman sinun sanomisiakin. Se raja on silti olemassa, koska se on joka ikisessä taloyhtiössä kiellettyä, vaikka kuinka lesoilisit taidoillasi.
Kyllä ihmisen yksinkertaisuus jaksaa aina välissä yllättää. Ei se ole mikään minun keksimä kiertojuttu vaan ihan ominaisuus. Jos tätä et ymmärrä niin en voi sille mitään. Ja kyllä niitä taloyhtiöitä on joissa auton lataaminen on sallittua ja silloin tuota kelloa kannattee käyttää niin että se on päällä sen tarvittavan ajan. Älä nyt viitsi lässytää mitään et keulisin asialla jotenkin koska näin ei ole. Jos et osaa sitä kelloa käyttää niin syytön mä siihen olen.
 
Kai sen nyt tyhmä apinakin ymmärtää, että tuo on helppoa kiertää ilman sinun sanomisiakin. Se raja on silti olemassa, koska se on joka ikisessä taloyhtiössä kiellettyä, vaikka kuinka lesoilisit taidoillasi.
Ei kaikkien taloyhtiöiden säännöissä määritellä tolpan maksimiaikaa. Eli jos sitä ei erikseen kielletä, niin kellon niin salliessa voit vaikka 24/7 käyttää.
 
Back
Ylös Bottom