Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljon tuo uusi mylly muuten maksaa? Ostin itse juuri Ryzen 7 myllyn 8 ytimella (16 saietta), 32 gigaa muistia, 512 gigan SSD ja Radeon RX570. Maksoi aika tasantarkkaan 1000 euroa. Hieman nauratti kun 800 MB ZIP tiedoston purkaminen kesti 3 sekuntia ja 2GB tiedoston kopiointi 2 sekuntia.
Semmoinen 8000 euroa. Ja sitten kun ne koneet laitetaan vierekkäin, niin Apple on laadultaan eri planeetalta ja käyttiksen ja raudan konffauksen takia 10 kertaa nopeampi. Ja HALLELUJA, EI WINDOWSIA...YES!Paljon tuo uusi mylly muuten maksaa? Ostin itse juuri Ryzen 7 myllyn 8 ytimella (16 saietta), 32 gigaa muistia, 512 gigan SSD ja Radeon RX570. Maksoi aika tasantarkkaan 1000 euroa. Hieman nauratti kun 800 MB ZIP tiedoston purkaminen kesti 3 sekuntia ja 2GB tiedoston kopiointi 2 sekuntia.
...Mitään väittelyä en haluaisi alkaa, mutta tähän pakko vähän tarttua. Mietin, ja vastaisin, että luultavasti se 1kpl.miettikää montako PC:ta olis pitänyt ostaa tässä ajassa.
Pahoitttelut, varauduin äkillisesti perussettiin joka joka kerta tulee kun Apple jotain julkaisee. Mutta kuten sanoin, jokainen tyylillään. Mua vain kiehtoo Applessa se inspiroiva fiilis minkä se mulle on aina antanut, en saa sitä samaa esim Windowsin puoella, jossa joudun striimaamaan kun macille ei kunnon softia ole tehty. Se on joka kerta ärsyttävän tuntuista siellä navigoida. Mutta sinne joka päivä on pakko mennä.Hienon nakoinen mylly ja varmasti supertehokas! PC:n nalvimisen olisi kylla voinut jattaa valiin, en ainakaan omasta mielesta provoillut millaan tavalla vaan olin kiinnostunut mita tuollainen supermylly maksaa.
Tehojen puolesta tarkoitin, eli kuinka legitti kone 6 vuotta vanha pc on. Windows kun on mitä on, tän ison koneen olen kerran forkannut 6 vuoden aikana koska läppäri pöllittiin ja tuli kauhee soppa siitä....Mitään väittelyä en haluaisi alkaa, mutta tähän pakko vähän tarttua. Mietin, ja vastaisin, että luultavasti se 1kpl.
Jotkut ihmiset kyllä saa kaiken hajoamaan puolessa vuodessa, sekin ihme taito. Ittellä kestää käytännössä kaikki tasan niin kauan kuin haluan.
Ei ole ikinä hajonnut puhelimet tai tietokoneet, ainoa syy uuteen ollut se, että ne muuttuu aikanaan lähes antiikiksi omassa käytössä ja "pakko" päivittää.
No tuo kai riippuu paljon siitä, mikä se on ostettaessa ollut? Uskoisin että denniszeims pärjäilee uudella mainitsemallaan kokoonpanolla aika monta vuotta ihan hienosti.Tehojen puolesta tarkoitin, eli kuinka legitti kone 6 vuotta vanha pc on
Niitä monet käyttää esim mediatoistimina. Mä en ole koskaan harkinnut. Imac pro oli harkinnassa kerran mut iso pro sopii paremmin ja nyt on hyvä kun on päivitettävä, niin ei tartte hakkaa tappiin kuten viimeksi.Ai niin mini tosiaan. Reilu 800e vaan, ja ihan näppärät tehotkin. Voisi jopa harkita tuota joskus.
Tehojen puolesta ihan yhtä legit, ehkä vähän vähemmällä rahalla saa.Tehojen puolesta tarkoitin, eli kuinka legitti kone 6 vuotta vanha pc on. Windows kun on mitä on, tän ison koneen olen kerran forkannut 6 vuoden aikana koska läppäri pöllittiin ja tuli kauhee soppa siitä.
Ministäkin saa aika kalliin kun veivaa, esim iMac pro on kalleimmillaan joku 15 tonnia.1200e, ja sillä saa jo yllättävänkin hyvän macin näköjään. Ottaen huomioon kuinka pieni laite, ja siistin näkönen, niin ei kyllä paha.
Kyllä tuolla jo tekee paljon muutakin kuin pitää mediatoistimena. Ei tietenkään raskaaseen videoeditointiin taida riittää tuollaisenaan, mutta on noitakin mahdollista räätälöitynä hankkia. No hinta tietty nousee taas siinä...
- 3,0 GHz 6-core Intel Core i5 -prosessori
- 8 Gt 2666 MHz DDR4 SO-DIMM
- Intel UHD Graphics 630 -näytönohjain.
- 256 Gt SSD-muisti
- Kaksi USB 3.0 -porttia, neljä Thunderbolt 3-, HDMI-, Gigabit Ethernet ja Audio in/out-liitännät.
- Wi-Fi (IEEE 802.11ac), Bluetooth 5.0.
- macOS Catalina
- Vakio-ohjelmat, sisältäen mm. Pages, Numbers, Keynote, iPhoto, iMovie, GarageBand, Safari, Mail, Viestit, FaceTime, iTunes
- Mitat: 3,6 cm x 19,7 cm x 19,7 cm (K x L x S)
- Paino: 1,3 kg.
- Late 2018 -malliversio. Macmini8,1, A1993