OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1D69C412-1ABD-4024-85F5-10337D3075B6.jpeg
 
Mulla tulee melkoinen motion sickness rallipeleistä ja kaikista nopeista peleistä VR-laseilla.
Tuo on muuten tosi. Meillä on töissä aika hienot vr-lasit tai oikeammin "kypärä" jolla pääsee 3D-mallien sisään. Käytännössä ne on voimalaitoksia yms isoja rakenteita, mutta pikkasen huippaa kun syöksyy mallissa esim 80 m korkeudelta aukkoon tai porraskuiluun. Yllättävän toden tuntuista. Ps: Hauskintahan tuo on niin että laittaa kaverille lasit päähän ja toinen henkilö ajelee sitä ukkoa (näkymää voi seurata ulkoiselta näytöltä); hauska seurata kun kaverin polvet notkuu ja tasapaino heittelee. :D
 
Ralliautoissa käytetään kapeita renkaita.

Edit. Michelinillä näyttäis olevan wrc renkaat 215-235 leveitä mutta yleisesti ottaen pienempi tuumakoko ja enemmän profiilia kapeassa renkaassa niin ei vanteet hajoa niin helposti kun rymytään kivisellä hiekkatiellä.
Jep, ja kapea rengas tarjoaa paremman pidon soralla. Ihan kuten lumessakin.
 
Mike. Äärimmäisen iso kiitos panoksestasi voimamiesskenessä!

Havahduin noihin sisältöihin vähän jälkijättöisesti. Mutta nyt kun oon niitä tsekkaillut, niin arvostan valtavasti. Tässä ollaan jonkun ikiaikaisen äärellä, johon voimailu- ja bodyjutut juontaa juurensa. Vertin kanssa podcastissa puhuitkin jotain tuosta alkukantaisuudesta ja historiasta. Se oli loistava podcast. Huipputavaraa myös Pynnösen ja Paason kanssa. Odotan innolla lisää ja olen iloinen että olet innostunut näitä tekemään.

Oot useamman kerran sanonut, että bodarien treenien kuvaaminen on vähän väsynyt juttu. Voisko voimamiesten treenikuvaamisesta saada kuitenkin jotain uutta irti? Paason kuvat oli hyviä, mutta kiinnostaisi mitä tulisi jos lähtisit viemään hommaa pidemmälle. Erityisesti kivien ja käsipainojen nostelussa on sellaista vanhan ajan estetiikkaa, jota haluaisi nähdä lisää. Voisko niitä viedä johonkin hyviin lokaatioihin? Metsä, louhos tms. Kuviin voisi myös ottaa jonkun Törrön höyryämään kivien kanssa tms., eli se ukkokin voisi poiketa olemukseltaan bodikuvista.

Suhtaudu tähän ideointiin kuinka lystäät. Lähti vaan ajatus liikkeelle, kun löysin sulta noita voimamiesjuttuja kerralla useamman, ja kaikki sykäytti omalla tavallaan.
 
Back
Ylös Bottom