OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aloitin muuten sen t-nationin uudestaan kun se on mulla parhaiten toiminut reisille. Espanjanvedot vaikka ikäviä onkin, valitettavasti mulla ei toimi, mutta tupihahan kokeiltua ja kivaa tekemistä kun sattuu. T-Nationilla sain tosin rasitusvammat ja nyt käyn kokoajan kahden viikon välein kalvojen manipuloinnissa. Fiksaan sitä nationin vetoa sillai, etten ota niitä alun pitkiä sarjoja, vaan progressio pelkästään 15 toiston sarjoihin ja alussa täydennän treeniä raskailla ojennuksilla. Sillai uskoisin että tää menee maaliin ilman noita valtavia ongelmia mitä viimeksi sain kun kivusta huolimatta väkisin tein loppuun. Erotuksena viime kertaiseen, niin nyt en pidä polvissa mitään, en edes 3mm lämppäreitä kuin vain lämmittelyssä. Samoin teen ilman vyötä plus mulla on selkäpäivänä mave mukana.

Mave ei varsinaisesti ole perus, eikä sumo, vaan siltä väliltä. Näin Walkerin tekevän sitä tollai ja oli erittäin hyvä itelle.


View: https://www.instagram.com/p/CHORvRRjONB/?utm_source=ig_web_copy_link


Tässä yksi teknisesti tehokkaimman näköisiä semi-sumo vetoja:


View: https://www.instagram.com/p/CH3pSwaANmY/?igshid=o75o4m7tvkmp
 
Treenasitteko Harjun kanssa tänään?
Joo treenattiin, video tulossa. Kyllä se ihan uus maailma on ja vaikka kuinka on treenannut, niin ei mihinkään noissa hommissa, siis ei mihinkään. Mut julkaistaan nyt kuitenkin niin saa jengi vittuilla.
 
Joo treenattiin, video tulossa. Kyllä se ihan uus maailma on ja vaikka kuinka on treenannut, niin ei mihinkään noissa hommissa, siis ei mihinkään. Mut julkaistaan nyt kuitenkin niin saa jengi vittuilla.
Älä ny viitti.

Forkkukeskusteluun liittyen itse kesällä aloitin viikottain käsitreenin lopuks ottamaan pitotreenejä levypainoilla. Sekuntikellon kanssa ja painoo lisäämällä progressioo pikkuhiljaa.
En oo koskaan saanu näin hyvää kehitystä forkkuihin vaikka on tullut hammereita ja myötäote hauiskääntöjä yms. veivattuu nätillä tekniikalla ja isolla romulla vaihtelevasti.

Ympärysmitta kasvanut ja myös ulkomuoto muuttunut. Vaikka se on pelkkää pitoa niin itellä on helvetin hyvin kehittänyt kyynärvarren ulkomuotoa.

Varmaan joku professori tän kumoaa tutkimuksillaan mutta itsellä tämä on toiminut
 
Hyvä videohan tuo oli! Eikä imo yhtään mitään mistä vittuilla kun et oo kerta ennen juurikaan noita näppivoimajuttuja tehnyt.
"Kevyttä paskaa!" :D
 
Joo ei kyl vittuiluun oo aihetta ennen ku ite kokeilee noita kahvoja tai grippereitä, ei oo ihan niin helppoa ku kattoo et "no purista ny ja nosta!" Varsinkin noi isot gripperit on ihan utopistisia, suunnilleen ku koittais puristaa rautakankea.
 
Onkos tuommoinen Heimopäällikön kaltainen grippimonsteri lähtökohtaisesti mitenkä etevä kädenväännössä ? Mitenkä paljon antaa apuja siihen lajiin vai antaako mitenkään ?
 
Onkos tuommoinen Heimopäällikön kaltainen grippimonsteri lähtökohtaisesti mitenkä etevä kädenväännössä ? Mitenkä paljon antaa apuja siihen lajiin vai antaako mitenkään ?

Molemmissa lajeissa isoista käsistä ja pitkistä sormista melkoista hyötyä, niin senkin takia lähtökohtaisesti yhdessä lajissa hyvä ukko on usein myös suht hyvä toisessa. Sitten toisaalta kovat kädenvääntäjät puristavat lähestulkoon aina kovaa "kylmiltään" noihin puristusvoimamittareihin eli vaikka eivät siis juuri tuollaista gripper-tyylistä treeniä tekisi.
 
Aloitin muuten sen t-nationin uudestaan kun se on mulla parhaiten toiminut reisille. Espanjanvedot vaikka ikäviä onkin, valitettavasti mulla ei toimi, mutta tupihahan kokeiltua ja kivaa tekemistä kun sattuu. T-Nationilla sain tosin rasitusvammat ja nyt käyn kokoajan kahden viikon välein kalvojen manipuloinnissa. Fiksaan sitä nationin vetoa sillai, etten ota niitä alun pitkiä sarjoja, vaan progressio pelkästään 15 toiston sarjoihin ja alussa täydennän treeniä raskailla ojennuksilla. Sillai uskoisin että tää menee maaliin ilman noita valtavia ongelmia mitä viimeksi sain kun kivusta huolimatta väkisin tein loppuun. Erotuksena viime kertaiseen, niin nyt en pidä polvissa mitään, en edes 3mm lämppäreitä kuin vain lämmittelyssä. Samoin teen ilman vyötä plus mulla on selkäpäivänä mave mukana.

Mave ei varsinaisesti ole perus, eikä sumo, vaan siltä väliltä. Näin Walkerin tekevän sitä tollai ja oli erittäin hyvä itelle.


View: https://www.instagram.com/p/CHORvRRjONB/?utm_source=ig_web_copy_link

Muistanko väärin vai oliko noi rasitusvammat tuolla iso sarvennoisen(trochanter major)alueella?
 
Tossa reiden sivussa ylhäällä sormenpään kokoinen kiinnityskohta. Sihvosella oli sama.
Joo eli sama kohta kuin itellä vaivaa välillä,ikävä vamma kun pelkkä istuma asennosta nousu sattuu silloin ku on ärtynyt.missä käyt noissa kalvohoidoissa ja onko jeesannut?
 
Back
Ylös Bottom