OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rusautin tilaten 3mm lämppärit polviin ja pitää samat hommata kyynärpäille. Tuntuu että reisi tekee paljon enemmän duunia ilman 7mm tukia. Samoin käsille ajattelen vähän samalla periaatteella, tuo enemmän painetta ojentajan venytykseen ja vähentää vastusta hauikselta kun on 5mm nyt.

Viimeksi muokattu:
Uskotko että olisit saanut nykyiset massasi näillä matalemmilla testomäärillä? Kun oletan että nuoruuden rajummilla rojutteluilla saatu massa ja sitä kautta lihasmuisti on edesauttanut hommaa.

Jos on tyhmä kysymys niin voi poistaa

Uskotko että olisit saanut nykyiset massasi näillä matalemmilla testomäärillä? Kun oletan että nuoruuden rajummilla rojutteluilla saatu massa ja sitä kautta lihasmuisti on edesauttanut hommaa.

Jos on tyhmä kysymys niin voi poistaa
Kyllä sillä historialla varmasti on positiivista vaikutusta.

Mut sit toisaalta jos silloin ois nykyinen tietotaito ollut treeneistä ja ravinnosta niin olis hurjat tulokset varmasti ollut
Se on aivan varmaa. Silloin 90-luvulla oli joku hassu käsitys, että erikoistekniikoita voi tehdä vain muutaman kerran kuukaudessa ettei johda ylikuntoon. Mutta niillä lääkkeillä olisin voinut treenaa tuplaa joka päivä 5 päivän kierrolla. Sitten kun treenattiin tommoisella asenteella vain suoria sarjoja, niin kerran Pirisen Antti veti meille jalkatreenin, jossa oli hack, ojennus, prässi triplasarjana. Siinä tehtin vain pari kierrosta ja sain rajut tulehdukset reisiin, illalla kuumella ja jalat ihan punaiset. Penkkitulos laski monta viikkoa ja kaikki treenit päin helvettiä.

Näistä kaikista kokemuksista olen oppinut jotain tärkeää, esim sen, että sitä kapasiteettia pystyy kehittämään hurjasti, koska se silloinen triplasarja olis aivan normaalia treeniä mulle nyt.

Se on aivan varmaa. Silloin 90-luvulla oli joku hassu käsitys, että erikoistekniikoita voi tehdä vain muutaman kerran kuukaudessa ettei johda ylikuntoon. Mutta niillä lääkkeillä olisin voinut treenaa tuplaa joka päivä 5 päivän kierrolla. Sitten kun treenattiin tommoisella asenteella vain suoria sarjoja, niin kerran Pirisen Antti veti meille jalkatreenin, jossa oli hack, ojennus, prässi triplasarjana. Siinä tehtin vain pari kierrosta ja sain rajut tulehdukset reisiin, illalla kuumella ja jalat ihan punaiset. Penkkitulos laski monta viikkoa ja kaikki treenit päin helvettiä.

Näistä kaikista kokemuksista olen oppinut jotain tärkeää, esim sen, että sitä kapasiteettia pystyy kehittämään hurjasti, koska se silloinen triplasarja olis aivan normaalia treeniä mulle nyt.
Tosiaankin treenit ei kyllä oo kummoisia ollu jos noin paskaks on vetäny. Tietty oliko noihin aikoihin panostus enemmän voimailussa/penkissä?
Siihen nähden lihat kyllä ollu pirun kovat mitä oon joitain vanhoja kuvia nähny missä tukka blondina

Tosiaankin treenit ei kyllä oo kummoisia ollu jos noin paskaks on vetäny. Tietty oliko noihin aikoihin panostus enemmän voimailussa/penkissä?
Siihen nähden lihat kyllä ollu pirun kovat mitä oon joitain vanhoja kuvia nähny missä tukka blondina
Tais olla vaan lihasmassaa ja voimaa rintaa lukuunottamatta jokapaikassa vähemmän kuin tänäpäivänä, muistelen Mikenkin sanoneen.

Tais olla vaan lihasmassaa ja voimaa rintaa lukuunottamatta jokapaikassa vähemmän kuin tänäpäivänä, muistelen Mikenkin sanoneen.
Kyllä mulla on paljon paremmin massaa esim käsissä, selässä ja jaloissa versus sillon, selkä tosin vaatii anaboleja, että saan siitä hurjemman. Rinta oli melkoinen siihen aikaan. Letkuja ei koskaan ollut juurikaan missään, kun taas nykyään on. Mutta verisuonistokin kehittyy kun tehdään paljon verta vaativaa volyymia.

Voimatkin sain sitten yli 10 vuoden päästä samalle tasolle kun hirveet mällit päällä aikanaan nostin 99kg 205kg ja sitten 2016 nostin 97kg 205kg. Ja 2016 mulla oli 450mg testoa ja 400mg nandroa jolla ton 205 otin ja 210 rinnan rikoin.

Uuden Macin unboksausta stream.

F5712161-7551-47D2-94D2-18E4680A5A83.jpeg

Kyllä itsekkin olen esim gymlogeista ottanut jotain vinkkejä itselleni mutta jos MYYT valmisohjelmia ja samalla sanot että saat tälläiset voimat/lihakset kun itselläni se on väärin
Varsinkin kun eräiden näin tekevien somekäyttäytymisen perusteella taitaa kohderyhmä olla varsin nuorta

Tietääkseni kukaan joka niitä myy ei ole tyyliin ikinä sanonut noin. Tai itse en ole ainakaan nähnyt missään mainoksessa näin sanottavan.

Kyllä mulla on paljon paremmin massaa esim käsissä, selässä ja jaloissa versus sillon, selkä tosin vaatii anaboleja, että saan siitä hurjemman. Rinta oli melkoinen siihen aikaan. Letkuja ei koskaan ollut juurikaan missään, kun taas nykyään on. Mutta verisuonistokin kehittyy kun tehdään paljon verta vaativaa volyymia.

Voimatkin sain sitten yli 10 vuoden päästä samalle tasolle kun hirveet mällit päällä aikanaan nostin 99kg 205kg ja sitten 2016 nostin 97kg 205kg. Ja 2016 mulla oli 450mg testoa ja 400mg nandroa jolla ton 205 otin ja 210 rinnan rikoin.

Kuinka korkealle sait penkkituloksen tuona 10 vuoden natu aikana?

Tuolla striimeissä ja muualla on taas saanut kuunnella sitä perusjuttua kun koneen vaihtaa, yksi yleinen kysymys on ollut "kuka tarttee tommoista määrää muistia", 96gb siis rammia. Kyllä sen nyt taas huomaa miten sitä vain pitää olla kun noita ohjelmia veivaa. 32 gigalla pitää oikeasti katsella vähän mitä pitää auki ja mitä ei, ei oo ihan samanlaista duunailla kun 64 gigalla oli. Muistia ei koskaan tunnu olevan liikaa.

Täältä kanssa Mikelle kiitokset! Itellä tulee täällä päivittäin useita kymmeniä klikkauksia ja vaikka saat mut välilä kommentoinnillas raivon valtaan, niin tajuan aina, että just se on tän foorumin suola🙂

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom