Hyvä huomio, muutetaan.Jouko Aholan ketju ansaitsisi tulla siirretyksi offtopicista kilpailujoiden tai voimailijoiden osastolle, varsinkin kun näyttää olevan kisaamassa taas. Ja strongman-tägi otsikkoon kaupan päälle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä huomio, muutetaan.Jouko Aholan ketju ansaitsisi tulla siirretyksi offtopicista kilpailujoiden tai voimailijoiden osastolle, varsinkin kun näyttää olevan kisaamassa taas. Ja strongman-tägi otsikkoon kaupan päälle.
Joo ja mulla on se diili kaikkien kanssa, että descriptioniin Pakkotoiston linkki ja video menee etusivulle. Tässä tapauksessa se diili kestää yhden videon kun taas se linkki unohtuu sieltä descriptionista. Vatasen tapauksessa taas joka PTV:llä on iso monen metrin Pakkotoiston seinämainos. Mä en ole mitenkään velvoitettu laittamaan uutisia ilman mitään vastapalvelusta. Enkä siinä mitään järkeä näekään. Ulkomaiset kisaajat eivät tähän liity.Eihän se Nyyssiskään mainosta pakkotoistoa missään omilla sivuilla. Ei blogissa, ei youtubessa, ei instassa, ei facebookissa. Ennen muistaakseni oli blogissa pakkotoisto banneri
Joo ja mulla on se diili kaikkien kanssa, että descriptioniin Pakkotoiston linkki ja video menee etusivulle. Tässä tapauksessa se diili kestää yhden videon kun taas se linkki unohtuu sieltä descriptionista. Vatasen tapauksessa taas joka PTV:llä on iso monen metrin Pakkotoiston seinämainos. Mä en ole mitenkään velvoitettu laittamaan uutisia ilman mitään vastapalvelusta. Enkä siinä mitään järkeä näekään. Ulkomaiset kisaajat eivät tähän liity.
Ei mulla ole mitään diiliä Pakkotoiston kanssa omista videoistani. Ei mun videoita tartte laitella pakkiksen etusivuille tai yhtään minnekään pakkotoistolla. Olenko sellaista pyytänyt missään kohtaa?Joo ja mulla on se diili kaikkien kanssa, että descriptioniin Pakkotoiston linkki ja video menee etusivulle. Tässä tapauksessa se diili kestää yhden videon kun taas se linkki unohtuu sieltä descriptionista. Vatasen tapauksessa taas joka PTV:llä on iso monen metrin Pakkotoiston seinämainos. Mä en ole mitenkään velvoitettu laittamaan uutisia ilman mitään vastapalvelusta. Enkä siinä mitään järkeä näekään. Ulkomaiset kisaajat eivät tähän liity.
Sinne tulee ne videot mitä päätän, aika simppeliä. Joissain tapauksissa ei tule, esim Aksun videoita ei enää niiden juttujen takia mitä täällä musta heitti, julkaista enää tuolla, enkä varmana ole kuvaamassa yhtään stilliä tai videota. Sama pätee tässäkin tapauksessa, jos mua vastaan lähtee henkilökohtaisesti nostamaan mitään juttua, mun päätettävissä on omistamani sivuston etusivun julkaisut edelleen. Ei se sen isompi asia ole, vaikka siitä koittaakin porukka veivaa jotain.Niin miksei tuota videota ole nyt etusivulla, eikö videossa ollut kuitenkin pakkiksen mainos? Hä.
Mulla ei oo sua vastaan yhtään mitään Mike. En ole sua haukkunut koskaan julkisesti, toisin kuin sinä olet ilmeisesti musta porissut striimeissä sitä sun tätä.Sinne tulee ne videot mitä päätän, aika simppeliä. Joissain tapauksissa ei tule, esim Aksun videoita ei enää niiden juttujen takia mitä täällä musta heitti, julkaista enää tuolla, enkä varmana ole kuvaamassa yhtään stilliä tai videota. Sama pätee tässäkin tapauksessa, jos mua vastaan lähtee henkilökohtaisesti nostamaan mitään juttua, mun päätettävissä on omistamani sivuston etusivun julkaisut edelleen. Ei se sen isompi asia ole, vaikka siitä koittaakin porukka veivaa jotain.
Vaikka mä nyt en jatkossa olisikaan tekemissä enää Mikan kanssa, niin en mä ole mitään vippejä poistanut ja sitäkautta tota linkkiä hinnastoon vaikka ei sieltä takaisin mitään tulekaan. Ei se multa ole pois jos joku eksyy valmennuksen ostamaan.
Sehän tässä on hupaisinta että "välit poikki" (lopeta ig seuraaminen, poista videot) tapahtuu aina täällä internetissäSivusta seuranneena tuntuu että Mike vetää vähän turhan helposti herneet nenään välillä.
Jos joku on eri mieltä asioista niin ei sen takia välejä kokonaan kannata poikkasta. Ton aksu homman kyllä ymmärrän kun suoranaisesti vittuili päin naamaa.
Jukan kanssa muistaakseni meni sukset ristiin juuri aika suht pienestä erimielisyydestä.
Wileniuksen tapausta en tiedä mutta hassulta tuntuu kun että sellaisten ihmisten kanssa ketkä on olleet ilmeisesti ihan kavereita oikeassa elämässä niin poikkastaan täysin välit jonkun netti väittelyn takia?! Luulis olevan raskasta.
Ihmiset tykkää seurata sivusta katastrofia, tuhoa ja hävitystä. Eihän ketään kiinnosta jos tuntemattomilla menee hyvin, korkeintaan kateellisena huudellaan osamaksua ja voisilmää.Kyllä tässä hupaisinta on se, että aikuiset ihmiset jaksaa seurata jonkun aikuisen ihmisen ihmissuhteita. Tarkkaan näyttää olevan porukalla tiedossa, kenen kanssa mennyt sukset ristiin ja mistäkin syystä.
Tätä nyt on tapahtunut normaali elämässä iät ja ajat, kun on välit monivuotisiin kavereihin laitettu poikki yhden kaljatuopin, muutaman markan/euron vipin tai muun vähäpätöiselta tuntuvan asian takia. Ei tää nyt ole elämää kummempaa. Kai sitä aikuinen ihminen saa itse päättää, kenen kaveri on facessa, ketä seuraa instassa ja mistä vetää porot kolviin. Ja etenkin mitä tuotteita omassa kaupassaan myy tai mitä julkaisee itse omistamillaan nettisivuilla. Aikuiset ihmiset on tippa kullin nokassa seuraamassa jonkun toisen elämää, ei vittu.
Oman lisämausteen tähän huvittavuuteen tuo se, että tätä asiaa on pitänyt jo monta päivää inttää kuin pienet pennut, miksi se video ei ole etusivulla "miks, miks, miks...". Sitten kun vastaus tulee niin ollaan silmät pyöreenä hännystelemässä siinä asian ympärillä.
Jos ei nyt oma elämäkään ole niin kovin kiinnostavaa niin ihmettelen, et miten tylsä elämä näillä hämmästelijöillä pitää olla. Antakaa nyt aikuisten ihmisten selvittää tai olla selvittämättä itse omat välinsä. Tarviiko siinä olla hämmästelemässä ympärillä ku vähäjärkinen.
Normaalissa elämässä asiat puidaan mun käsittääkseni ihan kasvotustenTätä nyt on tapahtunut normaali elämässä iät ja ajat, kun on välit monivuotisiin kavereihin laitettu poikki yhden kaljatuopin, muutaman markan/euron vipin tai muun vähäpätöiselta tuntuvan asian takia.
Normaalissa elämässä asiat puidaan mun käsittääkseni ihan kasvotusten