OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Mulla löytyy Body-lehdet (B&K) vuosikerrat 2003-2007. Lupasit Twitchissä maksaa 20e siitä lehdestä missä se KP-juttu (paskapumppi.com) on. Pidätkö lupauksen jos viitsin etsiä sen jutun (jos se vain löytyy). En turhaan ala selaileen niitä. heikkihonkala@yahoo.com

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla löytyy Body-lehdet (B&K) vuosikerrat 2003-2007. Lupasit Twitchissä maksaa 20e siitä lehdestä missä se KP-juttu (paskapumppi.com) on. Pidätkö lupauksen jos viitsin etsiä sen jutun (jos se vain löytyy). En turhaan ala selaileen niitä. heikkihonkala@yahoo.com
Kyllä. Ostan sen lehden tolla hintaa.

Muistelen että olisin lukenut KP:n jutun missä että paskaa jauhetaan netissä, että on kaikenmaailman paskapumppi.comia.
Tai jotain sinnepäin.
Oliko sama juttu?
Hämärä muistikuva myös että eräs sen aikainen ylläpitäjä otti itteensä. Ei mike.

Muistelen että olisin lukenut KP:n jutun missä että paskaa jauhetaan netissä, että on kaikenmaailman paskapumppi.comia.
Tai jotain sinnepäin.
Oliko sama juttu?
Hämärä muistikuva myös että eräs sen aikainen ylläpitäjä otti itteensä. Ei mike.
KP:n katkerat sanat on siinä lehdessä "Paskapumppi.comin hillohanskat leikkii lääkäriä netissä". Legendaarinen lausuma. Pakko saada se lehti.

Olette siis sitä mieltä että esim J.Hussi puhui totta sanoessaan ettei tiennyt kuka harkimo oli kun se lähetti jannille instassa viestejä ja että janni olisi samanlailla ihastunut olisi se viestien lähettäjä ollut kuka tahansa haalari duunari
Jep.

Jossain Joel Harkimossa on synnynnäistä karismaa yhtä paljon kuin vanhassa mummossa joka myy paleltuneita porkkanoja Vladivostokin torilla.

Haalarit niskaan Harkimolle niin käy täydestä Teboilin letkunjatkeena.

EI mitään hajua eikä isompia suunnitelmiakaan. Mulla on kaikki ok.
Onko sinulla tässä elämässä vielä jotain haaveita joita haluaisit toteuttaa? Älä ajattele pelkkiä lihaksia enää, hikiset salivuodet ei paljon kuolinvuoteella paina, eikä ne bodatut tumput oikeesti ketään kiinnostaneet. Lihakset ja niihin uhratut tuhannet tunnit ovat olleet oikeasti aika turhia, terveyden kannalta olisi ollut parempi vaikka lenkkeillä 5km päivässä,
Ajattele itseäsi ja omia mielihalujasi. ONE LIFE MAN!

Viimeksi muokattu:
Onko sinulla tässä elämässä vielä jotain haaveita joita haluaisit toteuttaa? Älä ajattele pelkkiä lihaksia enää, hikiset salivuodet ei paljon kuolinvuoteella paina, eikä ne bodatut tumput oikeesti ketään kiinnostaneet. Lihakset ja niihin uhratut tuhannet tunnit ovat olleet oikeasti aika turhia, terveyden kannalta olisi ollut parempi vaikka lenkkeillä 5km päivässä,
Ime nyt saatana jopoas. Mike tienaa satkun vuodessa. Tykkää kuvata, reenailla, kiertää saleja, nähdä tuttuja. Reissaa ympäri maailmaa nuoren tyttöystävän kanssa. Terveyttä piisaa. Ylläpitää suomen parasta nettifoorumia. Kivahan se silti on et oot huolissas. (y)

Ime nyt saatana jopoas. Mike tienaa satkun vuodessa. Tykkää kuvata, reenailla, kiertää saleja, nähdä tuttuja. Reissaa ympäri maailmaa nuoren tyttöystävän kanssa. Terveyttä piisaa. Ylläpitää suomen parasta nettifoorumia. Kivahan se silti on et oot huolissas. (y)

:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:Ime nyt itse saatana jopoas. En ole huolissani, enkä kirjoittanut viestiäni vittuillakseni:ROFLMAO: Kysyin Mikeltä ja sinä vastasit, kivahan se on silti et vastasit:ROFLMAO:

Oot kyllä helvetin outo tyyppi. Sulle treenaaminen ei merkkaa mitään. Mulle ei taas merkkaa mitään lyhyt aika kuolinvuoteella, vaan elämä itsessään.

Taitaa olla lihaskunto aerobista kuntoa tärkeämpää vanhuutta ajatellen. Erityisesti kyykkääminen koko elämän ajan tärkeää. Reisi ja pakaralihakset erottavat vuodepotilaat kävelevistä. Ja vuoteeseen joutuvat vanhukset kuolevat alle vuodessa. Lihasmassa myös torjuu insuliiniresistenssiä eli diabeteksen kehittymistä. Lenkkeily ei sitä lihasmassaa kehitä. Optimaalinen tietty treenata molempia mutta lihaskunto tärkeämpää

Älä ajattele pelkkiä lihaksia enää, hikiset salivuodet ei paljon kuolinvuoteella paina, eikä ne bodatut tumput oikeesti ketään kiinnostaneet. Lihakset ja niihin uhratut tuhannet tunnit ovat olleet oikeasti aika turhia, terveyden kannalta olisi ollut parempi vaikka lenkkeillä 5km päivässä,

Voi kristus, ehkä sun olisi parempi hengailla hyvä terveys-sivustolla kuin pakkotoistolla? Esim. mun seniori ikäinen isäukko on treenannut 6 eri vuosikymmenellä ja viihtyy edelleen ahkerasti salilla. On harrastanut liikuntaa monipuolisesti muutenkin koko ikänsä, eikä ole löysäilemässä vaikka taisteluarpia alkaa jo olemaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom