OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Te haette väärin kaverit, aina heittomerkit.

Screenshot 2020-07-22 at 18.34.50.png
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikähän ihmeen bugi ollu tänään kun ketjua selatessa kännykällä välillä ei anna mennä alas eikä ylös vaan kun yrittää liikuttaa sivua niin pomppaa takas siihen kohtaan missä olin.
Android ja google chrome. Varmaan 3x nyt tehny
 
Mikähän ihmeen bugi ollu tänään kun ketjua selatessa kännykällä välillä ei anna mennä alas eikä ylös vaan kun yrittää liikuttaa sivua niin pomppaa takas siihen kohtaan missä olin.
Android ja google chrome. Varmaan 3x nyt tehny

Saman tehny minullekin pari kertaa tänään. Luulin kyl et vika on puhelimessa.
 
Yksi kusinen instagram sivu pölli mun kuvan ja käytti sitä ilman mitään mainintaa kuvaajasta ja copyright leikattuna pois. Raportoin sen kuvan ja se poistettiin. Nyt ne uhittelee kovaan ääneen mailissa että aikovat kertoa kaikille kisaajille Suomessa miten mun kanssa ei kannata kuvata. Vaikka kirjoitin siihen kuvaan, että dont use without credit, niin mitään ei tapahtunut, sitten raportoin.

We live in the world of social media. If you see a page in which one of your photos is posted, then you should simply ask them to remove it or add a photo credit. But, by notifying Facebook that your photo is being used without permission, they have now added our page to a banned list of companies.

All fitness athletes in Finland should know not to shoot with you because of the problems you cause their media and any promotions companies affiliated.

All Finnish fitness athletes must know about this!
 
Vaikka kirjoitin siihen kuvaan, että dont use without credit, niin mitään ei tapahtunut, sitten raportoin.
Kauanko odotit ennen raportointia? Eihän ne välttämättä olleet edes ehtineet huomaamaan sun viestiä. Mutta anyway, crediitit olisi pitänyt olla itsestäänselvyys ja jos ei pyyntöön vastattu niin ihan oikein meni.
 
Yksi kusinen instagram sivu pölli mun kuvan ja käytti sitä ilman mitään mainintaa kuvaajasta ja copyright leikattuna pois. Raportoin sen kuvan ja se poistettiin. Nyt ne uhittelee kovaan ääneen mailissa että aikovat kertoa kaikille kisaajille Suomessa miten mun kanssa ei kannata kuvata. Vaikka kirjoitin siihen kuvaan, että dont use without credit, niin mitään ei tapahtunut, sitten raportoin.

Siis joku nyysi sun kuvan, ja nyt itkee ku on saanu banaania facebookilta?
Ihme pellejä sitä löytyy. Kyllä tossa tilanteessa pitäisi lähinnä anteeksipyyntöjä lähetellä kuvaajalle, eikä alkaa mollaamaan.
 
Yksi kusinen instagram sivu pölli mun kuvan ja käytti sitä ilman mitään mainintaa kuvaajasta ja copyright leikattuna pois. Raportoin sen kuvan ja se poistettiin. Nyt ne uhittelee kovaan ääneen mailissa että aikovat kertoa kaikille kisaajille Suomessa miten mun kanssa ei kannata kuvata. Vaikka kirjoitin siihen kuvaan, että dont use without credit, niin mitään ei tapahtunut, sitten raportoin.
Niin, mitä ne kertoo kisaajille:
"Älkää menkö Miken kuvattavaksi, koska jos meette ja me pöllitään ne kuvat ja käytetään niitä laittomasti, niin Mike käräyttää meidät, yhyyyy"
 
Muuten - kelloketjussakin kyselin, mutta taisi mennä ohi - onko @Mike sulla jo se uusi HR G-Shock ja jos on, niin millaisia kokemuksia.
 
Back
Ylös Bottom