OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä tuosta tarvii alvi myydessä tilittää, mikäli olet tuon aikanaan verotuksessa vähentänyt. Varsinkin näin tunnettuna henkilönä, en jättäisi foorumilla myynnissä olleista tavaroista alvia maksamatta.

Oletko muuten suunnitellut minkäänlaista striimiä Olympiaan liittyen? Ilmeisti tuosta on ainakin jonkinlainen ilmainenkin streemi tarjolla maksullisten lisäksi?
 
Jos siitä on jo vähennetty alv niin se on käytettyä tavaraa. Ei tarvi montaa kertaa maksaa alviakaan.
Kyllä yrittäjiä kusetetaan ja se alvi pitää lisätä hintaan vaikka olisi 100 vuotta vanha laite, hinnassa on alv myytiin sen minne tahansa.
 
Oletko muuten suunnitellut minkäänlaista striimiä Olympiaan liittyen? Ilmeisti tuosta on ainakin jonkinlainen ilmainenkin streemi tarjolla maksullisten lisäksi?
En nyt tiedä voinko edes striimata koska aion katsoa sen maksullisen ja siinä kuuluu vähintään äänet striimiin ja sekin rikkoo sitten jo tekijänoikeuksia.
 
Minkä takia vatasen uusinta videoo ei ole pakkiksen etusivulla? Ei kai syynä nyt ole kun siellä Nyyssölä vieraana??

Eikös Nyyssiksellä ole sponssi Fitnesstukun kanssa, kuten on Mikelläkin muistaakseni, ainakin ollut? Eli ei ole kilpailevia lisäravinnemerkkejä ja onhan Vatasellakin omat kuviot Tukun ulkopuolella... Oisko Kona vaan nukahtanu vartiossa tms?
 
Minkä takia vatasen uusinta videoo ei ole pakkiksen etusivulla? Ei kai syynä nyt ole kun siellä Nyyssölä vieraana??
Mike lähetti dm viestin että on mustasukkainen kun kävin Nyyssiksen kanssa treenillä ja sanoi että ottaa mun vipit pois ja seuraavaa viittä videoo ei laita pakkiksen etusivulle. Mä sitten jäädytin Miken kortit ptvgymeille ja silleen.. Olis pitänyt uskoa teitä muita että Mikehän on täys persereikä netissä ja myös livenä..
 
Mike lähetti dm viestin että on mustasukkainen kun kävin Nyyssiksen kanssa treenillä ja sanoi että ottaa mun vipit pois ja seuraavaa viittä videoo ei laita pakkiksen etusivulle. Mä sitten jäädytin Miken kortit ptvgymeille ja silleen.. Olis pitänyt uskoa teitä muita että Mikehän on täys persereikä netissä ja myös livenä..
Mikä on dm viesti?
 
Mike lähetti dm viestin että on mustasukkainen kun kävin Nyyssiksen kanssa treenillä ja sanoi että ottaa mun vipit pois ja seuraavaa viittä videoo ei laita pakkiksen etusivulle. Mä sitten jäädytin Miken kortit ptvgymeille ja silleen.. Olis pitänyt uskoa teitä muita että Mikehän on täys persereikä netissä ja myös livenä..
Eipä kyllä yllätä...
 
Noniin, draamaa taas. luulis et jätkät pystys puhuun jotku pikka skismat .. paisuu vaa. Tai mistä mä tiedän onko pieniä asioita mut jotenki sellane kuva
 
Mike lähetti dm viestin että on mustasukkainen kun kävin Nyyssiksen kanssa treenillä ja sanoi että ottaa mun vipit pois ja seuraavaa viittä videoo ei laita pakkiksen etusivulle. Mä sitten jäädytin Miken kortit ptvgymeille ja silleen.. Olis pitänyt uskoa teitä muita että Mikehän on täys persereikä netissä ja myös livenä..
Jos tää on totta niin Mike on kyllä lapsellinen äijä.
 
Back
Ylös Bottom