OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No jos sulla on optiona 2 ja 5 treeniä viikossa, niin viiden treenin viikoissa teet 5-jakoisen. 2 jakoiset on toivottomia, ei voi mitään.

5-jakoinen

1. Etureidet
- Ojennus 30 toistoa - 50sec pito - 20 toistoa
- Ojennus 2x10
- Hack 4x10
- 2x Ojennus 10 - Hack 6

2. Takareidet
- Koukistus maaten 6 toiston nousu maksimiin, jolla 2 sarjaa
- Koukistus istuen 4x20
- SJMV 10 toiston maksimilla 4 sarjaa

3. Kädet
- Ranskalainen 20 - Hauiskääntö 20
- Ranskalainen 15 - Hauiskääntö 15
- Ranskalainen 10 - Hauiskääntö 10
- Ranskalainen 5 - Hauiskääntö 5
- Samaa rataa takaisin
- Forkut rannekääntö taljassa 10 toiston sarjoilla levy kerrallaan ylös ja failuressa 2 lättyä kerrallaan alas max

4. Rinta ja olkapäät
- Vipunostot 10 toiston nousu 6kg lähtien maksimiin ja sieltä pudotus alas
- Pystypunnerrus 30 - 20 - 10 normaalit sarjatauot
- Vinopenkissä vipunosto eteen ja failuren jälkeen sivulle x4
- Pec deck 6x10
- Vinopenkki käsipainoilla 4x8
- Talja flyes - Etunojapunnerrus 10 + max x2

5. Selkä
- Kulmasoutu 10 - 8 - 6 - 4, normaalit sarjatauot, korota painoja
- Ylätalja 4x10
- Alatalja 4x10
- Ylätalja väärinpäin 4x10
- Räkkiveto 5x5
- Forkkutreeni (sama mikä käsipäivänä)

2-jakoinen

Keksi itse, ei ole tehokasta treenaamista, tai sitten kestää ikuisuuden ja silti ei saa maksimaalisesti keskityttyä / lihas.


Pohkeet joka toisessa treenissä. Omalla painolla 5x10 / jalka. Kummallakin jalalla 50 toistoa kolmella sarjalla, jossa viimeisessä saa käyttää pakkotoistoja. Tauot max 10sec
Hei kiitos paljon tästä. Menee ehdottomasti kokeiluun.

2 jakoinen menossa siksi kun välillä tulee tosiaan viikkoja kun ehtii vain pari kertaa salille. Siinä ei jatkuva harvajakoinen oikein toimi.

Muoks. Ylätalja väärinpäin. Siis istutaan selkä laitteeseen päin? Normaalilla kahvalla, niskan taakse?
 
Viimeksi muokattu:
No jos sulla on optiona 2 ja 5 treeniä viikossa, niin viiden treenin viikoissa teet 5-jakoisen. 2 jakoiset on toivottomia, ei voi mitään.

5-jakoinen

1. Etureidet
- Ojennus 30 toistoa - 50sec pito - 20 toistoa
- Ojennus 2x10
- Hack 4x10
- 2x Ojennus 10 - Hack 6

2. Takareidet
- Koukistus maaten 6 toiston nousu maksimiin, jolla 2 sarjaa
- Koukistus istuen 4x20
- SJMV 10 toiston maksimilla 4 sarjaa

3. Kädet
- Ranskalainen 20 - Hauiskääntö 20
- Ranskalainen 15 - Hauiskääntö 15
- Ranskalainen 10 - Hauiskääntö 10
- Ranskalainen 5 - Hauiskääntö 5
- Samaa rataa takaisin
- Forkut rannekääntö taljassa 10 toiston sarjoilla levy kerrallaan ylös ja failuressa 2 lättyä kerrallaan alas max

4. Rinta ja olkapäät
- Vipunostot 10 toiston nousu 6kg lähtien maksimiin ja sieltä pudotus alas
- Pystypunnerrus 30 - 20 - 10 normaalit sarjatauot
- Vinopenkissä vipunosto eteen ja failuren jälkeen sivulle x4
- Pec deck 6x10
- Vinopenkki käsipainoilla 4x8
- Talja flyes - Etunojapunnerrus 10 + max x2

5. Selkä
- Kulmasoutu 10 - 8 - 6 - 4, normaalit sarjatauot, korota painoja
- Ylätalja 4x10
- Alatalja 4x10
- Ylätalja väärinpäin 4x10
- Räkkiveto 5x5
- Forkkutreeni (sama mikä käsipäivänä)

2-jakoinen

Keksi itse, ei ole tehokasta treenaamista, tai sitten kestää ikuisuuden ja silti ei saa maksimaalisesti keskityttyä / lihas.


Pohkeet joka toisessa treenissä. Omalla painolla 5x10 / jalka. Kummallakin jalalla 50 toistoa kolmella sarjalla, jossa viimeisessä saa käyttää pakkotoistoja. Tauot max 10sec
Taidanpa testimielessä ens viikon vetää täysin ton mukaan
 
Hei kiitos paljon tästä. Menee ehdottomasti kokeiluun.

2 jakoinen menossa siksi kun välillä tulee tosiaan viikkoja kun ehtii vain pari kertaa salille. Siinä ei jatkuva harvajakoinen oikein toimi.

Muoks. Ylätalja väärinpäin. Siis istutaan selkä laitteeseen päin? Normaalilla kahvalla, niskan taakse?
Jos noita kahden treenin viikkoja on harvassa, niin olisi tosi hyvä idea silloin ottaa lepoviikko ja pelkkää aerobista 3 kertaa. Sitten ne työviikot painaa oikeasti sata lasissa ja pääsee sitten taas lepäämään.

Ylätalja väärinpäin tehdään kolmiokahvalla ja pyritään vetämään suoraan lattiaa kohti.
 
Ja jos joku haluaa räätälöityä versiota treeneistä, esim jotain 3kk progressiota tai keskittymistä määrättyyn lihasryhmään, niin voin toki korvausta vastaan tehdä ohjelmia. Ohan tässä opittu ja testattu kaikenlaista. Valmiita ohjelmia mä en ala minnekään laittamaan kun ne aina pitäis yksilön kautta rakentaa.

Joskus mietin, että tekisin 3 rajua treeniä sisältävät ohjelmat joka lihakselle myyntiin. Eli ne olis rajuja shokkitreenejä joita ei pidä edes käyttää jatkuvasti. Sen mitä itse olen oppinut, niin paras tapa saada lihasta on isot painot ja raskaat perusliikkeet, mutta kun niissä hajoaa paikat jossain vaiheessa, niin se ei vain toimi. Olkapäät kasvais varmasti kovilla raskailla punnerruksilla, mutta kun ei kestä ottaa pitkiä jaksoja.

Sen myös oppinut, että kroppaa voi rääkätä aivan sairailla treeneillä pitkiäkin aikoja, mutta se vaatii sitten palautumiskapasiteettia ja henkistä kanttia. Siinä pitää pyhittää kaikki tekeminen sille treenille. Eämäni parhaassa kunnossa olin kun Peterin kanssa vedettiin naurettavan kovaa. Mutta nyt tällä hetkellä ei riitä aika panostaa sillä kaavalla, joten ei voi niin kovia treenejä vetää.
 
No jos sulla on optiona 2 ja 5 treeniä viikossa, niin viiden treenin viikoissa teet 5-jakoisen. 2 jakoiset on toivottomia, ei voi mitään.

5-jakoinen

1. Etureidet
- Ojennus 30 toistoa - 50sec pito - 20 toistoa
- Ojennus 2x10
- Hack 4x10
- 2x Ojennus 10 - Hack 6

2. Takareidet
- Koukistus maaten 6 toiston nousu maksimiin, jolla 2 sarjaa
- Koukistus istuen 4x20
- SJMV 10 toiston maksimilla 4 sarjaa

3. Kädet
- Ranskalainen 20 - Hauiskääntö 20
- Ranskalainen 15 - Hauiskääntö 15
- Ranskalainen 10 - Hauiskääntö 10
- Ranskalainen 5 - Hauiskääntö 5
- Samaa rataa takaisin
- Forkut rannekääntö taljassa 10 toiston sarjoilla levy kerrallaan ylös ja failuressa 2 lättyä kerrallaan alas max

4. Rinta ja olkapäät
- Vipunostot 10 toiston nousu 6kg lähtien maksimiin ja sieltä pudotus alas
- Pystypunnerrus 30 - 20 - 10 normaalit sarjatauot
- Vinopenkissä vipunosto eteen ja failuren jälkeen sivulle x4
- Pec deck 6x10
- Vinopenkki käsipainoilla 4x8
- Talja flyes - Etunojapunnerrus 10 + max x2

5. Selkä
- Kulmasoutu 10 - 8 - 6 - 4, normaalit sarjatauot, korota painoja
- Ylätalja 4x10
- Alatalja 4x10
- Ylätalja väärinpäin 4x10
- Räkkiveto 5x5
- Forkkutreeni (sama mikä käsipäivänä)

2-jakoinen

Keksi itse, ei ole tehokasta treenaamista, tai sitten kestää ikuisuuden ja silti ei saa maksimaalisesti keskityttyä / lihas.


Pohkeet joka toisessa treenissä. Omalla painolla 5x10 / jalka. Kummallakin jalalla 50 toistoa kolmella sarjalla, jossa viimeisessä saa käyttää pakkotoistoja. Tauot max 10sec

Lisäiletkö käsitreenissä painoa vai pidetänkö levot lyhyinä?

Näyttääpä "kivalta" voimailua harrastavan silmään. Jotenki vituttaa jatkuva tuloshakuisuus.
 
Lisäiletkö käsitreenissä painoa vai pidetänkö levot lyhyinä?

Näyttääpä "kivalta" voimailua harrastavan silmään. Jotenki vituttaa jatkuva tuloshakuisuus.
Käsitreenissä painot nousee ja laskee pyramidina. Eli käppyrätangolla itellä on päissä painot(yhteensä) 20kg - 30kg - 40kg - 50kg - 40kg - 30kg - 20kg.
 
Ja jos joku haluaa räätälöityä versiota treeneistä, esim jotain 3kk progressiota tai keskittymistä määrättyyn lihasryhmään, niin voin toki korvausta vastaan tehdä ohjelmia. Ohan tässä opittu ja testattu kaikenlaista. Valmiita ohjelmia mä en ala minnekään laittamaan kun ne aina pitäis yksilön kautta rakentaa.

Joskus mietin, että tekisin 3 rajua treeniä sisältävät ohjelmat joka lihakselle myyntiin. Eli ne olis rajuja shokkitreenejä joita ei pidä edes käyttää jatkuvasti. Sen mitä itse olen oppinut, niin paras tapa saada lihasta on isot painot ja raskaat perusliikkeet, mutta kun niissä hajoaa paikat jossain vaiheessa, niin se ei vain toimi. Olkapäät kasvais varmasti kovilla raskailla punnerruksilla, mutta kun ei kestä ottaa pitkiä jaksoja.

Sen myös oppinut, että kroppaa voi rääkätä aivan sairailla treeneillä pitkiäkin aikoja, mutta se vaatii sitten palautumiskapasiteettia ja henkistä kanttia. Siinä pitää pyhittää kaikki tekeminen sille treenille. Eämäni parhaassa kunnossa olin kun Peterin kanssa vedettiin naurettavan kovaa. Mutta nyt tällä hetkellä ei riitä aika panostaa sillä kaavalla, joten ei voi niin kovia treenejä vetää.

Paljon sulla tuli lihaskiloissa mitattavaa kehitystä tuona aikana kun Peterin kanssa vetelit? Mikä oli treenin suhteen suurin oppi joka jäi käteen tuosta ajasta?
 
Paljon sulla tuli lihaskiloissa mitattavaa kehitystä tuona aikana kun Peterin kanssa vetelit? Mikä oli treenin suhteen suurin oppi joka jäi käteen tuosta ajasta?
Vaikea sanoa kun vetelin Peterin mukana dieettiä samalla. Suurin oppi oli omien rajojen ymmärrys. Se miten paljon ihminen kestää punttitreeniä, se miten saatanasti sitä kehoa voi rääkkää. Eikä ylikunnosta tietoakaan. Ymmärtää paremmin sitten, että ei tässä kannata huolehtia että ei pystyisi esim tekemään jtoain t-nationin 3750 kyykyn progressiota. Sekin meni sitten kun tiesi, ettei siihen kroppa kaadu, toki rasitusvammat siitä sain, mutta se ei liity taas varinaisesti bodaukseen, vaan puhtaaseen nivelten jatkuvaan rasitukseen, eikä tommoisia määriä mitään muita lihaksia treenata.
 
Edelleen jatkuu käsittämätön kuuriiripaveluiden sössiminen. No maksoin sen 2,90e vedätysmaksun viime viikolla. Nyt USPS ilmoittaa, koska nehän eivät soita kun portilla käyvät.

Your item could not be delivered on July 29, 2020 at 11:28 am in FINLAND due to the addressee not available at time of delivery. It is being held while the addressee is notified.

Samaan aikaan Posti ilmoittaa

Lähetys on noudettavissa Postin noutopisteestä saapumisilmoituksella tai lähetystunnuksella. Pakettiautomaatista nouto vain lokerokoodilla 29.7.2020 klo 11:28.

Mitäs veikkaatte, onko postissa? Ei vitun varmaan ole vaikka Kasarmitorilla pitäis olla.
 
Itselle kaikista toivimimmat on just noi noutolaatikot. Ne on usein vaan täynnä kun niissä on kanssa 2vkon hakuaika. Imo viikko riittäisi.
Vielä kun sais päättää, mutta kun ei saa. Tulee mihin tulee kun ulkomailta tilaa.
 
117A8582.jpg
 
Ja jos joku haluaa räätälöityä versiota treeneistä, esim jotain 3kk progressiota tai keskittymistä määrättyyn lihasryhmään, niin voin toki korvausta vastaan tehdä ohjelmia. Ohan tässä opittu ja testattu kaikenlaista. Valmiita ohjelmia mä en ala minnekään laittamaan kun ne aina pitäis yksilön kautta rakentaa.

Joskus mietin, että tekisin 3 rajua treeniä sisältävät ohjelmat joka lihakselle myyntiin. Eli ne olis rajuja shokkitreenejä joita ei pidä edes käyttää jatkuvasti. Sen mitä itse olen oppinut, niin paras tapa saada lihasta on isot painot ja raskaat perusliikkeet, mutta kun niissä hajoaa paikat jossain vaiheessa, niin se ei vain toimi. Olkapäät kasvais varmasti kovilla raskailla punnerruksilla, mutta kun ei kestä ottaa pitkiä jaksoja.

Sen myös oppinut, että kroppaa voi rääkätä aivan sairailla treeneillä pitkiäkin aikoja, mutta se vaatii sitten palautumiskapasiteettia ja henkistä kanttia. Siinä pitää pyhittää kaikki tekeminen sille treenille. Eämäni parhaassa kunnossa olin kun Peterin kanssa vedettiin naurettavan kovaa. Mutta nyt tällä hetkellä ei riitä aika panostaa sillä kaavalla, joten ei voi niin kovia treenejä vetää.
Sehän se, elämässä on monesti kaikkea muuta joka vähentää aikaa ja energiaa suorittaa treeniä, syömistä ja palautumista parhaalla mahdollisella tavalla.
 
Back
Ylös Bottom