OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Itselle oli uutta, että tausta kuvaan voi tulla ruudulta. Mageita kuvia 👍🏻
En itekään koskaan edes ole ajatellut tota, mutta kun näitä minikuvia alkoi tekemään, niin tajusin, että mitäs mä taustoja etsimään kun voin käyttää kuvia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
117A9325.jpg
117A9323.jpg

Käsittääkseni Mike kuuntelet myös metallia niin mitä tykkäät Amorphiksen tuotannosta?
Aikaisemmat iski kovasti sillon aikanaan, eikä tuoreetkaan mitään kuraa ole. Tales from the thousand lakes on kyllä yksi ikonialbumi suomimetallissa.

Amorphiksen solisti Tomi Joutsen harrastaa melko aktiivisesti salilla käyntiä ja omaa ehkä normaalia sali-jonnea paremmat kyvyt vaikka kehonhallinnassa. Jonkin verran olen Lohjan-Bodauksessa nähnyt Tomin reenejä ja alkuverkoissa on ollut käsillä seisontoja tms... Mikään isohan Tomi ei ole, mutta aika kivoja rautoja hän liikuttaa.

Amorphiksen solisti Tomi Joutsen harrastaa melko aktiivisesti salilla käyntiä ja omaa ehkä normaalia sali-jonnea paremmat kyvyt vaikka kehonhallinnassa. Jonkin verran olen Lohjan-Bodauksessa nähnyt Tomin reenejä ja alkuverkoissa on ollut käsillä seisontoja tms... Mikään isohan Tomi ei ole, mutta aika kivoja rautoja hän liikuttaa.
Taisipa Instagramissa just kertoa että cooperissakin meni just ja just 3000 rikki. Eipä tuo mitenkään atleettiselta näytä mutta kovakuntoinen sälli. Rastojen leikkaaminen varmaan helpotti harrastuksia

No, on Tomi tuttu myös työpaikkani kesämiehenä... Jossain saksalaisessa lehdessä oli siitä muistaakseni joku juttu. Insta kuvissa ei kyllä näytä yhtään miltään, vaikka voimaa onkin.

Ei voi kun ihmetellä noita rautoja. Jostain syystä katoin taas tuon miken loukkaantumisen uudestaan videolta ja kyl tuntui pahalta edelleen... Voimaahan oli selvästi mut paikat petti. Mite noissa maddoxin painoissa voi enää mikää paikka kestää

Vois ajatella, että kun +330 kg raw-rautojen alla joku paikka pettää, niin sitten ei loukkaannutakaan enää vähän tai lievästi vaan menee kerralla pahemmin ukko remonttiin. Ja mikä tuolla Maddoxilla onkaan sitten hulluna tavoitteena, varmaan joku 350kg nyt ainakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom