Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käyn nyt treenaamassa ja tubessa näkee monasti sieltä community tabista kun ilmoitan etukäteen striimeistä. Tänään siis joskus 18 aikaan.Yo! Onko tulossa Q&A tänään lauantaina youtubessa jossain vaiheessa?
Huippu päivitys. Mobiilissa ei enää hypi näyttö kun lainaa viestiä ja kirjoittaa.Uusin 2.2 versio Xenforosta laitettiin alle, iso päivitys, galleriaan esim lightbox.
katso liitettä 223144
Ei kyllä pitäisi vähempää olla, ehkä ne lataa paremmin vaan.Mainoksia ainakin rutkasti vähemmän eikä tosiaan pompi sivua ladatessa mobiililla
Mun mielestä ennen oli enemmän, esim tässäkin viestinkirjoitus kentän yllä oli yks mainos.Ei kyllä pitäisi vähempää olla, ehkä ne lataa paremmin vaan.
ps. siisti tää uus lainaussysteemi kun quote näkyy suoraan.
katso liitettä 223149
Siellä yksi mainos on randomi, se saattaa olla missä vaan kohtaa ketjua. Mut hienoa kun toimii paremmin, se yleensä pitäis olla päivitysten tarkoitus.Mun mielestä ennen oli enemmän, esim tässäkin viestinkirjoitus kentän yllä oli yks mainos.
Loistavasti kyllä toimii joka tapauksessa!
Nimimerkkiä voi muuten nyt itse vaihtaa hallinnassa, tosin se hyväksytään moderaattorien puolelta.