OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Ihan vaan sivuhuomautuksena, miksiköhän ne salit on nyt hiljaisia ? Ei sen takia,e
Kaikista kevyemmin asian(treenin) ottavat voivat helposti skipata salin, kun taas joillekin se voi olla iso osa elämää ja jos ei ole kielletty, niin varovasti hoitaa asian sopivaan aikaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi teitä epäilijöitä! 🤦‍♂️
Luulen että pointtina oli se, että jos haluaa jakaa tuota kirjoitusta eteenpäin, on hiukan paha väittää sitä lääketieteen lisensiaatin kirjoittamaksi jos voi perustella sen kertomalla vain että ”yksi bodari nettifoorumilla kyllä vakuutti että tämä oli hänen tutun lääkärin kirjoitus”. Uskon kyllä henk. koht. että asia on näin, mutta tietyissä piireissä lähteet on yleensä hyvä pystyä todistamaan.

Voi teitä epäilijöitä! 🤦‍♂️
Olet väärässä. En epäillyt. Teksti oli hyvä ja sen oikeastaan uskoinkin.

Olisipa hyvä jakaa tämmöinen useammalle.
Ainakaan aiemmin kyseinen postaus ei ollut facessa julkinen.
En löytänyt koko tyyppiä sieltä. Enkä googlaamallakaan.

Miten sä itse suhtautuisit jos sulle laitettaisiin eteen copy/pastettu teksti joka olisi täysin eri mieltä sun oman kantasi kanssa. Lähteenä mainittaisiin Nyyssiksen kaveri. Se Nyyssölä on ihan menestynyt Bodari ja kirjoittelee Pakkotoistolle. Ei se huijaisi.
Siitä sitten muokkaamaan toisen mielipidettä Koronasta ja vastatoimista...

Semmosta.

Kyllä se ''epidemia'' nyt siitä vuosittaisesta kausiflunssasta sen verran eroaa, että Italiassa ajetaan rekka-autollisia niitä vanhojen ihmisten ruumiita ulos sairaalasta. Kuinka usein näin on tarvinnut toimia jokavuotisen talvinuhan takia?

Ehkä tuolla nyt vellovalla nuhalla saattaa kuitenkin olla pikkasen hanakampi luonne leviämään kuin tavallisesti.

Vois myös ajatella, että ne mummot, jotka sulun aikana ei saa tartuntaa, saa sen sitten myöhemmin, poikkeuksena vaan koko yhteiskunta on kaaoksessa ja syvässä lamassa. Mitä sitten syvä lama ja taloudellinen kriisi aiheuttaa ihmisille? Hassua, että niin moni luulee, että tämä sulku jotenkin hävittäisi viruksen. Ei se sitä hävitä, se vain hidastaa leviämisen. Mitähän taphtuu, kun sulku lopulta puretaan? Voi toki toivoa, ettei virus siitä enää leviäisi, mutta suurella todennäköisyydellä se jälleen leviää ja tartuntoja tulee lisää. Laitetaanko sitten jälleen uusi sulku päälle? Mennäänkö näin seuraavat pari vuotta? Sulku pariksi kuukaudeksi päälle, sitten pois, sitten takas päälle ja pois... jne.?
Tekstisi on nyt taas sitä luokkaa, että ehkä parempi keskittyä vain siihen puntin nostoon eikä pandemian hallintaan :giggle:

Vois ajatella silleen että jotkut on valmiita uhraamaan vanhukset ja sairaat jotta säästettäis rahaa sekä vaivalloisia kokemuksia terveille.No mitäs sit ku epidemia on ohi ja lasketaan kuolleet?Onko nä ihmiset valmiita kantamaan vastuun teoistaan,eli puolustuskyvyttömien ihmisten tappamisesta?Populistisen kaavan mukaan heidän päitään vaaditaan vadille viimeistä päättäjää myöten

Eiks se mee silleen että ku palataan tavallisiin oloihin ni ensiks kiistetään oma syyllisyys mihinkään ja sit vedotaan yhteiseen hyvään,nuo mummot ja vaarit oli uhrattava jotta me pelastuisimme?

Mitähän Jeesus tähän sanoisi?.......tä oli vähä niinku huumoria.

Tältä virukselta on äärimmäisen hankala välttyä (jos se on tarttuakseen) ellet ole 100% eritäytynyt muusta yhteiskunnasta kymmenien kilometrien päähän jeeraan bunkkeriin. Tällaiset ihmiset, niin kuin sairaat ja vanhukset yms. heikkokuntoiset joille tauti on kuolemaksi on jo muutenkin eristyksissä laitoksissa. Tässä kun nyt valtakunnallisesti on ajettu toimintoja ajas, niin mietityttää että missä kohtaa tästä aiheutuvat haitat alkaa olemaan suuremmat kuin tästä saadut hyödyt? Monet tietää mikä on velkakello, niin jos olisi olemassa laskuri joka näyttää paljonko näistä toimenpiteistä koituu valtakunnallisesti tappiota esim. päiväkohtaisesti niin luku olisi hurja. Kun muistetaan että näin järeistä toimenpiteistä huolimatta tätä virusta ei saada tuhottua, ainostaan sen leviämistä vain hieman hidastetaan. Jeesus sanois että Big gun kick the hell out of you

Vähän tulee uskovaiset mieleen korona-hysteerikoista. Kaikki mitä sanotaan, ne vain heittää jotain epäolennaista dissausta päälle eivätkä edes kuuntele pointtia. Kohta nää varmaan kiertää ovelta ovelle "Haluaisitteko hetken jutella koronasta".

Ootko Mike ikinä sijoittanut rahaa osakkeisiin, rahastoihin tai esim. arvometalleihin?
Jos olet niin mihin, millasilla rahoilla ja miten kävi?
Jos et, niin oletko harkinnut asiaa?

Entä jos saisit, vaikka 10 000 euroa sijoitettavaksi niin mihin laittaisit?

Tarkennetaan vielä sen verran, että en Mikeltä ole sijoitusvinkkejä kysymässä, vaan ihan tuli mieleen, kun pörssiä selailin.

Vähän tulee uskovaiset mieleen korona-hysteerikoista. Kaikki mitä sanotaan, ne vain heittää jotain epäolennaista dissausta päälle eivätkä edes kuuntele pointtia. Kohta nää varmaan kiertää ovelta ovelle "Haluaisitteko hetken jutella koronasta".

Mutta eikös se mennyt niin, että kaikki tapahtuu jumalan tahdosta. On se kyllä hurja sadisti :giggle:.

Ja monen harmiksi olen edelleen elossa Koronan jäljiltä. Olenkohan Mä nyt sellainen Highlanderi:LOL:

Harmi kun Trump ei lue Pakkotoistoa. Ei olisi turhaan aktivoinut kylmän sodan aikaista lakia pienen nuhan takia. Kauankohan vielä menee että nämä kaksi bodysankaria itsekin tajuavat idioottimaisuutensa. Harmittaa sinänsä kun olen vuosia molempien touhuja seurannut ja nyt he heittävät kaiken arvostuksen menemään.
Kylläpä pienestä lähti arvostus, kiitos kuitenkin siitä ajasta ja ole hyvä jatkossakin sulla on alusta, jossa voit sitten haukkua alustan ylläpitäjää. Kiitos kaikesta. Olet hieno ihminen ja minä niin väärin tein, linnaan joutaisin.

Ootko Mike ikinä sijoittanut rahaa osakkeisiin, rahastoihin tai esim. arvometalleihin?
Jos olet niin mihin, millasilla rahoilla ja miten kävi?
Jos et, niin oletko harkinnut asiaa?

Entä jos saisit, vaikka 10 000 euroa sijoitettavaksi niin mihin laittaisit?

Tarkennetaan vielä sen verran, että en Mikeltä ole sijoitusvinkkejä kysymässä, vaan ihan tuli mieleen, kun pörssiä selailin.

Mulla on hurja 100 euron salkku jossain pankissa, siihen se on jäänyt. 10 tonnia laittaisin varmaan samaan paikkaan, mutta mä en oikeesti tiedä mitään asiasta, häviäisin kaikki.

Mutta eikös se mennyt niin, että kaikki tapahtuu jumalan tahdosta. On se kyllä hurja sadisti :giggle:.

Ja monen harmiksi olen edelleen elossa Koronan jäljiltä. Olenkohan Mä nyt sellainen Highlanderi:LOL:
Mäkin olen terve ja hengissä, tai siis oireeton. Oireeton tauti, mulla voi olla oireeton diabeteskin, samoin syöpä, mutta ne ei oireile. Mikä se semmoinen sairaus on joka ei oireile?

Koronavirus vie näköjään myös nuoria ja terveitä tehohoitoon.

25- tai 30-vuotiaista alkaen on tavattu yhä vakavampia tapauksia, vieläpä ilman perussairauksia, Ranskan johtava terveysviranomainen Jérôme Salomon sanoo.

Hollannissa on puolestaan tällä hetkellä yhteensä noin 40–50 koronaviruksen vuoksi tehohoitoa vaativaa potilasta. Jopa yli puolet heistä on alle 50-vuotiaita, kertoo Algemeen Dagblad -lehti.

Suositut

Back
Ylös Bottom