Hyvät kansalaiset, antakaa asian olla. En mä usko, että Mike nyt mua vihaa tai mitään sellaista. Itselläni ei ole yhtään mitään häntä vastaan, vaikka Mike nyt onkin persoonallinen tyyppi ja on tempperamenttia. Hiton hauska hän on, kun osuu hyvä päivä päälle ja ollaan aikanaan paljon yhdessä tehty vaikka mitä hauskaa ihan ilman kameroitakin. Naureskeltu tyhmille vitseille yms.
Vuonna 2014 muutettiin vaimon kanssa Vantaalle ja siirryin toiselle salille treenaamaan. Näkeminen väheni jo senkin takia, kun ei nähty arjen hälskeessä enää lainkaan. Sen jälkeen on itselläni ollut niin paljon töitä ja kiireitä, etten yksinkertaisesti ole ehtinyt/jaksanut pitää kontaktia kaikkiin ihmisiin. Elämässä tapahtuu aina tällaisia siirtymiä ja yhteiset tekemiset ja yhteydenpito väkisinkin vähenee silloin. Itselläni ei ole yhtään mitään hankausta Mikeä kohtaan enkä nyt oikein ymmärrä, miksi hänellä oikeasti sellaista olisi minuakaan kohtaan.
Mä rehellisesti sanottuna veikkaan, että suurin osa Miken negatiivisuudesta johtunee siitä, että Mike törmää netissä niin paljon häneen kohdistuvaan negatiivisuuteen. Olen usein sanonut, ettei kannata lukea niitä törkyfoorumeja, koska sieltä helposti antaa itselleen kuvan, että kaikki ihmiset ovat sua vastaan. Näin ei silti ole asian laita. Suurin osa varmasti tykkää miehestä, mutta on siitä hiljaa. Trollit pitää ääntä ja yrittää kaikkensa, että niihin provoihin reagoitaisiin. Reagointi antaa vain virtaa siihen touhuun ja sellaiseen reagoiminen on kuin heittäisi bensaa liekkeihin.
Kyllä sellaisessa menossa kuka tahansa herkistyy ja kokee minkä tahansa erimielisyyden hyökkäävänä käytöksenä. Tällaista on tavisten vaikea ymmärtää, koska vuosia jatkunutta kiusaamista harva on kokenut itse. Joten annetaan tällaisen Mikeen kohdistuvan negan olla täältä sentään pois.
Myönnättäköön, ettei se kiva ole kuulla, että mun ammattitaitoa vähätellään ja julkisesti parjataan, mutta ei se nyt maailmaa kaada mun kohdalla. Mä todellakin olen pahoillani, että menin kommentoimaan sitä remmikeissiä, jos olisin tiennyt miten se eskaloitui, niin olisin ollut hiljaa. Mä toivon kaikkea hyvää Mikelle. Ei elämää kannata tuhlata moiseen vihanpitoon jos sellaista ylipäätään edes on.