OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Nyt täytyy kyllä varta vasten tulla kiittämään streamista! Helkkarin hyvälaatuinen eikä tökkinyt yhtään. Selostus oli todella iso lisä, kun asiantuntevat ihmiset kommentoivat kisaajien kuntoa, taisi jossakin välissä tulla sanomista, että liian töykeää palautetta saa osa kisaajista, faktojahan ne valitettavasti vain olivat. Aivan eri tasolla oli streami, kun vertaa esim. Ulkomaisiin kehonrakennus/vapaaottelu streameihin.
Ei tuntuisi kyllä yhtään pahalta maksaa tuollaisesta streamista. Helkkarin iso kiitos Mikelle!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään oli posti tuonut Pakkis T-paidan, nämä Gildanin paidat on aika ns. slim fit, eikä hirveen pitkiä, joten tilailijat ottakaa kokoa isompi jos haluutte "hengitystilaa", kangas on pehmeä ja laadukkaan oloinen. Huomenna huppari testiin
 
335BFA42-FD1C-4F7B-BE10-D4CFF69E2CB1.jpeg
 
Onpas perkeleen hyvän näkönen takki vois melkein itellekkin tilata jos sattuu löytymään riittävän pieni koko tälläselle 65 kiloselle rimppa kintulle 🤣
 
Onpas perkeleen hyvän näkönen takki vois melkein itellekkin tilata jos sattuu löytymään riittävän pieni koko tälläselle 65 kiloselle rimppa kintulle 🤣

Ei 65 kiloselle rimppa kintulle kuulu pakkotoiston svetari. Osta mielummin Jack n Jones tai Calvin Klein... :D
 
Kiitos loistavasta striimistä! Varsinkin kommentointi oli mukavaa kuunneltavaa. Jatkossakin näitä, kiitos ja itse olen valmis maksamaan kohtalaisen summan näin korkeatasoisesta ja viihdyttävästä streamista.

Loima podcastiin?
 
Kiitos loistavasta striimistä! Varsinkin kommentointi oli mukavaa kuunneltavaa. Jatkossakin näitä, kiitos ja itse olen valmis maksamaan kohtalaisen summan näin korkeatasoisesta ja viihdyttävästä streamista.

Loima podcastiin?
Ens vuonna PPV striimi maksaa hyvin todennäköisesti tyyliin 9,99 euroa.
 
Back
Ylös Bottom