OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Onko mikellä alkoholisti vanhemmat? Joku muu sukulainen joka on kenties kuollut alkoholiin vai mistä johtuu että vedät sen aina mukaan oli keskustelu mikä tahansa? Kumminkinnolet itsekkin joskus rahaa sen ansiosta tehnyt
Ei onneksi ole, mutta on se kumma kun KAIKKI muut ongelmat yhteiskunnassa ohitetaan. Kyllä sinäkin sen tiedät, että alkoholi ja tupakka ovat todella huono juttu. Pitäiskö meidän ottaa vastuu nyt alkoholistiperheistä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
@Bisley eiks se mee sillai että immuniteetti vahvistuu sekä rokote saadaan kehitettyä,näin olen ymmärtänyt.Seuraava kierros on huomattavasti helpompi.Tottakai vanhukset kuolee mutta ei heitä tarvitse hylätä kuten joku raakalainen joka raahaa hyödyttömät ihmiset kaasukammioon.Oliko tä Hitler kortti?

nuo mummot ja vaarit oli uhrattava jotta me pelastuisimme?
Sanos omaan ääneen lukema montako vanhusta on uhrattu. Ihan rohkeesti vain. Tällä hetkellä nolla. Toivotko sä kuolemia vai mikä sua vaivaa? Nolla on nolla ja toivottavasti pysyy siinä.

42% Saa ennusteen mukaan tartunnan, ennusteessa ei ole eritelty sitä kuinka moni saa sen oireettomana. Oireetonkin tartuttaa.
Todella pahalta kuulostaa ennuste.
Ensiksikin kiitos Mikalle hyvästä postauksesta.
Miten niin pahalta kuulostaa?? Ja tuo on vain ennuste. Italiasta tulleen datan mukaan (ja Italian terveydenhuolto on heikossa jamassa mikä nyt tulee ilkeästi ilmi), yli 99% kuolleista olivat joko hyvin iäkkäitä tai heillä oli useampi perussairaus. Nämä ryhmät ovat jo Suomessa hyvin eristettyjä. Eilisten uutisten mukaan 96% sairastaa taudin lievänä. Huom! Suomalaisista suuri osa sairastaa kolme flunssaa vuodessa, tämä tekee miljoonia flunssia vuodessa. Tautia, kuten koronaakaan, ei tietenkään sairasteta yhtäaikaa.
Asiantuntijat ovat huolissaan myös ns. toisesta aallosta. Kun tehdään hyvin rankkoja eristystoimia ja sitten ne puretaan, niin virus on edelleen olemassa ja suuri osa väestöstä ilman immuniteettia. Asiat eivät ole niin mustavalkoisia. Nyt hoetaan, että jokainen elämä on tärkeä. Niin onkin, mutta miksi ei niiden kahden tuhannen jotka kuolevat kotona tapaturmiin joka vuosi. Entä ne 300 jotka kuolevat liikenteessä ja tuhansia vammautuu -pysäytetäänkö liikenne, syöpäsairaat? Entä niiden elämä jotka kuolevat maailman kriisipesäkkeissä kuten Syyriassa 350 000, paljon lapsia - ei mitään väliä?
Olen sitä mieltä, että sivistysvaltiossa kaikki pyritään hoitamaan, mutta yksi kuolinsyy ei ole toista tärkeämpi.
Kuriositeettina, sairastin aikanaan kaksi kovaa influenssaa sekä keuhkokuumeen "tavallisen" flunssan jälkitautina. En käynyt tuohon aikaan lainkaan salilla. Tänään tuli taloyhtiöltä kirje, sauna pysyy toistaiseksi suljettuna, samoin kerhohuone. Jostain syystä pesukonetta saa vielä käyttää. Elämme erikoisia aikoja.

Onko mikellä alkoholisti vanhemmat? Joku muu sukulainen joka on kenties kuollut alkoholiin vai mistä johtuu että vedät sen aina mukaan oli keskustelu mikä tahansa? Kumminkinnolet itsekkin joskus rahaa sen ansiosta tehnyt

Ainakin tää legendaarinen alkoholikortti on vedetty aina jos jossain ketjussa steroideiden käytöstä ollaan puhuttu kriittisesti. Whataboutismia parhaillaan.

Ainakin tää legendaarinen alkoholikortti on vedetty aina jos jossain ketjussa steroideiden käytöstä ollaan puhuttu kriittisesti. Whataboutismia parhaillaan.
Ja aina kun se heitetään, se ignoorataan kuten sinä nyt eikä sanoma mene perille. Mutta ei se mitään, jatka vain hokemista korona, korona, korona. Kyllä se siitä sitten. Oikeesti, miten sokeita ihmiset on kun kaikki muut ongelmat ei ole olemassa. Maahanmuuttoa kun kritisoi että on meillä omiakin ongelmaihmsiä, siinä siinä käytetään sun logiikkaa. Ignore ja hoetaan vain samaa omaa agendaa.

Kun sä nyt siinä väistelet, niin väitätkö pokkana ettei tupakka ja alkoholi ole iso ongelma?

Ja otetaan vielä suoraan koronaan liittyvä näkökanta. Jos kerran niin kovasti kritisoidaan treenaajia, että eikö sitä voi olla paria viikkoa treenaamatta, niin sama homma, miksette kritisoi dokaajia, eikö voi olla kahta viikkoa dokaamatta, vaan mennään baariin hakemaan virusta. Kuollakseni haluan kuulla mikä sun selitys tähän on. Dokata ei ole pakko ja kotonakin voi vetää perseet. Erotus noissa on se, että se treenaaja parantaa kroppaansa, se dokaaja huonontaa. Plus kummallakin tartuntariski kasvaa.

Saat käyttää tätä selitystä "Koska ryyppääminen on tavallista ja hyväksyttyä".

Ja otetaan vielä suoraan koronaan liittyvä näkökanta. Jos kerran niin kovasti kritisoidaan treenaajia, että eikö sitä voi olla paria viikkoa treenaamatta, niin sama homma, miksette kritisoi dokaajia, eikö voi olla kahta viikkoa dokaamatta, vaan mennään baariin hakemaan virusta. Kuollakseni haluan kuulla mikä sun selitys tähän on. Dokata ei ole pakko ja kotonakin voi vetää perseet. Erotus noissa on se, että se treenaaja parantaa kroppaansa, se dokaaja huonontaa. Plus kummallakin tartuntariski kasvaa.

Saat käyttää tätä selitystä "Koska ryyppääminen on tavallista ja hyväksyttyä".

Ei minun mielestäni kannata nyt todellakaan mennä baareihin dokaamaan. Siinä sinulle selitys asiaan.

Ei minun mielestäni kannata nyt todellakaan mennä baareihin dokaamaan. Siinä sinulle selitys asiaan.
Mutta miksei samalla aggressiolla niitä soimata? Nehän baarissa on kontaktissa reilusti isomman ihmismassan kanssa kuin salilla, jotka alkaa olemaan aika hiljaisia.

Kun sä nyt siinä väistelet, niin väitätkö pokkana ettei tupakka ja alkoholi ole iso ongelma?

On, sitä ei kiellä kukaan. Olen niiden seuraukset pahimmillaan nähnyt niin töissä kun muuallakin. En kuitenkaan näe järkeä siinä, että asiasta lähdetään hypätään aina toiseen, hokien entäs ne entäs nämä. Ja vielä isolla asian kärjistämisellä.

Viimeksi muokattu:
En kuitenkaan näe järkeä siinä, että asiasta lähdetään hypätään aina toiseen, hokien entäs ne entäs nämä. Ja vielä isolla asian kärjistämisellä.
Miten me voidaan koronakeississä ja sen leivämisessä ignoorata baarit ja alkoholi? Ihan samalla tavalla se sielä leviää. Miksei näitä aggressiivisesti dissata ja manata alimpaan helvettiin kuin harvassa väkimäärässä treenaavia? Miksi? Sen mä tiedän, että treenaaminen on kansan silmissä tyhmää ja halveksuttavaa ja ryyppääminen normi ja ihailtavaa. Mutta että Pakkotoistolla, en olisi ikinä uskonut.

Jos seuraa uutisia ni huomaa että baareja sekä hotelleja suljetaan.

Positiivinen uutinen, eilen uutisissa kerrottiin että Venetsian kaanaaleissa on vesi kirkastunut.Nyt siellä ui jo delfiinit!

Mutta miksei samalla aggressiolla niitä soimata? Nehän baarissa on kontaktissa reilusti isomman ihmismassan kanssa kuin salilla, jotka alkaa olemaan aika hiljaisia.
Jos tarkoitat keskustelua Pakkotoiston mittakaavassa, salilla käyntiin keskittyminen johtunee luonnollisesti siitä, että nyt ollaan punttifoorumilla. Yhteinen asia kaikille. Sama pätee varmasti kaikkiin muihinkin harrastusyhteisöihin. Ja jos sä nyt esität täällä kysymyksen, mitä mieltä ihmiset on baarissa käymisestä tässä tilanteessa, samat tyypit sanovat varmasti, että tyhmää touhua sekin on.

Miten me voidaan koronakeississä ja sen leivämisessä ignoorata baarit ja alkoholi? Ihan samalla tavalla se sielä leviää. Miksei näitä aggressiivisesti dissata ja manata alimpaan helvettiin kuin harvassa väkimäärässä treenaavia? Miksi? Sen mä tiedän, että treenaaminen on kansan silmissä tyhmää ja halveksuttavaa ja ryyppääminen normi ja ihailtavaa. Mutta että Pakkotoistolla, en olisi ikinä uskonut.

Todella paljon tyhmempää mennä nyt baareihin kuin salille. En tiedä oletko yhtään seurannut minkälainen meininki nykyään on, mutta kuntoilua ja treenaamista pidetään yhä enemmän arvossaan joten en älyä, mistä sinä tuon treenajien halveksunnan keksit. Kyllä minäkin olen treenaja, käyn lenkillä ja salilla. Tällä hetkellä tosin vaan lenkillä olosuhteiden takia ja kotona sit puntit. Hyvä aika vetää esim. olkapää tai keskikroppa priorisaatiota. Bodareillekin nyt olisi hyvä sauma ihan perusterveyden kannalta vetää pidempi aerobisen liikunnan jakso. :unsure:

Ihan vaan sivuhuomautuksena, miksiköhän ne salit on nyt hiljaisia ? Ei sen takia,että ne urheilijat olisivat sankoin joukoin sairastuneet vaan siksi, että valtaosa niistä ihmisistä haluaa kantaa vastuunsa ja pysyä poissa sieltä salilta. Sanottakoon, että isoissa ravintoloissa riekkuminen on tällähetkellä minustakin vielä paljon tyhmempää.

Viimeksi muokattu:
Todella paljon tyhmempää mennä nyt baareihin kuin salille. En tiedä oletko yhtään seurannut minkälainen meininki nykyään on, mutta kuntoilua ja treenaamista pidetään yhä enemmän arvossaan joten en älyä, mistä sinä tuon treenajien halveksunnan keksit. Kyllä minäkin olen treenaja, käyn lenkillä ja salilla. Tällä hetkellä tosin vaan lenkillä olosuhteiden takia ja kotona sit puntit. Hyvä aika vetää esim. olkapää tai keskikroppa priorisaatiota. Bodareillekin nyt olisi hyvä sauma ihan perusterveyden kannalta vetää pidempi aerobisen liikunnan jakso. :unsure:
Mä olen ehkä sitten turhan herkkä tarttumaan negaan, koska mun mielestä edelleen kaikki bodariuutiset esim iltsissä saa aivan hirveetä oksennusta kommenttikenttään. Ikäänkuin ne olis murhaajia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom