OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikea sanoa kun vetelin Peterin mukana dieettiä samalla. Suurin oppi oli omien rajojen ymmärrys. Se miten paljon ihminen kestää punttitreeniä, se miten saatanasti sitä kehoa voi rääkkää. Eikä ylikunnosta tietoakaan. Ymmärtää paremmin sitten, että ei tässä kannata huolehtia että ei pystyisi esim tekemään jtoain t-nationin 3750 kyykyn progressiota. Sekin meni sitten kun tiesi, ettei siihen kroppa kaadu, toki rasitusvammat siitä sain, mutta se ei liity taas varinaisesti bodaukseen, vaan puhtaaseen nivelten jatkuvaan rasitukseen, eikä tommoisia määriä mitään muita lihaksia treenata.


Mulle on jalkatreeneissä ollut aina vaikein osa keuhkot. Kaikki oppii kestämään sitä poltetta ja menemään sen tuskan yli, mutta kun aerobinen kunto sakkaa pidemmässä kyykkysarjassa ja keräilee itseään lattialta se on se pahin ainakin mulle.
 
Ehkä maailman matalin jalusta. 55mm kuulapää tossa siis kiinni.

IMG_2432.jpg
IMG_2433.jpg
 
Edelleen jatkuu käsittämätön kuuriiripaveluiden sössiminen. No maksoin sen 2,90e vedätysmaksun viime viikolla. Nyt USPS ilmoittaa, koska nehän eivät soita kun portilla käyvät.

Your item could not be delivered on July 29, 2020 at 11:28 am in FINLAND due to the addressee not available at time of delivery. It is being held while the addressee is notified.

Samaan aikaan Posti ilmoittaa

Lähetys on noudettavissa Postin noutopisteestä saapumisilmoituksella tai lähetystunnuksella. Pakettiautomaatista nouto vain lokerokoodilla 29.7.2020 klo 11:28.

Mitäs veikkaatte, onko postissa? Ei vitun varmaan ole vaikka Kasarmitorilla pitäis olla.
Itse ajelen kuorma-autolla postin pakettia ja soitan kyllä asiakkaille jos vaan on numero paketissa. Välillä googlailen numeron ettei tarvis jättää viemättä. Riippunee siis kuskista että miten toimii. :D
 
Ja jos joku haluaa räätälöityä versiota treeneistä, esim jotain 3kk progressiota tai keskittymistä määrättyyn lihasryhmään, niin voin toki korvausta vastaan tehdä ohjelmia. Ohan tässä opittu ja testattu kaikenlaista. Valmiita ohjelmia mä en ala minnekään laittamaan kun ne aina pitäis yksilön kautta rakentaa.

Joskus mietin, että tekisin 3 rajua treeniä sisältävät ohjelmat joka lihakselle myyntiin. Eli ne olis rajuja shokkitreenejä joita ei pidä edes käyttää jatkuvasti. Sen mitä itse olen oppinut, niin paras tapa saada lihasta on isot painot ja raskaat perusliikkeet, mutta kun niissä hajoaa paikat jossain vaiheessa, niin se ei vain toimi. Olkapäät kasvais varmasti kovilla raskailla punnerruksilla, mutta kun ei kestä ottaa pitkiä jaksoja.

Sen myös oppinut, että kroppaa voi rääkätä aivan sairailla treeneillä pitkiäkin aikoja, mutta se vaatii sitten palautumiskapasiteettia ja henkistä kanttia. Siinä pitää pyhittää kaikki tekeminen sille treenille. Eämäni parhaassa kunnossa olin kun Peterin kanssa vedettiin naurettavan kovaa. Mutta nyt tällä hetkellä ei riitä aika panostaa sillä kaavalla, joten ei voi niin kovia treenejä vetää.

Mulla on hämärä muistikuva että jossain vanhassa videossa mainitsit että olkapäät on hankala lihasryhmä saada kehitystä. Sama vika itellä, oisko se kaava niin yksinkertainen sitten että raskasta pystypunnerrusta vaan? Viparit nimittäin karkaa epäkkäille niin helposti ettei tosikaan. Takadeltsit saa jotenkuten aktivoitua, mutta sivudeltsit aivan helvetin vaikeet.
 
Mulla on hämärä muistikuva että jossain vanhassa videossa mainitsit että olkapäät on hankala lihasryhmä saada kehitystä. Sama vika itellä, oisko se kaava niin yksinkertainen sitten että raskasta pystypunnerrusta vaan? Viparit nimittäin karkaa epäkkäille niin helposti ettei tosikaan. Takadeltsit saa jotenkuten aktivoitua, mutta sivudeltsit aivan helvetin vaikeet.
Kyllä pystypunnerruksilla vipareiden kanssa saa rasittua tarpeeksi, mutta niissä punnerruksissa pitää olla tarkkana ettei sitten kiertäjiä saa huonoon kuntoon.
 
oisko se kaava niin yksinkertainen sitten että raskasta pystypunnerrusta vaan?
Eiköhän tää ole se yleisin lähestymistapa.
Itse lähtisin opettelemaan sen sivuviparin niin, että se työ tehdään sillä sivuolkapäällä, eikä etuolalla tai epäkkäillä. Pystypunnerruksessa kuitenkin suurimman duunin tekee etuolkapää
 
Eiköhän tää ole se yleisin lähestymistapa.
Itse lähtisin opettelemaan sen sivuviparin niin, että se työ tehdään sillä sivuolkapäällä, eikä etuolalla tai epäkkäillä. Pystypunnerruksessa kuitenkin suurimman duunin tekee etuolkapää
Jep. Lähtee vaan opettelemaan sitä tekniikkaa niillä 2kg kässäreillä ja jos sais vielä osaavalta kaverilta opastuksen paikan päällä niin plussaa. Pikkuhiljaa vaan isommat kässärit käyttöön
 
Miksei kukaan tee landmine punnerrusta? Voi tehdä niin yhdellä kuin kahdella kädellä ja saa ladata painojakin riittävästi.

 
Miksei kukaan tee landmine punnerrusta? Voi tehdä niin yhdellä kuin kahdella kädellä ja saa ladata painojakin riittävästi.

No jos tota on koskaan koittanut, niin tajuaa miksei monikaan tee. Pystypunnerrus on niin paljon parempi.
 
No jos tota on koskaan koittanut, niin tajuaa miksei monikaan tee. Pystypunnerrus on niin paljon parempi
Olen koettanut ja mun mielestä pirun hyvä liike. Ottaa mukavasti ylärintaan sekä olkapäihin molemmilla käsillä yhtä aikaa tehtynä.

Pystypunnerrusta en pysty enää tekemään. Tykkäsin kyllä kovasti siitä liikkeestä, varsinkin seisten tangolla tehtynä. Penkin jälkeen oli ihan suosikkiliikkeitä.
 
Jep. Lähtee vaan opettelemaan sitä tekniikkaa niillä 2kg kässäreillä ja jos sais vielä osaavalta kaverilta opastuksen paikan päällä niin plussaa. Pikkuhiljaa vaan isommat kässärit käyttöön
Eiköhän tää ole se yleisin lähestymistapa.
Itse lähtisin opettelemaan sen sivuviparin niin, että se työ tehdään sillä sivuolkapäällä, eikä etuolalla tai epäkkäillä. Pystypunnerruksessa kuitenkin suurimman duunin tekee etuolkapää

On koitettu vuosien varrella useilla erilaisilla tekniikoilla ja painoilla väliltä 8-20+. Enemmän kyse varmaan anatomiasta. Mutta onpa sentään isot epäkkäät :D
 
On koitettu vuosien varrella useilla erilaisilla tekniikoilla ja painoilla väliltä 8-20+. Enemmän kyse varmaan anatomiasta. Mutta onpa sentään isot epäkkäät :D
En jaksa uskoo, teet sen vaan väärin. Ota vaan rohkeesti ne 2kg kässärit ja keskity tekemiseen. Jos osaat jännittää sivuolkapään kovaks niin mieti miten saat sen kässärin vietyy ylös että se olkapää pysyy kovana koko ajan
 
En jaksa uskoo, teet sen vaan väärin. Ota vaan rohkeesti ne 2kg kässärit ja keskity tekemiseen. Jos osaat jännittää sivuolkapään kovaks niin mieti miten saat sen kässärin vietyy ylös että se olkapää pysyy kovana koko ajan
Höpö höpö, otan vaan entistä isomman kässärin, menisköhän kolmekybäsillä..
 
Back
Ylös Bottom