Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
0,33 tarkoittais melkolailla kuolemaa.
Hyvä ku joku ees tykkää, noita on meinaan aivan sairaan kiva tehdä.Hyviä ideoita noissa kuvissa.
Taannoin kerroit mielipiteenäsi, että siellä stadissa pitäisi kieltää nastarenkaat autoista kokonaan, koska niitä ei yksinkertaisesti siellä tarvita. Koska talvet ovat siellä niin leutoja niin mitäs sitten pitoa autojen renkaissa tarvitään. Tätä logiikkaasi selittäneet seuraavaksi niin, että siellä tsadissa pitää sallia talviautoilu vain nelivetoautoille, joissa on kitkarenkaat.Sama koko eessä ja takana. Nelari on todella kätevä ja pitäisi lakisääteinen olla, meinaan talvella on semmoista sohlaamista kun valoista ei pääse ku pari autoa kerralla jos joku siellä jumittaa.
Niin, kaikille kitkat. Tiet menee.Taannoin kerroit mielipiteenäsi, että siellä stadissa pitäisi kieltää nastarenkaat autoista kokonaan, koska niitä ei yksinkertaisesti siellä tarvita. Koska talvet ovat siellä niin leutoja niin mitäs sitten pitoa autojen renkaissa tarvitään. Tätä logiikkaasi selittäneet seuraavaksi niin, että siellä tsadissa pitää sallia talviautoilu vain nelivetoautoille, joissa on kitkarenkaat.
Ehkä jankutan, mutten vaan ymmärrä.Niin, kaikille kitkat. Tiet menee.
Neliveto tai kitkat, ei nastoja kiitos. Ne hajottaa hiljalleen tien pintaa, irtoilee motarilla jne. Ja nelari ei kyllä pysähdy sen paremmin, lähtee vaan helpommin liikenteeseen. Sitä nastojen rapinaa kun stadissa kuuntelee kun jengi sutii nastoilla valoissa, niin miettii vaan mikä lasku siitä aina tulee kun noi tiet menee vituiksi.Ehkä jankutan, mutten vaan ymmärrä.
Jos talvella on hyötyä siitä, että kaikki kulmat vetävät ja samalla pitävät (tämähän on siis siitä syystä, että on liukasta,) niin miten sitten nastaton kaksivetoinen pelkillä kitkoilla pärjää samoissa olosuhteissa? Kokemuksesta voin kertoa, että suojaillan jälkeen kun iskee pienikin pakkasyö niin se on aamulla morjens vaikka olisi uudetkin kitkat alla.
Ja mites tätä valvottaisiin? Kun tulen talviaamuna täältä Turusta Helsinkiin työhön, pitääkö mun Uudenmaan rajalla ottaa takaluukusta kitkarenkaat ja vaihtaa ne alle? Vai jatkaa matkaa sieltä rajalta vuokra-autolla jossa on kitkat alla? Muuten poliisi sakottaisi...Niin, kaikille kitkat. Tiet menee.
Jarrutusmatka jäällä on nastoilla oleellisesti lyhyempi kuin kitkoilla. Tällekin voi hinnan laskea.Neliveto tai kitkat, ei nastoja kiitos. Ne hajottaa hiljalleen tien pintaa, irtoilee motarilla jne. Ja nelari ei kyllä pysähdy sen paremmin, lähtee vaan helpommin liikenteeseen. Sitä nastojen rapinaa kun stadissa kuuntelee kun jengi sutii nastoilla valoissa, niin miettii vaan mikä lasku siitä aina tulee kun noi tiet menee vituiksi.
En mä nyt tiedä tartteeko sille mitään kieltolakia tehdä, painotettais vain kitkoja enemmän mainonnassa ja tiedotuksessa.Ja mites tätä valvottaisiin? Kun tulen talviaamuna täältä Turusta Helsinkiin työhön, pitääkö mun Uudenmaan rajalla ottaa takaluukusta kitkarenkaat ja vaihtaa ne alle? Vai jatkaa matkaa sieltä rajalta vuokra-autolla jossa on kitkat alla? Muuten poliisi sakottaisi...
Nastarenkaisiin 100 euron haittavero per rengas päälle, kitkoihin ei.En mä nyt tiedä tartteeko sille mitään kieltolakia tehdä, painotettais vain kitkoja enemmän mainonnassa ja tiedotuksessa.
Ne on edelleen tosi käteviä kun näkee vähän paremmin muiden autojen yli.Joko stadissa pärjää talvella ilman katumaasturia? Muutamia vuosia sitten tuntui, että se oli pakollinen myös.
Eiks se nyt sanonu myös että vesitankissa mitattuna oli negatiivinen rasvaprosentti.Mitäs mieltä Mike on Colemanin käsityksistä omista rasvaprosenteistaan? Aika utopistisilta haiskahtaa, oli geenit ja lääkkeet millä levelillä tahansa