Eikös tosta aina alvi pidä tilittää jos firmalta myy?
Jos siitä on jo vähennetty alv niin se on käytettyä tavaraa. Ei tarvi montaa kertaa maksaa alviakaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös tosta aina alvi pidä tilittää jos firmalta myy?
Kyllä yrittäjiä kusetetaan ja se alvi pitää lisätä hintaan vaikka olisi 100 vuotta vanha laite, hinnassa on alv myytiin sen minne tahansa.Jos siitä on jo vähennetty alv niin se on käytettyä tavaraa. Ei tarvi montaa kertaa maksaa alviakaan.
En nyt tiedä voinko edes striimata koska aion katsoa sen maksullisen ja siinä kuuluu vähintään äänet striimiin ja sekin rikkoo sitten jo tekijänoikeuksia.Oletko muuten suunnitellut minkäänlaista striimiä Olympiaan liittyen? Ilmeisti tuosta on ainakin jonkinlainen ilmainenkin streemi tarjolla maksullisten lisäksi?
Minkä takia vatasen uusinta videoo ei ole pakkiksen etusivulla? Ei kai syynä nyt ole kun siellä Nyyssölä vieraana??
Mike lähetti dm viestin että on mustasukkainen kun kävin Nyyssiksen kanssa treenillä ja sanoi että ottaa mun vipit pois ja seuraavaa viittä videoo ei laita pakkiksen etusivulle. Mä sitten jäädytin Miken kortit ptvgymeille ja silleen.. Olis pitänyt uskoa teitä muita että Mikehän on täys persereikä netissä ja myös livenä..Minkä takia vatasen uusinta videoo ei ole pakkiksen etusivulla? Ei kai syynä nyt ole kun siellä Nyyssölä vieraana??
Mikä on dm viesti?Mike lähetti dm viestin että on mustasukkainen kun kävin Nyyssiksen kanssa treenillä ja sanoi että ottaa mun vipit pois ja seuraavaa viittä videoo ei laita pakkiksen etusivulle. Mä sitten jäädytin Miken kortit ptvgymeille ja silleen.. Olis pitänyt uskoa teitä muita että Mikehän on täys persereikä netissä ja myös livenä..
Se on vähän niinku MM- mestaruusMikä on dm viesti?
Eipä kyllä yllätä...Mike lähetti dm viestin että on mustasukkainen kun kävin Nyyssiksen kanssa treenillä ja sanoi että ottaa mun vipit pois ja seuraavaa viittä videoo ei laita pakkiksen etusivulle. Mä sitten jäädytin Miken kortit ptvgymeille ja silleen.. Olis pitänyt uskoa teitä muita että Mikehän on täys persereikä netissä ja myös livenä..
Jos tää on totta niin Mike on kyllä lapsellinen äijä.Mike lähetti dm viestin että on mustasukkainen kun kävin Nyyssiksen kanssa treenillä ja sanoi että ottaa mun vipit pois ja seuraavaa viittä videoo ei laita pakkiksen etusivulle. Mä sitten jäädytin Miken kortit ptvgymeille ja silleen.. Olis pitänyt uskoa teitä muita että Mikehän on täys persereikä netissä ja myös livenä..