OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tähänkö se Pakkis on mennyt, Mike on jäänyt aidan taakse Audinsa kanssa kun menestyvät toverit sen kuin porskuttaa ja tekee rahaa. Ei kestä suhteet kun tehdään videoita muiden kuin itse maestron kanssa.
 
Lego Quattro S1 versus GT-R Nismo Roppongissa.

getari.jpg
 
Mike lähetti dm viestin että on mustasukkainen kun kävin Nyyssiksen kanssa treenillä ja sanoi että ottaa mun vipit pois ja seuraavaa viittä videoo ei laita pakkiksen etusivulle. Mä sitten jäädytin Miken kortit ptvgymeille ja silleen.. Olis pitänyt uskoa teitä muita että Mikehän on täys persereikä netissä ja myös livenä..
Tästä syystä mike palautti eilen respaan ptv avaimen ja myi kameransa pois. Pakkotoistokin menee nurin seuraavaksi taas 🧐
 
Stopataas ennenkuin menee liian pitkälle, alkaa meneen nyt vaihteeksi taas mun sättimiseksi. Vatanen heitti aivan läpän ja osa otti tosissaan.
Huumori on nykyään katoavainen taito. Etenkin internetissä, jos ei tunge nauruhymiöitä viestejä täyteen. Tosin eikös joku ollut sitäkin hymiöö jo kieltämässä
 
Sateenvarjon funktio on kaiketi ohjata valoa kuvattavaan kohteeseen? Mutta mistäs sen sitten tietää mihin asentoon tuo varjo pitää laittaa vai kokeillaanko sitä eri kulmista että saadaan haluttu valaisu aikaiseksi?
 
Ootko Mike muuten forkkuspeciaalissa roikkunut yhtään rekkitangolla?
Jos treenin päälle vaikka 1min roikku,1min lepo 45sec roikku,45sec lepo, 30sec roikku, 30sec lepo 15sec roikku niin kyllä ainakin meikäläisellä forkuissa tuntuu...
 
^ saa vaan aika reippaasti lataa lisäpainoa jos minuutinkin roikkuu. Ellei sitä tee yksi käsi kerrallaan.
Tämähän riippuu täysin siitä minkälainen reeni on alla. Kyllä jos forkkutreenin päätteeksi tuollaista kokeilee niin reeni on ollut melko läpsyttelyä, jos tollanen setti ei missään tunnu.
 
Sateenvarjon funktio on kaiketi ohjata valoa kuvattavaan kohteeseen? Mutta mistäs sen sitten tietää mihin asentoon tuo varjo pitää laittaa vai kokeillaanko sitä eri kulmista että saadaan haluttu valaisu aikaiseksi?
Sateenvarjon tarkoitus on olla diffuusorina ja pehmentää valoa. Siinä on siis vasemalla led-paneeli jonka valoa sitten himmennetään ja muokataan varjolla.
Ootko Mike muuten forkkuspeciaalissa roikkunut yhtään rekkitangolla?
Jos treenin päälle vaikka 1min roikku,1min lepo 45sec roikku,45sec lepo, 30sec roikku, 30sec lepo 15sec roikku niin kyllä ainakin meikäläisellä forkuissa tuntuu...
Mä perustan enemmän forkkutreenit kääntöihin, staattinen pito ei ole prioriteettina.
 
Mikä videossa siis oli sellaista, että se ei päätynyt etusivulle? Alkuperäiseen kysymykseen ei tullut vastausta, niin alkaa huhut. Niin siinä aina käy.
Eihän se Nyyssiskään mainosta pakkotoistoa missään omilla sivuilla. Ei blogissa, ei youtubessa, ei instassa, ei facebookissa. Ennen muistaakseni oli blogissa pakkotoisto banneri 🤔
 
Mikä videossa siis oli sellaista, että se ei päätynyt etusivulle? Alkuperäiseen kysymykseen ei tullut vastausta, niin alkaa huhut. Niin siinä aina käy.
Onko sillä oikeasti väliä? YouTubesta löytyy tuoreimmat videot niihin saa myös ilmoitukset päälle.

Minkä vitun takia pakkiksen etusivulla ei näy paikallisäätä? Kyllä pitäis tietää pakkotoistolle tultaessa, että millainen sää on ulkona.
 
Back
Ylös Bottom