OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On tää kyllä merkillistä tää treenaaminen ja miten keho johonkin tottuu. Viime lauantaina oli kyykkypäivä ja piti aloittaa se proge pidemmillä sarjoilla. No sitä ennen kun joku säie viikkoa aikaisemmin meni pakarasta, se edelleen vähän tuntui, joten skippasin kyykyn. Menin hackiin tekemään 80 kilolla 100 toistoa, jossa jokaisen sarjan jälkeen ojennuksia sarja.

Domssit mitä tosta sain, oli aivan järjettömät ja edelleen on kosketusarat reidet. Ei hack nyt niin helvetisti eroa kyykystä, eikä tossa toistomäärätkään ollut mitenkään lähelläkään kyykyn vetoja eikä painoakaan ollut paskanvertaa. Oon tässä miettinyt että miten ihmeessä vaikutus voi olla näin helvetillinen noin pienellä muutoksella. Esim takakyykystä etukyykkyyn vaihtaminen ei mitenkään tunnu enemmän domsseina. Mutta että takakyykky versus paljon kevyempää vetoa hackissa, niin aivan jumalattomat domssit pitkäksi aikaa.

On tää kyllä merkillistä tää treenaaminen ja miten keho johonkin tottuu. Viime lauantaina oli kyykkypäivä ja piti aloittaa se proge pidemmillä sarjoilla. No sitä ennen kun joku säie viikkoa aikaisemmin meni pakarasta, se edelleen vähän tuntui, joten skippasin kyykyn. Menin hackiin tekemään 80 kilolla 100 toistoa, jossa jokaisen sarjan jälkeen ojennuksia sarja.

Domssit mitä tosta sain, oli aivan järjettömät ja edelleen on kosketusarat reidet. Ei hack nyt niin helvetisti eroa kyykystä, eikä tossa toistomäärätkään ollut mitenkään lähelläkään kyykyn vetoja eikä painoakaan ollut paskanvertaa. Oon tässä miettinyt että miten ihmeessä vaikutus voi olla näin helvetillinen noin pienellä muutoksella. Esim takakyykystä etukyykkyyn vaihtaminen ei mitenkään tunnu enemmän domsseina. Mutta että takakyykky versus paljon kevyempää vetoa hackissa, niin aivan jumalattomat domssit pitkäksi aikaa.
tää on kyllä jännä tosiaan. Jos tän kääntää vaikka reisien kasvattamiseen, reagoivatkohan ne kasvun muodossa myös yhtä rajusti. Siis tarkoitan tällä sitä että jos muuttaa joka toiseen tai kolmanteen treeniin liikkeet aina täysin, ja saa ympäri vuoden tollaiset domssit vs kovat mutta samankaltaiset treenit.
Onko domsseilla aina yhteys myös kovaan kehitykseen vs ei domsseja. Tää välillä mietityttää mutta mene ja tiedä kuin suuri ero kehityksen kannalta noilla domsseilla loppujen lopuksi on.

Mä en usko että domsseilla suoranaisesti on osuutta lihaskasvuun, ne ovat vain indikaattori mikä lihas teki töitä. Mutta silti tossa on joku merkittävä ero ollut, joka taas antaa mulle tosi hyvää dataa miten olen treenejä aina ajatellut, eli varsianssia pitäisi olla. Joka treenissä muille lihaksille pyrin tekemään aina erilaista rasitusta eri kulmista tai erilaisilla sarjoilla ettei kroppa koskaan oikein pääse tottumaan kuten nyt kyykyissä pääsi tottumaan tarkalleen siihen liikkeeseen ja pieni ero liikkeessä sai aikaan valtavat domssit.

Mä en usko että domsseilla suoranaisesti on osuutta lihaskasvuun, ne ovat vain indikaattori mikä lihas teki töitä.

Juuri nain. Yhdet kovimmista hauis domsseista ikina olen saanut muuttolaatikoita kantamalla. Eihan siina edes hauiksella tule mitaan nostettua vaan pidettya vaan laatikkoa vaakaasossa ja silti hauikset oli totaalisen paskana seuraavana paivana.

Tosin sen verran pitää sanoa, että olkapäihin en saa domsseja mitenkään ja ne ovat myös huonoimmin kasvaneet.
Tarkoitatko nimenomaan sivuolkapäitä? Etuolathan saa vaikka penkkiä tekemällä kun ne venyy mutta sivuolat on aika hankalat saada domsseille.
Jos tekee jonkun tappopyramidipudotus härdellin niin silloin menee vähän

Tarkoitatko nimenomaan sivuolkapäitä? Etuolathan saa vaikka penkkiä tekemällä kun ne venyy mutta sivuolat on aika hankalat saada domsseille.
Jos tekee jonkun tappopyramidipudotus härdellin niin silloin menee vähän
Ei mulla ole oikein etuolatkaan varsinkaan penkistä koskaan kipeeksi tulleet. Takaolkapäät saan kyllä kipeeksi millon mistäkin vaikka niitä en tee ja ne ovatkin itsekseen kasvaneet.

Sivuolat ottaa itellä selvästi treeniä parhaiten vastaan mut ei ne ikinä kipeeks tule vaikka tekis mitä.
Lienee sitten sellainen lihas ettei se kovin helposti domsseille kellään mene. Sehän on ainoa lihas samalla jonka maksimaalinen supistaminen on kovin vaikeaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom