OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vataselle iso peukku👍 On kyllä asiallisen ja mukavan oloinen nuori mies, kun kerran Kouvolan salilla herran näin ja tuli itse vaihtamaan muutaman sanan! Kaikkea hyvää💪
 
Eihän se Nyyssiskään mainosta pakkotoistoa missään omilla sivuilla. Ei blogissa, ei youtubessa, ei instassa, ei facebookissa. Ennen muistaakseni oli blogissa pakkotoisto banneri 🤔
Joo ja mulla on se diili kaikkien kanssa, että descriptioniin Pakkotoiston linkki ja video menee etusivulle. Tässä tapauksessa se diili kestää yhden videon kun taas se linkki unohtuu sieltä descriptionista. Vatasen tapauksessa taas joka PTV:llä on iso monen metrin Pakkotoiston seinämainos. Mä en ole mitenkään velvoitettu laittamaan uutisia ilman mitään vastapalvelusta. Enkä siinä mitään järkeä näekään. Ulkomaiset kisaajat eivät tähän liity.
 
Joo ja mulla on se diili kaikkien kanssa, että descriptioniin Pakkotoiston linkki ja video menee etusivulle. Tässä tapauksessa se diili kestää yhden videon kun taas se linkki unohtuu sieltä descriptionista. Vatasen tapauksessa taas joka PTV:llä on iso monen metrin Pakkotoiston seinämainos. Mä en ole mitenkään velvoitettu laittamaan uutisia ilman mitään vastapalvelusta. Enkä siinä mitään järkeä näekään. Ulkomaiset kisaajat eivät tähän liity.

Kiitos vastauksesta. Harmi, että jengi kiittää sua sitten tollasella tavalla.
 
Joo ja mulla on se diili kaikkien kanssa, että descriptioniin Pakkotoiston linkki ja video menee etusivulle. Tässä tapauksessa se diili kestää yhden videon kun taas se linkki unohtuu sieltä descriptionista. Vatasen tapauksessa taas joka PTV:llä on iso monen metrin Pakkotoiston seinämainos. Mä en ole mitenkään velvoitettu laittamaan uutisia ilman mitään vastapalvelusta. Enkä siinä mitään järkeä näekään. Ulkomaiset kisaajat eivät tähän liity.
Ei mulla ole mitään diiliä Pakkotoiston kanssa omista videoistani. Ei mun videoita tartte laitella pakkiksen etusivuille tai yhtään minnekään pakkotoistolla. Olenko sellaista pyytänyt missään kohtaa?

Älä nyt Mike hyvä ihminen väitä, että meillä olis ollut joku diili tällaisesta.
Joskus mainitsit mulle, että jos laitat linkin descriptioniin niin video menee etusivulle.

Nykyisin pääasiallisesti porisen vain paskaa noissa mun livestriimivideoissa, joita katsotaan muutama tuhat kertaa, en mä sellaisiin mitään linkkejä ole viitsinyt laitella, kun ne on ihan tylsää jorinaa.
 
Viimeksi muokattu:
Niin miksei tuota videota ole nyt etusivulla, eikö videossa ollut kuitenkin pakkiksen mainos? Hä.
Sinne tulee ne videot mitä päätän, aika simppeliä. Joissain tapauksissa ei tule, esim Aksun videoita ei enää niiden juttujen takia mitä täällä musta heitti, julkaista enää tuolla, enkä varmana ole kuvaamassa yhtään stilliä tai videota. Sama pätee tässäkin tapauksessa, jos mua vastaan lähtee henkilökohtaisesti nostamaan mitään juttua, mun päätettävissä on omistamani sivuston etusivun julkaisut edelleen. Ei se sen isompi asia ole, vaikka siitä koittaakin porukka veivaa jotain.

Vaikka mä nyt en jatkossa olisikaan tekemissä enää Mikan kanssa, niin en mä ole mitään vippejä poistanut ja sitäkautta tota linkkiä hinnastoon vaikka ei sieltä takaisin mitään tulekaan. Ei se multa ole pois jos joku eksyy valmennuksen ostamaan.
 
Sinne tulee ne videot mitä päätän, aika simppeliä. Joissain tapauksissa ei tule, esim Aksun videoita ei enää niiden juttujen takia mitä täällä musta heitti, julkaista enää tuolla, enkä varmana ole kuvaamassa yhtään stilliä tai videota. Sama pätee tässäkin tapauksessa, jos mua vastaan lähtee henkilökohtaisesti nostamaan mitään juttua, mun päätettävissä on omistamani sivuston etusivun julkaisut edelleen. Ei se sen isompi asia ole, vaikka siitä koittaakin porukka veivaa jotain.

Vaikka mä nyt en jatkossa olisikaan tekemissä enää Mikan kanssa, niin en mä ole mitään vippejä poistanut ja sitäkautta tota linkkiä hinnastoon vaikka ei sieltä takaisin mitään tulekaan. Ei se multa ole pois jos joku eksyy valmennuksen ostamaan.
Mulla ei oo sua vastaan yhtään mitään Mike. En ole sua haukkunut koskaan julkisesti, toisin kuin sinä olet ilmeisesti musta porissut striimeissä sitä sun tätä.

Mitä ”juttua” mä nyt olen sua vastaan lähtenyt nostamaan? 😂🤷🏻‍♂️
Sanoin sun ajatusmaailmaa mustavalkoiseksi, joka on valitettavasti totta ja sen vuoksi poistit mut kavereistasi Facessa ja lyöt välit poikki? Ampuuko nyt vähän yli?

Toki saat tehdä ihan mitä haluat, eikä mulla siltikään ole sua vastaan yhtään mitään. Voit luonnollisesti poistaa vipit, signaturet ja vaikka koko mun ketjun, jos haluat. En todellakaan halua, että koet mun olevan sulle kiitollisuuden velassa mistään. Teet mitä koet parhaaksi sun valtakunnassasi. Mä yhä olen mykistynyt ja hämmästynyt sun tästä kaikesta ylireagoimisesta?! 🤷🏻‍♂️😮 Ei tällainen nyt ihan normaalia ole, edes sun kohdalla mutta mennään näillä.

Mä pahoittelen omasta puolestani kaikkea, mitä ikinä olen sulle tehnytkään. Oikein hyvää jatkoa ja koita nyt ihmeessä pyrkiä jollain tavalla luomaan positiivisempaa ajatusmaailmaa itsellesi, vaikka koetkin kaikkien olevan sua vastaan. Näin ei oikeasti ole.

Älä lue niitä suomi24:sia sun muita törkypalstoja, joissa haukutaan kaikki mahdollinen. Se antaa niin vääristyneen kuvan ja lietsot vain lisää pahaa oloa itsellesi. Positiivisia ajatuksia ja huumoria elämään. ✌️😊

Terkuin, Nyyssis
 
Ei miun mielestä tuo Mikan heitto ollu mistää törkeimmästä päästä. Sen kyllä ymmärrän ettet Aksun kanssa tee enää mitään. Toivottavasti saatte Mikan kanssa välit kuntoon, onhan teillä kuitenkin pitkä historia.
 
Sivusta seuranneena tuntuu että Mike vetää vähän turhan helposti herneet nenään välillä.

Jos joku on eri mieltä asioista niin ei sen takia välejä kokonaan kannata poikkasta. Ton aksu homman kyllä ymmärrän kun suoranaisesti vittuili päin naamaa.
Jukan kanssa muistaakseni meni sukset ristiin juuri aika suht pienestä erimielisyydestä.
Wileniuksen tapausta en tiedä mutta hassulta tuntuu kun että sellaisten ihmisten kanssa ketkä on olleet ilmeisesti ihan kavereita oikeassa elämässä niin poikkastaan täysin välit jonkun netti väittelyn takia?! Luulis olevan raskasta.
 
Sivusta seuranneena tuntuu että Mike vetää vähän turhan helposti herneet nenään välillä.

Jos joku on eri mieltä asioista niin ei sen takia välejä kokonaan kannata poikkasta. Ton aksu homman kyllä ymmärrän kun suoranaisesti vittuili päin naamaa.
Jukan kanssa muistaakseni meni sukset ristiin juuri aika suht pienestä erimielisyydestä.
Wileniuksen tapausta en tiedä mutta hassulta tuntuu kun että sellaisten ihmisten kanssa ketkä on olleet ilmeisesti ihan kavereita oikeassa elämässä niin poikkastaan täysin välit jonkun netti väittelyn takia?! Luulis olevan raskasta.
Sehän tässä on hupaisinta että "välit poikki" (lopeta ig seuraaminen, poista videot) tapahtuu aina täällä internetissä 😅
Vittu aikuiset ihmiset, miten?????
 
Kyllä tässä hupaisinta on se, että aikuiset ihmiset jaksaa seurata jonkun aikuisen ihmisen ihmissuhteita. Tarkkaan näyttää olevan porukalla tiedossa, kenen kanssa mennyt sukset ristiin ja mistäkin syystä.

Tätä nyt on tapahtunut normaali elämässä iät ja ajat, kun on välit monivuotisiin kavereihin laitettu poikki yhden kaljatuopin, muutaman markan/euron vipin tai muun vähäpätöiselta tuntuvan asian takia. Ei tää nyt ole elämää kummempaa. Kai sitä aikuinen ihminen saa itse päättää, kenen kaveri on facessa, ketä seuraa instassa ja mistä vetää porot kolviin. Ja etenkin mitä tuotteita omassa kaupassaan myy tai mitä julkaisee itse omistamillaan nettisivuilla. Aikuiset ihmiset on tippa kullin nokassa seuraamassa jonkun toisen elämää, ei vittu.

Oman lisämausteen tähän huvittavuuteen tuo se, että tätä asiaa on pitänyt jo monta päivää inttää kuin pienet pennut, miksi se video ei ole etusivulla "miks, miks, miks...". Sitten kun vastaus tulee niin ollaan silmät pyöreenä hännystelemässä siinä asian ympärillä.

Jos ei nyt oma elämäkään ole niin kovin kiinnostavaa niin ihmettelen, et miten tylsä elämä näillä hämmästelijöillä pitää olla. Antakaa nyt aikuisten ihmisten selvittää tai olla selvittämättä itse omat välinsä. Tarviiko siinä olla hämmästelemässä ympärillä ku vähäjärkinen.
 
Kyllä tässä hupaisinta on se, että aikuiset ihmiset jaksaa seurata jonkun aikuisen ihmisen ihmissuhteita. Tarkkaan näyttää olevan porukalla tiedossa, kenen kanssa mennyt sukset ristiin ja mistäkin syystä.

Tätä nyt on tapahtunut normaali elämässä iät ja ajat, kun on välit monivuotisiin kavereihin laitettu poikki yhden kaljatuopin, muutaman markan/euron vipin tai muun vähäpätöiselta tuntuvan asian takia. Ei tää nyt ole elämää kummempaa. Kai sitä aikuinen ihminen saa itse päättää, kenen kaveri on facessa, ketä seuraa instassa ja mistä vetää porot kolviin. Ja etenkin mitä tuotteita omassa kaupassaan myy tai mitä julkaisee itse omistamillaan nettisivuilla. Aikuiset ihmiset on tippa kullin nokassa seuraamassa jonkun toisen elämää, ei vittu.

Oman lisämausteen tähän huvittavuuteen tuo se, että tätä asiaa on pitänyt jo monta päivää inttää kuin pienet pennut, miksi se video ei ole etusivulla "miks, miks, miks...". Sitten kun vastaus tulee niin ollaan silmät pyöreenä hännystelemässä siinä asian ympärillä.

Jos ei nyt oma elämäkään ole niin kovin kiinnostavaa niin ihmettelen, et miten tylsä elämä näillä hämmästelijöillä pitää olla. Antakaa nyt aikuisten ihmisten selvittää tai olla selvittämättä itse omat välinsä. Tarviiko siinä olla hämmästelemässä ympärillä ku vähäjärkinen.
Ihmiset tykkää seurata sivusta katastrofia, tuhoa ja hävitystä. Eihän ketään kiinnosta jos tuntemattomilla menee hyvin, korkeintaan kateellisena huudellaan osamaksua ja voisilmää.
 
Tätä nyt on tapahtunut normaali elämässä iät ja ajat, kun on välit monivuotisiin kavereihin laitettu poikki yhden kaljatuopin, muutaman markan/euron vipin tai muun vähäpätöiselta tuntuvan asian takia.
Normaalissa elämässä asiat puidaan mun käsittääkseni ihan kasvotusten
 
Mä oikeasti luulin, että tää oli läppää, että Mike laittanut välit poikki Nyyssölään, mutta ihan oikeasti lopettanut seuraamisen ig:ssä ja poistanut Facessa kavereista (😁😁) Nyt ihan oikeasti aikuiset ihmiset...! Herkkä saa ja pitää olla, mutta rajansa kaikella!

Jos helvetti soikoon vähän vaihdellaan ajatuksia jostain forkkujen treenimetodeista, niin ehkä sitä ei ole syytä ottaa näin henkilökohtaisesti. Kyseessä on treenaaminen ja vielä jotkut helvetin forkut... 😂 Se, että on eri mieltä niiden treenaamisesta ei ole mikään henkilökohtainen hyökkäys ketään kohtaan. Nyyssölä on ihan oikeassa siinä, että Miken ajatusmaailma on melko mustavalkoinen. Oli kyseessä sitten treenaaminen, leffat tai pelit. Mikä vaan. Aina rummutetaan täydellisesti vain yhden, juuri sillä hetkellä tärkeältä tuntuvat asian puolesta ja kaikki jotka väittävät vastaan, niin mukamassa hyökkäävät jotenkin vastaan. Ei, vaan näkemyksiä on monia ja yhtä oikeaa vastausta tai treenimetodia ei ole.

Se, että jotain kutsuu hieman mustavalkoiseksi ei ole kyllä minkään sortin henkilökohtaisuus myöskään. Vähiin kävisi mullakin kaverisuhteet jos jokaisen pienen erimielisyyden jälkeen laitettais välit poikki, kun toinen oli eri mieltä ja sanan vaihto kävi vähän kärkkääksi. Kavereista kun on kyse, niin sehän siinä juuri pitäisi olla hienoa, että voidaan vääntää ties mistä asioista kunnollakin ja silti olla hyviäkin kavereita lopussa! Tuon Aksun draaman vielä ymmärrän jotenkin Miken puolelta, koska sananvaihto oli huomattavasti "rajumpaa". Nyyssölän kanssa oikeasti väiteltiin vain forkusta... 🤣

Muuten ihan sama, mutta kyllähän se ärsyttää, että teiltä ei taas hetkeen videoita tule yhdessä tällaisen takia... Team M&M videot ja podcastit, kun sattuvat olemaan minun ja varmasti monen muunkin suosikkeja koko bodygenressä!
 
Mä kävin sen Miken ja Nyyssölän keskustelun läpi forkku/selkätreenistä useampaan kertaan läpi enkä voi käsittää, että kukaan vetäisi tuosta herneet nokkaan ja vieläpä näin pahasti :D Olitte väittelyssä eri mieltä ja kumpikaan ei ihan täysin ymmärtänyt sitä toisen pointtia. Mikan pahin kommentti oli että "Älä ole noin mustavalkoinen" - jonka jälkeen samana iltana kuuntelin striimissä kun Mike haukkui Nyyssölän ja kuinka jokainen häneltä valmennuksia ostava on täysi idiootti, kun se ei ymmärrä treenaamisen perusasioita.

Aksun keissin ymmärrän täysin ja itsekään en olisi sellaisen kaverin kanssa tekemisissä. Mutta tää kyseisen keissin mittasuhteet ovat mun mielestä todella hämmentävät. Kelatkaa nyt, aiheena väittely forkkujen reenaamisesta. Pakkohan tähän on liittyä jotain muuta sanasotaa pakkiksen ulkopuolella?
 
Back
Ylös Bottom