OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Itsellä ekat harmaat hiukset noin 25 vuotiaana. Nyt 51v ja täysin harmaat, mutta olen mieluummin harmaa kuin kalju? Geeneistähän nuo varmaan johtuu?

Taitaa olla geeneistä kyse jos nuorena hiukset harmaantuu.

Mitä niitä peitellä, ihan luonnollista.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tasan kaksi asiaa vaikuttaa siihen millaisia ollaan:
1) perimä
2) ympäristö

Vaikea keksiä mikä ympäristötekijä vaikuttaisi merkittävästi siihen, että kuinka harmaantuu tai kaljuuntuu.
 
Tasan kaksi asiaa vaikuttaa siihen millaisia ollaan:
1) perimä
2) ympäristö

Vaikea keksiä mikä ympäristötekijä vaikuttaisi merkittävästi siihen, että kuinka harmaantuu tai kaljuuntuu.
Ton luulis olevan sitten ilmiselvää, että joillain alueilla olis valtavasti harmaahiuksisia. Myös taitaa olla enemmän miesten juttu.
 
Itseasiassa tuli yksi ympäristömuuttuja mieleen, jonka arvellaan aiheuttavan harmaita hiuksia ainakin kahvipöytäkeskusteluissa, tieteellistä näyttöä ei taida olla. Eli stressi.
 
Kyllä kumpikin on vahvasti geneettistä, kaljuuntuminen ja harmaantuminen. Väriä päähän, jos vituttaa. Muuten sit sharmi vaan kasvaa ;)
 
117A85533.jpg
 
Itsellä on kokoajan niin lyhyt hiusmalli, että siitä on melkeinpä mahdotonta sanoa mitään. Mutta parrassa on harmaa lisääntynyt tasaiseen tahtiin. Muutama vuosi sitten oli muutama harmaa siellä täällä, nyt lähestytään jo 50/50 jakoa harmaan ja tumman välillä.
 
Toi on jo 30cm korkea. Olin muuten Japanissa Odaiban saarella tuurilla kerran kun siellä alkoi Gundam-show ja about 15-20 metrin kokoinen robotti vaihtoi väriä.

Kavitko muuten siina Robot Restaurantissa? Siina on kylla niin jarjeton show (hyvalla tavalla) etta ei ole mahdollista muualla kun Japanissa 😁
 
Ei tuo hiuksien harmaantuminen aina niinkaan mene etta kun ne alkaa ilmenemaan, koko ukko muuttuu harmaaksi. N. 10 vuotta alkoi mulla muutama harmaa hius ilmestya korvien viereen mutta sen jalkeen se on jamahtanyt paikalleen eika oo enaa tullu lisaa. Ihme juttu luulin etta se alkaa leviamaan ajan kanssa. Muutama harmaa rintakarvakin on mutta siihen on pysahtynyt.
 
Kavitko muuten siina Robot Restaurantissa? Siina on kylla niin jarjeton show (hyvalla tavalla) etta ei ole mahdollista muualla kun Japanissa 😁
Se on aika hintava paikka, monta kertaa pitänyt mennä, ens kerralla vois käydä.
 
@Mike suosit käsittääkseni 4 ja 5 -jakoisia bodytreenejä. Haastan tällaisella.

Millaisen 2-jakoisen tekisit mulle sillä olettamalla että; treenien määrä voi olla 2-5 kertaa/vko, haluan jakaa etu- ja takareidet eri päiville, en tee taka/etukyykkyä tangolla, en tee penkkipunnerrusta/variaatioita tangolla.

Liikkeet, sarjat, toistot. Progemallin väännän itse joka tapauksessa. Tavoitteena lihaksen kasvatus.
 
@Mike suosit käsittääkseni 4 ja 5 -jakoisia bodytreenejä. Haastan tällaisella.

Millaisen 2-jakoisen tekisit mulle sillä olettamalla että; treenien määrä voi olla 2-5 kertaa/vko, haluan jakaa etu- ja takareidet eri päiville, en tee taka/etukyykkyä tangolla, en tee penkkipunnerrusta/variaatioita tangolla.

Liikkeet, sarjat, toistot. Progemallin väännän itse joka tapauksessa. Tavoitteena lihaksen kasvatus.
No jos sulla on optiona 2 ja 5 treeniä viikossa, niin viiden treenin viikoissa teet 5-jakoisen. 2 jakoiset on toivottomia, ei voi mitään.

5-jakoinen

1. Etureidet
- Ojennus 30 toistoa - 50sec pito - 20 toistoa
- Ojennus 2x10
- Hack 4x10
- 2x Ojennus 10 - Hack 6

2. Takareidet
- Koukistus maaten 6 toiston nousu maksimiin, jolla 2 sarjaa
- Koukistus istuen 4x20
- SJMV 10 toiston maksimilla 4 sarjaa

3. Kädet
- Ranskalainen 20 - Hauiskääntö 20
- Ranskalainen 15 - Hauiskääntö 15
- Ranskalainen 10 - Hauiskääntö 10
- Ranskalainen 5 - Hauiskääntö 5
- Samaa rataa takaisin
- Forkut rannekääntö taljassa 10 toiston sarjoilla levy kerrallaan ylös ja failuressa 2 lättyä kerrallaan alas max

4. Rinta ja olkapäät
- Vipunostot 10 toiston nousu 6kg lähtien maksimiin ja sieltä pudotus alas
- Pystypunnerrus 30 - 20 - 10 normaalit sarjatauot
- Vinopenkissä vipunosto eteen ja failuren jälkeen sivulle x4
- Pec deck 6x10
- Vinopenkki käsipainoilla 4x8
- Talja flyes - Etunojapunnerrus 10 + max x2

5. Selkä
- Kulmasoutu 10 - 8 - 6 - 4, normaalit sarjatauot, korota painoja
- Ylätalja 4x10
- Alatalja 4x10
- Ylätalja väärinpäin 4x10
- Räkkiveto 5x5
- Forkkutreeni (sama mikä käsipäivänä)

2-jakoinen

Keksi itse, ei ole tehokasta treenaamista, tai sitten kestää ikuisuuden ja silti ei saa maksimaalisesti keskityttyä / lihas.


Pohkeet joka toisessa treenissä. Omalla painolla 5x10 / jalka. Kummallakin jalalla 50 toistoa kolmella sarjalla, jossa viimeisessä saa käyttää pakkotoistoja. Tauot max 10sec
 
Back
Ylös Bottom