OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Ite oon tehnyt nyt selkä, rinta, jalat, olkapäät+kädet. Tuntuu tosiaan ehkä hieman liian pitkältä tuo olka+kädet, joten testaan jossain vaiheessa siirtää olkapäät rinnan jälkeen. Ei vaan pystäri varmaan niin hyvin kulje siinä, joten viparia pelkästään?
Entä jos olkapäiden perään teet ojentajat ja rinnan perään hauikset. Tai toisinpäin
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sama kävi ja piti itse kysellä Postilta, että miksei liiku vaikka on tullattu ja tullit yms. maksettu, niin tuo piti vielä jotenkin erikseen maksaa.
Pitäisi tuosta nyt ihan vähintään tulla sieltä päin pyyntöä, että tämmönen pitää maksaa, varmaan olisi kohta lähtenyt koko paketti takaisin.
Nimenomaan, kyllä ne osaa lähettää kolmella tapaa saapumisilmoituksen, SMS, email ja omapostin sovellus. Mutta tätä tietoa eivät sitten viitsineet toimittaa millään näistä kolmesta tapaa.
 
Meikä ajatteli päästää oman värin vaihtumaan päässä. On vain aika kusisen näköinen se vaihtoaika kun juurikasvu on vaaleempaa. Pitää elää lippis päässä tehokkaasti kyllä se aika. Mustaksi värjännyt ties varmaan 10 vuotta jo eikä suurin osa ole nähnyt aidolla tylsällä värillä.
 
Posti on kyllä vekkuli firma, me maksellaan se verotuksen kautta ja sitten niillä on täys työ yrittää luistaa toimistaan ja tehdä kaikenlaista kepposta. Nyt ovat keksineet jostain 2.90 euron käsittelymaksun tullilähetyksille, eihän siitä toki mitenkään selvästi ole infottu asiakkaita, vaan se pitää itse jotenkin hiffata. Aloin ihmettelemään kun paketti tulee jenkeistä kahdessa päivässä ja kupeksii Vantaalla kolmatta viikkoa. Sit joku ystävällinen sanoi mulle instassa että tullut tommoinen kusimaksu siihen, eikä seurannassa tästä mitään sanottu, vaan paketti oli melkein 3 viikkoa in transit.

Edellinen paketti ja sen toimitus oli jo niin älytön vitsi, että en ajatellut sen olevan enää mitenkään tavatonta. Posti laittaa viestiä että paketti ohjattu Lauttasaareen, ne mä meen sinne ja eihän ne apinat sitä siellä pitäneet vaikka ilmoittivat että se on siellä. Olivat sitten lähettäneet heti Vantaalle takaisin ja mut käännytettiin tiskiltä. Onkohan tämä kuriiritoiminnan tolkuton kädettäminen vain Suomen juttu, vai toimiiko kaikki palvelut muissakin maissa näin päin vittua?
ymmärtääkseni posti on aika tupella tuon esim. kiinasta tulevan pikkusälän kanssa ja siksi siihen laitettu tullimaksuja vähentämään intoa tilata euron paketteja toiselta puolen palloa. mutta toki perseestä että eivät hoida tiedotusta asiakkaalle päin kunnolla.
 
ymmärtääkseni posti on aika tupella tuon esim. kiinasta tulevan pikkusälän kanssa ja siksi siihen laitettu tullimaksuja vähentämään intoa tilata euron paketteja toiselta puolen palloa. mutta toki perseestä että eivät hoida tiedotusta asiakkaalle päin kunnolla.
Se on muuten aivan varma etten Kiinasta enää kertaakaan tilaa mitään. Alibabasta toimitusajat 2-3kk.
 
Eikä ole perillä vieläkään. Ebaysta tilattu.

Screenshot 2020-07-27 at 12.23.53.png
 
Se on muuten aivan varma etten Kiinasta enää kertaakaan tilaa mitään. Alibabasta toimitusajat 2-3kk.
Joo taitaa olla pahin tuo alibaba. mutta korona ilmeisesti sotkenut tavaran liikkumista paljon kun paria juttua tullut kotimaastakin odotettua kuukausia ja toinen sitten jäi täysin tulematta.
 
Meikä ajatteli päästää oman värin vaihtumaan päässä. On vain aika kusisen näköinen se vaihtoaika kun juurikasvu on vaaleempaa. Pitää elää lippis päässä tehokkaasti kyllä se aika. Mustaksi värjännyt ties varmaan 10 vuotta jo eikä suurin osa ole nähnyt aidolla tylsällä värillä.
Mitä luulet, paljastuuko jo harmaata hapsua? En siis mitenkään vittuile, eihän noista koskaan tiiä. Täysin geenilottoa
 
ymmärtääkseni posti on aika tupella tuon esim. kiinasta tulevan pikkusälän kanssa ja siksi siihen laitettu tullimaksuja vähentämään intoa tilata euron paketteja toiselta puolen palloa. mutta toki perseestä että eivät hoida tiedotusta asiakkaalle päin kunnolla.

Postin piti laittaa noihin paketteihin se 2,90 päälle, mutta joku vissiin sanoi niille, että on vastoin kansainvälistä postilakia. Nyt sit keksitty joku "tullimaksu"? Tuttu töissä lajittelukeskuksessa ja sanoi että he oikeasti meinasivat hukkua kiinan paketteihin yhdessä vaiheessa 😄 Ilmankos miettivät miten saavat rahastettua, koska kiinastahan ei mitään rahaa tule.
 
Mitä luulet, paljastuuko jo harmaata hapsua? En siis mitenkään vittuile, eihän noista koskaan tiiä. Täysin geenilottoa
Suht vaaleat omat hiukset, niin ei harmaa niin näy, kuulemma siellä jotain harmaata on kun värjätään.
 
Harvassa on ne kenellä ei nelikymppisenä ole yhtään harmaita hiuksia. Monilla jo paljonkin. Ja eihän sitä vuosikymmentä kukaan jatkuvasti hiuksiaan värjää ilman, että olisi niistä hyvin tietoinen. Jos ei itseä miellytä niin värillähän ne saa peittoon, sitä vartenhan ne on.
 
Harvassa on ne kenellä ei nelikymppisenä ole yhtään harmaita hiuksia. Monilla jo paljonkin. Ja eihän sitä vuosikymmentä kukaan jatkuvasti hiuksiaan värjää ilman, että olisi niistä hyvin tietoinen. Jos ei itseä miellytä niin värillähän ne saa peittoon, sitä vartenhan ne on.
Parrassa on muutamia harmaita, hiuksissa parturi sanoi, että pari harmaata oli kun viimeksi värjättiin. Mutta tosiaankin, on aika vaalean ruskeat hiukset, niin ei taida harmaa näkyä ennenkuin on kunnolla.
 
Itsellä ekat harmaat hiukset noin 25 vuotiaana. Nyt 51v ja täysin harmaat, mutta olen mieluummin harmaa kuin kalju? Geeneistähän nuo varmaan johtuu?
 
Itsellä ekat harmaat hiukset noin 25 vuotiaana. Nyt 51v ja täysin harmaat, mutta olen mieluummin harmaa kuin kalju? Geeneistähän nuo varmaan johtuu?
Mä en usko että harmaantuminen on geeneissä, mutta kaljuuntuminen on. Saas nyt nähdä viittinkö omaa tylsää väriä pitää, alku on kamalaa kun hiusrajan illuusio muuttuu kun vaaleeta juuressa ja mustaa latvassa. Mut mennään nyt sitten lippiksillä sen aikaa että saadaan musta pois kokonaan.
 
QUOTE="katoom868, post: 5736724, member: 127082"]
Itsellä ekat harmaat hiukset noin 25 vuotiaana. Nyt 51v ja täysin harmaat, mutta olen mieluummin harmaa kuin kalju? Geeneistähän nuo varmaan johtuu?
[/QUOTE]
Ja onhan se paljon parempi kun on sitten kokonaan harmaa, kun jos on tummat hiukset ja siellä täällä harmaita tukkoja.
 
Olin 21 vuotias kun alkoi hiljalleen hiuskato. Nykyisin olen kalju päälaelta. Ne mitä kasvaa sivuille ja taakse ajan pois kun huono hiuslaatu ja en muutenkaan tykkää. Joskus toivoisi, että lähtisi loputkin pois, vaikka toisaalta opin elämään nopeasti hiuskadon kanssa. Olen ainoa suvussa, jolla on lähtenyt tukka "kävelemään" runsaammin.
 
Mä en usko että harmaantuminen on geeneissä, mutta kaljuuntuminen on. Saas nyt nähdä viittinkö omaa tylsää väriä pitää, alku on kamalaa kun hiusrajan illuusio muuttuu kun vaaleeta juuressa ja mustaa latvassa. Mut mennään nyt sitten lippiksillä sen aikaa että saadaan musta pois kokonaan.
Enpä jaksa tarkistaa asiaa mistään, mutta omakohtainen kokemus on, että lienee sekin geeneissä, ainakin jos omaa sukua katsoo.
 
Back
Ylös Bottom