En itekään koskaan edes ole ajatellut tota, mutta kun näitä minikuvia alkoi tekemään, niin tajusin, että mitäs mä taustoja etsimään kun voin käyttää kuvia.Itselle oli uutta, että tausta kuvaan voi tulla ruudulta. Mageita kuvia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En itekään koskaan edes ole ajatellut tota, mutta kun näitä minikuvia alkoi tekemään, niin tajusin, että mitäs mä taustoja etsimään kun voin käyttää kuvia.Itselle oli uutta, että tausta kuvaan voi tulla ruudulta. Mageita kuvia
Upea kuva, niin kuin on Mike tuo sinun naisesikin.
Aikaisemmat iski kovasti sillon aikanaan, eikä tuoreetkaan mitään kuraa ole. Tales from the thousand lakes on kyllä yksi ikonialbumi suomimetallissa.Käsittääkseni Mike kuuntelet myös metallia niin mitä tykkäät Amorphiksen tuotannosta?
Taisipa Instagramissa just kertoa että cooperissakin meni just ja just 3000 rikki. Eipä tuo mitenkään atleettiselta näytä mutta kovakuntoinen sälli. Rastojen leikkaaminen varmaan helpotti harrastuksiaAmorphiksen solisti Tomi Joutsen harrastaa melko aktiivisesti salilla käyntiä ja omaa ehkä normaalia sali-jonnea paremmat kyvyt vaikka kehonhallinnassa. Jonkin verran olen Lohjan-Bodauksessa nähnyt Tomin reenejä ja alkuverkoissa on ollut käsillä seisontoja tms... Mikään isohan Tomi ei ole, mutta aika kivoja rautoja hän liikuttaa.
Eikös sillä ollut joku älytön tavoitekin?Onko Mike seurannut Julius Maddoxin penkki videoita ? Ukko otti juuri kevyen kakkosen 328,5 kg.
Ensi lauantaina striimiä 800 lbs yrityksestä:Eikös sillä ollut joku älytön tavoitekin?
Vois sen pelata striimeissä läpitte. Ykkönen oli kova.Nappaako last of us 2? Pelistriimi idea?