OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Käydäänkö normaalissa elämässä puolituntemattomalta ihmiseltä rankuttamassa jatkuvasti, että miksi sä nyt et ole käyny penan kanssa kaljalla moneen viikonloppuun tai miksi et seuraa reiskaa instagramissa?

Käydäänkö normaalissa elämässä riitatilanteet somessa, striimeissä ja foorumeilla läpi tuhansille ihmisille? Ihan siis asianomaisen puolesta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä kävin sen Miken ja Nyyssölän keskustelun läpi forkku/selkätreenistä useampaan kertaan läpi enkä voi käsittää, että kukaan vetäisi tuosta herneet nokkaan ja vieläpä näin pahasti :D Olitte väittelyssä eri mieltä ja kumpikaan ei ihan täysin ymmärtänyt sitä toisen pointtia. Mikan pahin kommentti oli että "Älä ole noin mustavalkoinen" - jonka jälkeen samana iltana kuuntelin striimissä kun Mike haukkui Nyyssölän ja kuinka jokainen häneltä valmennuksia ostava on täysi idiootti, kun se ei ymmärrä treenaamisen perusasioita.

Aksun keissin ymmärrän täysin ja itsekään en olisi sellaisen kaverin kanssa tekemisissä. Mutta tää kyseisen keissin mittasuhteet ovat mun mielestä todella hämmentävät. Kelatkaa nyt, aiheena väittely forkkujen reenaamisesta. Pakkohan tähän on liittyä jotain muuta sanasotaa pakkiksen ulkopuolella?
Sama homma. En myöskään voi käsittää. Jostain treenifilosofioista väittelemisestä ei pitäisi kenenkään hermostua ylipäätänsä. Se on perkele vaan treenaamista 😂 Kai se Nyyssöläkin jotain bodauksesta ymmärtää, kun on yksi kaikkien aikojen menestyneimpiä suomalaisia kehonrakentajia... 😅 Vaikka olisikin eri mieltä forkkujen treenaamisesta.
 
Kaikkea ei voi käsittää, enkä mä ole sen kummemmin tilivelvollinen. Sovitaan vain että mä olen herkkänahkainen ja mulla ei mitään perusteita ole. Kyllä mä yleensä elämässä olen tekemisissä ihmisten kanssa syystä x ja en ole tekemisissä syystä x ja ne syyt nyt ei pojat ihan noin yksinkertaisia ole mitä te nyt annatte ymmärtää. Mutta annetaan olla ja arvostelkaa nyt sitten vaan.
 
Helsingin Sanomien sotakirjeenvaihtaja raportoi suoraan tapahtumien keskipisteestä Uudeltamaalta, jossa Toisen Salisodan ensimmäiset laukaukset on ammuttu.

- Kyllä tämä nyt siltä näyttää, että Gym Wars 2.0 on alkanut, ja että tällä kertaa soditaan oikeasti.

Liittoutuneet keräävät jalkaväenkenraali Vatasen johdolla parasta aikaa joukkojaan sotamarsalkka Sirenin imperiumia vastaan.

- Puoluettomuudelle ei ole tässä sodassa sijaa. Olet joko sotamarsalkka Sirenin joukoissa tai sitten häntä vastaan. Miinat, tankit ja luodit ovat vaihtuneet vetoremmeiksi, piilovittuiluksi ja hashtageiksi.

Päätämme ensimmäisen Gym Wars 2.0 -raporttimme tähän. Palaamme asiaan, kun ensimmäiset talot on poltettu ja lapset syöty. Toistaiseksi sota on vielä siltojenpolttovaiheessa.

- Valitkaa puolenne, hyvät skeneläiset, koska tämä on menoa.
 
Mä kävin sen Miken ja Nyyssölän keskustelun läpi forkku/selkätreenistä useampaan kertaan läpi enkä voi käsittää, että kukaan vetäisi tuosta herneet nokkaan ja vieläpä näin pahasti :D Olitte väittelyssä eri mieltä ja kumpikaan ei ihan täysin ymmärtänyt sitä toisen pointtia. Mikan pahin kommentti oli että "Älä ole noin mustavalkoinen" - jonka jälkeen samana iltana kuuntelin striimissä kun Mike haukkui Nyyssölän ja kuinka jokainen häneltä valmennuksia ostava on täysi idiootti, kun se ei ymmärrä treenaamisen perusasioita.

Aksun keissin ymmärrän täysin ja itsekään en olisi sellaisen kaverin kanssa tekemisissä. Mutta tää kyseisen keissin mittasuhteet ovat mun mielestä todella hämmentävät. Kelatkaa nyt, aiheena väittely forkkujen reenaamisesta. Pakkohan tähän on liittyä jotain muuta sanasotaa pakkiksen ulkopuolella?
Jos tuo pitää paikkansa, niin sama asia kuin haukkua kaikki pakkotoistoa millään tavalla tukevat idiooteiksi (onko joku tunnettu bodari tehnyt näin?). Eli toisen elinkeinotoiminnan vaikeuttaminen, varsinkin kun ei ole minään random-toimija.
 
Kyl täs jutussa haisee enemmän vanha paska, jota Mike ei reilusti sen enempää lähtenyt avaamaan, ei se nyt NOIN tempperamenttinen ole.
Edit: voidaaks palata tässä ketjussa Vatasen raha-asioihin ja siirtää forkkugate muualle
 
Hyvät kansalaiset, antakaa asian olla. En mä usko, että Mike nyt mua vihaa tai mitään sellaista. Itselläni ei ole yhtään mitään häntä vastaan, vaikka Mike nyt onkin persoonallinen tyyppi ja on tempperamenttia. Hiton hauska hän on, kun osuu hyvä päivä päälle ja ollaan aikanaan paljon yhdessä tehty vaikka mitä hauskaa ihan ilman kameroitakin. Naureskeltu tyhmille vitseille yms.

Vuonna 2014 muutettiin vaimon kanssa Vantaalle ja siirryin toiselle salille treenaamaan. Näkeminen väheni jo senkin takia, kun ei nähty arjen hälskeessä enää lainkaan. Sen jälkeen on itselläni ollut niin paljon töitä ja kiireitä, etten yksinkertaisesti ole ehtinyt/jaksanut pitää kontaktia kaikkiin ihmisiin. Elämässä tapahtuu aina tällaisia siirtymiä ja yhteiset tekemiset ja yhteydenpito väkisinkin vähenee silloin. Itselläni ei ole yhtään mitään hankausta Mikeä kohtaan enkä nyt oikein ymmärrä, miksi hänellä oikeasti sellaista olisi minuakaan kohtaan.

Mä rehellisesti sanottuna veikkaan, että suurin osa Miken negatiivisuudesta johtunee siitä, että Mike törmää netissä niin paljon häneen kohdistuvaan negatiivisuuteen. Olen usein sanonut, ettei kannata lukea niitä törkyfoorumeja, koska sieltä helposti antaa itselleen kuvan, että kaikki ihmiset ovat sua vastaan. Näin ei silti ole asian laita. Suurin osa varmasti tykkää miehestä, mutta on siitä hiljaa. Trollit pitää ääntä ja yrittää kaikkensa, että niihin provoihin reagoitaisiin. Reagointi antaa vain virtaa siihen touhuun ja sellaiseen reagoiminen on kuin heittäisi bensaa liekkeihin.

Kyllä sellaisessa menossa kuka tahansa herkistyy ja kokee minkä tahansa erimielisyyden hyökkäävänä käytöksenä. Tällaista on tavisten vaikea ymmärtää, koska vuosia jatkunutta kiusaamista harva on kokenut itse. Joten annetaan tällaisen Mikeen kohdistuvan negan olla täältä sentään pois.

Myönnättäköön, ettei se kiva ole kuulla, että mun ammattitaitoa vähätellään ja julkisesti parjataan, mutta ei se nyt maailmaa kaada mun kohdalla. Mä todellakin olen pahoillani, että menin kommentoimaan sitä remmikeissiä, jos olisin tiennyt miten se eskaloitui, niin olisin ollut hiljaa. Mä toivon kaikkea hyvää Mikelle. Ei elämää kannata tuhlata moiseen vihanpitoon jos sellaista ylipäätään edes on. 😊🙌
 
Nää uudet todella tarkat tekijänoikeussäädökset on kyllä hankalia kun niissä ei suoranaisesti käytäntöä katsota. Esim salilla ei oikein voi enää esimerkiksi striimaa koska siellä soi musiikki vaikka pääkontentti on treeni, eikä se täysin toissijainen musiikki. Eri asia on jos joku alkaa striimaan konserttia, se on jo eri asia.

Esim jos teet vaikka striimiä kadulla ja joku tulee lähelle soittamaan musiikkia, niin sun striimi kärsii siitä. Ja omien kokemusten mukaan todella vikkelään sieltä varoitus tulee. Kun tää uusi juttu astui voimaan, niin alle 20 sekunissa normaali striimi katkaistiin musiikkien takia.
 
ne syyt nyt ei pojat ihan noin yksinkertaisia ole mitä te nyt annatte ymmärtää. Mutta annetaan olla ja arvostelkaa nyt sitten vaan.
Tottakai me ymmärretään asia noin yksinkertaisesti, kun olet sen itse tuonut noin esiin etkä tarjonnut mitään muutakaan. Jos asia ei olisi yksinkertainen niin ei kannata tuoda myöskään yksinkertaista näkemystä tuhansille ihmisille tietoon.

Mutta kuten arvelin, kulissien ulkopuolella lienee tapahtunut jotain muutakin.
Jos tuo pitää paikkansa
Usko pois. En tiedä tuosta striimimaailmasta, että löytyykö tallenne mistään, mutta samana iltana tai heti seuraavana tapahtui.
 
Tottakai me ymmärretään asia noin yksinkertaisesti, kun olet sen itse tuonut noin esiin etkä tarjonnut mitään muutakaan. Jos asia ei olisi yksinkertainen niin ei kannata tuoda myöskään yksinkertaista näkemystä tuhansille ihmisille tietoon.

Mutta kuten arvelin, kulissien ulkopuolella lienee tapahtunut jotain muutakin.

Usko pois. En tiedä tuosta striimimaailmasta, että löytyykö tallenne mistään, mutta samana iltana tai heti seuraavana tapahtui.
Ei nyt jankuteta tästä. Eka jankutetaan miksei joku video ole etusivulla ja kun vastaan, niin sitten jankutetaan siitä. Lopetetaan jo pliis.
 
Tarkotin siis sitä että jos pidät "kisakatsomo" liveä olympiasta, niin välttäisi tekijänoikeus ongelmat kun ei kuuluisi tapahtuman äänet mikkiin.
 
Tarkotin siis sitä että jos pidät "kisakatsomo" liveä olympiasta, niin välttäisi tekijänoikeus ongelmat kun ei kuuluisi tapahtuman äänet mikkiin.
Puhuin itse treenistriimeistä. Olympiat ja muut voin toki selostaa ilman että ne äänet tulee. Toki sitten en voi soittaa mitään vapaata musaakaan. Ainoa tapa tehdä toi on katsoa iPadilla kisaa ja rullaa striimi normaalisti.
 
Ohho. Ihan vilpittömät pahoittelut kun menin pilke silmäkulmassa kysymään miksei video etusivulla. Muutama hymiö kun jää pois, niin vittuiluksihan se käännetään. Sori!
 
Onko elämä normaalia? Mikä on normaali elämä?

Joidenkin ihmisten normaali elämä taitaa olla noiden tosi tv ohjelmien seuraaminen ja sit vaihteeks katotaan jotain ihmissuhdedraamaa.Kun kiinnostuksen aiheet on tommosia ni kai sitä sit verkossakin kieriskellään kaikessa mahdollisessa tommoseen liittyvässä.
 

Liitteet

  • poop.jpg
    poop.jpg
    11,7 KB · Katsottu: 167
Back
Ylös Bottom