Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enpä taida enää Canonia ostaa jatkossa.Sitä r5 kun mietit, mutta videoiden puolesta oli aika floppi kuumenemisen suhteen, niin mitäs mieltä mike tuollaisesta canonin julkaisusta kuin eos c70.
Enpä taida enää Canonia ostaa jatkossa.
Hasselbladin peilitön. Videoissa mulla on C100 MK2.Mitkäs kamerat tulis tilalle, jos molemmat lähtis vaihtoon? merkki ja malli stilleihin, sekä videoihin
Jaahas. Keskikokoon vaihto? Dynamiikka kasvanee aika huomattavasti ja esim. bodarikuvaus saanee vähän uusia ulottuvuuksia.Hasselbladin peilitön. Videoissa mulla on C100 MK2.
Joo ja mulla on semmoinen hassu idea tossa, että teen Myday videon ja treenaan myös siinä, joka kuvataan Hasselbladilla kun muut vetää tyyliin Gopro/iphone. Sisältö nyt videoissa on mitä on, mutta ainakin sitten olis lesosti tehty. Mut Hasseli nyt ei ihan hetkeen ole tulossa, jos edes tulee.Jaahas. Keskikokoon vaihto? Dynamiikka kasvanee aika huomattavasti ja esim. bodarikuvaus saanee vähän uusia ulottuvuuksia.
Jännityksellä odottelen miltä näyttää, näin ainakin "teknisenä" kuvan katsojana.
Mahtavaa!!!
Eli tuota c100:sta ei oo ollut ajatuksissa vaihtaa pois.Hasselbladin peilitön. Videoissa mulla on C100 MK2.
Perkkiöllä on kyllä tyylikäs fysiikka. Tuo kuva, missä osoittaa sormella kameraan, on mainioPakkotoisto.com – Kuvissa SM-voittaja Toni Perkkiö
Käytiin studiolla nakuttamassa tuoretta kuvaa.pakkotoisto.com
Ei sitä tartte vaihtaa, loistava peli.Eli tuota c100:sta ei oo ollut ajatuksissa vaihtaa pois.
Hasselblad on ns. Legenda kuvausalalla. Varsinkin muotokuvauspuolella.Eli tuota c100:sta ei oo ollut ajatuksissa vaihtaa pois.
Tuo merkki onkin itelleni täysin uusi. Tosin varmaan hinnankin takia, kun ei mitään hinnat alkaen kameroita näytä olevan Hasselblad 3.5-4.5/35-75 mm linssi 5000€
Phase one on kova keskikoossa. Parasta kuvaa en osaa nimetä, ovat niin erilaisia kaikki.Hei muuten tulipa kyssäri mieleen Mikelle: Mikä on paras kuvasi sinun omasta mielestä, jonka olet ottanut ikinä. Ja tietty tähän olis kiva myös lisätä kalusto, jolla se on otettu (myös muokkausohjelmisto)?
Mä äänestäisin jotain Minnan tai Mikan kuvaa.Phase one on kova keskikoossa. Parasta kuvaa en osaa nimetä, ovat niin erilaisia kaikki.
Ja perä siihen ja lasit, niin ollaan kolmessa normaalissa autossa.Mä äänestäisin jotain Minnan tai Mikan kuvaa.
Kävin räpläämässä studiovarustamos tota Phase Onea niin onhan se aikamoista ku miettii, että auton verran rahaa... pelkkä runko- osa. :D
Joo tuosta phase onesta katellut jotain videoita sen jo tiesinkinHasselblad on ns. Legenda kuvausalalla. Varsinkin muotokuvauspuolella.
Mutta jos haluat jotain kunnon hintasta kameraa tsiigailla, niin suosittelen googlettamaan Phase Oneja. :D