• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

PAKKOTOISTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Kuli

VIP
Tossa Niemen ketjussa oli taas juttua noista treenivideoista ja niiden katsomisesta,itse ainakin ilmoittaudun katsojaksi.Aerobista ei tulis varmaan harjoiteltua läheskään tarpeeksi jos ei noita kattelis samalla,siinä tulee lisäks samalla vedettyä kovemmalla tehollaki ainaki välillä.Kiitos niistä kaikille jotka viitsii niitä tehdä,kaikki ne kuitenkin lukee Miken ketjua!

Niin joo ja kuntopyörällä sotken ja siinä sit tabletti telineessä.

Mike

IG:mikesirenphoto
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Kyllä mä sille pienelle porukalle teen noita pätkiä, kuka niitä muuten tekisi. Ei mua kiinnosta vääntää mun tylsistä päivistä mitään videoita.

Tom_i

VIP
Tämän on minulla tuliainen Keski-Euroopasta. Vähän vaikea sano tarkkaa itämisaikaa, mutta karkeasti laskien se on jotain 2-5 päivän haarukassa.
Nyt kun varmaan taudin sairastanut, niin mielenkiintoista kuulla tuliko tuosta sitten muuta kuin lievää kuumetta ja yskää? Entä oletko yhä samalla kannalla koko taudista tilanteen hieman muututtua viimeisestä (enkä nyt yritä provota, mutta en osaa muotoilla muutenkaan).

Mulla löytyy Body-lehdet (B&K) vuosikerrat 2003-2007. Lupasit Twitchissä maksaa 20e siitä lehdestä missä se KP-juttu (paskapumppi.com) on. Pidätkö lupauksen jos viitsin etsiä sen jutun (jos se vain löytyy). En turhaan ala selaileen niitä. heikkihonkala@yahoo.com

Mike

Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Mulla löytyy Body-lehdet (B&K) vuosikerrat 2003-2007. Lupasit Twitchissä maksaa 20e siitä lehdestä missä se KP-juttu (paskapumppi.com) on. Pidätkö lupauksen jos viitsin etsiä sen jutun (jos se vain löytyy). En turhaan ala selaileen niitä. heikkihonkala@yahoo.com
Kyllä. Ostan sen lehden tolla hintaa.

Muistelen että olisin lukenut KP:n jutun missä että paskaa jauhetaan netissä, että on kaikenmaailman paskapumppi.comia.
Tai jotain sinnepäin.
Oliko sama juttu?
Hämärä muistikuva myös että eräs sen aikainen ylläpitäjä otti itteensä. Ei mike.

Mike

Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Muistelen että olisin lukenut KP:n jutun missä että paskaa jauhetaan netissä, että on kaikenmaailman paskapumppi.comia.
Tai jotain sinnepäin.
Oliko sama juttu?
Hämärä muistikuva myös että eräs sen aikainen ylläpitäjä otti itteensä. Ei mike.
KP:n katkerat sanat on siinä lehdessä "Paskapumppi.comin hillohanskat leikkii lääkäriä netissä". Legendaarinen lausuma. Pakko saada se lehti.

Olette siis sitä mieltä että esim J.Hussi puhui totta sanoessaan ettei tiennyt kuka harkimo oli kun se lähetti jannille instassa viestejä ja että janni olisi samanlailla ihastunut olisi se viestien lähettäjä ollut kuka tahansa haalari duunari
Jep.

Jossain Joel Harkimossa on synnynnäistä karismaa yhtä paljon kuin vanhassa mummossa joka myy paleltuneita porkkanoja Vladivostokin torilla.

Haalarit niskaan Harkimolle niin käy täydestä Teboilin letkunjatkeena.

Mike. Missä näet itsesi 10-vuoden kuluttua? Mitä tulevaisuuden suunnitelmia sinulla on?

Tom_i

VIP
Haha, miettikää miten kauan mä koitin tehdä yhteistyötä KP:n kanssa kun se jo 2003 oli helvetin katkerana.

hese, pistin mailia.
Mitä tuossa lehdessä siis on?

EDIT: Eiku piti vain jaksaa lukea sivu loppuun...

Mike

Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Mike. Missä näet itsesi 10-vuoden kuluttua? Mitä tulevaisuuden suunnitelmia sinulla on?
EI mitään hajua eikä isompia suunnitelmiakaan. Mulla on kaikki ok.