OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Screenshot 2020-09-24 at 23.15.45.png
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sitä r5 kun mietit, mutta videoiden puolesta oli aika floppi kuumenemisen suhteen, niin mitäs mieltä mike tuollaisesta canonin julkaisusta kuin eos c70.
 
Hasselbladin peilitön. Videoissa mulla on C100 MK2.
Jaahas. Keskikokoon vaihto? Dynamiikka kasvanee aika huomattavasti ja esim. bodarikuvaus saanee vähän uusia ulottuvuuksia.
Jännityksellä odottelen miltä näyttää, näin ainakin "teknisenä" kuvan katsojana.
Mahtavaa!!!
 
Jaahas. Keskikokoon vaihto? Dynamiikka kasvanee aika huomattavasti ja esim. bodarikuvaus saanee vähän uusia ulottuvuuksia.
Jännityksellä odottelen miltä näyttää, näin ainakin "teknisenä" kuvan katsojana.
Mahtavaa!!!
Joo ja mulla on semmoinen hassu idea tossa, että teen Myday videon ja treenaan myös siinä, joka kuvataan Hasselbladilla kun muut vetää tyyliin Gopro/iphone. Sisältö nyt videoissa on mitä on, mutta ainakin sitten olis lesosti tehty. Mut Hasseli nyt ei ihan hetkeen ole tulossa, jos edes tulee.

Stilleissä toi olis kauan kaivattu kamera. 16-bittiä nyt vain on kova juttu.
 
Viimeksi muokattu:
Hasselbladin peilitön. Videoissa mulla on C100 MK2.
Eli tuota c100:sta ei oo ollut ajatuksissa vaihtaa pois.

Tuo merkki onkin itelleni täysin uusi. Tosin varmaan hinnankin takia, kun ei mitään hinnat alkaen kameroita näytä olevan :LOL: Hasselblad 3.5-4.5/35-75 mm linssi 5000€ :censored:
 
Eiks Mike SONY full frame kiinnosta kameravalintana? Teknisesti aika uskomattomia peleja ja optiikkaakin alkaa olla todella runsaasti. Medium format sensori toki vie kuvanlaadun uusiin ulottuvuuksiin mutta optiikkaa on paljon vahemman tarjolla ja hinnat on aika alyttomia. Kameraan ja pariin linssiin kuluu helposti auton hinnan verran massia.
 
Eli tuota c100:sta ei oo ollut ajatuksissa vaihtaa pois.

Tuo merkki onkin itelleni täysin uusi. Tosin varmaan hinnankin takia, kun ei mitään hinnat alkaen kameroita näytä olevan :LOL: Hasselblad 3.5-4.5/35-75 mm linssi 5000€ :censored:
Hasselblad on ns. Legenda kuvausalalla. Varsinkin muotokuvauspuolella.
Mutta jos haluat jotain kunnon hintasta kameraa tsiigailla, niin suosittelen googlettamaan Phase Oneja. :D
 
Hei muuten tulipa kyssäri mieleen Mikelle: Mikä on paras kuvasi sinun omasta mielestä, jonka olet ottanut ikinä. Ja tietty tähän olis kiva myös lisätä kalusto, jolla se on otettu (myös muokkausohjelmisto)?
 
Hei muuten tulipa kyssäri mieleen Mikelle: Mikä on paras kuvasi sinun omasta mielestä, jonka olet ottanut ikinä. Ja tietty tähän olis kiva myös lisätä kalusto, jolla se on otettu (myös muokkausohjelmisto)?
Phase one on kova keskikoossa. Parasta kuvaa en osaa nimetä, ovat niin erilaisia kaikki.
 
Phase one on kova keskikoossa. Parasta kuvaa en osaa nimetä, ovat niin erilaisia kaikki.
Mä äänestäisin jotain Minnan tai Mikan kuvaa.
Kävin räpläämässä studiovarustamos tota Phase Onea niin onhan se aikamoista ku miettii, että auton verran rahaa... pelkkä runko- osa. :D
 
Mä äänestäisin jotain Minnan tai Mikan kuvaa.
Kävin räpläämässä studiovarustamos tota Phase Onea niin onhan se aikamoista ku miettii, että auton verran rahaa... pelkkä runko- osa. :D
Ja perä siihen ja lasit, niin ollaan kolmessa normaalissa autossa.
 
Hasselblad on ns. Legenda kuvausalalla. Varsinkin muotokuvauspuolella.
Mutta jos haluat jotain kunnon hintasta kameraa tsiigailla, niin suosittelen googlettamaan Phase Oneja. :D
Joo tuosta phase onesta katellut jotain videoita sen jo tiesinkin :LOL:

Onneks omiin räpiköinteihin nikonin z6 on ollut enemmän kuin hyvä kamera. Vaikka ostais 10x kalliimman ni kuvat ei varmaan itellä paranis mihinkään :oujee:
 
Mike vois kuvailla jotain kuvaukseen liittyvää sarjaa youtubeen. saman tyyppisiä videoita kun jared polin, matti haapoja tai manny ortiz. Olis mielenkiintosta kateltavaa tolla tieto taidolla mikä löytyy
 
Back
Ylös Bottom