OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Toi on jännä koska itsellä taas treenin jälkeen väsyttää, ei siis heti eikä tunnin päästäkään mut jos 17.00 oon treenannu niin 20.00 oon jo valmis nukahtamaan. Tai 10.00 jos treenaan niin 12-13 väliin päikkärit ennen iltavuoroa, muuten ei tuu työnteosta mitään.
En käytä kofeiinia

Mulla on ihan sama. Treenin jälkee voi ottaa suoraa päikkärit jos haluaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saikos noista mainoksista automaattisen äänentoiston pois päältä?
Ärsyttävää kun unohdat puhelimesta median äänet päälle ja alkaa taustalla joku mainos soimaan.

Itse en juo enää 17:00 jälkee kahvia, että saa illalla hyvin unta. Omalla kohdalla tuo kofeiini vaikuttaa sen verran hyvin että uni kärsii jos illalla litkii kahvia tai muuta mikä sisältää kofeiinia.
Varmast kehon pystyis myös totuttamaan siihe että käyttäisi kofeiinia suuria määriä. Sit varmaan myös sen teho hiipuu mitä pidempää ja mitä enemmän sitä käyttää.

Nyt on teipattu reisi ja kolme päivää treenitaukoa kokonaan. Sitten pitää koittaa akupunktiota. Mutta kyllä nää kivut nyt taitaa mennä liian kovaksi että tässä kykenisi rennosti kyykkäämään. Ilmeisesti tarttis ottaa joku kuukauden tauko kokonaan kyykyistä. Se t-nation oli aivan liikaa volyymia ja saman toistoa kipeillä reisillä.

Nyt on teipattu reisi ja kolme päivää treenitaukoa kokonaan. Sitten pitää koittaa akupunktiota. Mutta kyllä nää kivut nyt taitaa mennä liian kovaksi että tässä kykenisi rennosti kyykkäämään. Ilmeisesti tarttis ottaa joku kuukauden tauko kokonaan kyykyistä. Se t-nation oli aivan liikaa volyymia ja saman toistoa kipeillä reisillä.

No, olethan sinä vetänyt aivan mahdottomia volyymejä noissa treeneissä. Itse olisin jo kuollut vaikka painot 1/2 sun omista...

Tässä se mun vaiva, sama on Sihvosella ja se on kyykännyt vain kerran viikossa.

Jostain päin Norjaa.

800_1843-Pano.jpg

Trokanterbursiitti helpottuu, ku gluteus medius ja minimus saadaan löysemmiksi.
Pakaroista hieroja aina sanoo ettei voi tajuta miten näin paljon kyykkäävällä voi olla niin pehmeet ja jumittomat pakarat. Eikä ne kyllä ikinä edes kipeeksi tule kyykyissä.

Itte pääsin lonkkaongelmista melko hyvin eroon kyykkytekniikkaa muuttamalla. Jalat aika kapealla ja polvia enemmän ulospäin.
Lonkassa on selvästi tietty alue ala-asennossa missä tekee kipeetä, mutta sen voi tavallaan kiertää.
Kipua on silloin selvästi enemmän, kun etureidet ja lonkankoukistajat on jumissa. Rumble rolleri auttanut tosi hyvin, sillä kun murjoo reidet perusteellisesti niin johan helpottaa.
Ja kun oikein paha on, niin ei siinä auta kuin levätä kyykkyjen osalta.

Itte pääsin lonkkaongelmista melko hyvin eroon kyykkytekniikkaa muuttamalla. Jalat aika kapealla ja polvia enemmän ulospäin.
Lonkassa on selvästi tietty alue ala-asennossa missä tekee kipeetä, mutta sen voi tavallaan kiertää.
Kipua on silloin selvästi enemmän, kun etureidet ja lonkankoukistajat on jumissa. Rumble rolleri auttanut tosi hyvin, sillä kun murjoo reidet perusteellisesti niin johan helpottaa.
Ja kun oikein paha on, niin ei siinä auta kuin levätä kyykkyjen osalta.
Sama mulla, jos otan kapeemman asennon, kivut hellittää, mutta se ei tunnu luonnolliselta nostaa.

Sama mulla, jos otan kapeemman asennon, kivut hellittää, mutta se ei tunnu luonnolliselta nostaa.
Joo kyllä se totuttelua vaatii, eikä ole niin voimakas tyyli. Mutta pystyypähän edes jotenkin kyykkäämään.
Jos Tuomas Hautalan kyykkäämistä katsoo, niin sillä myös vähän sama tyyli. Taisi joskus mainita lonkkaongelmista.

Joo kyllä se totuttelua vaatii, eikä ole niin voimakas tyyli. Mutta pystyypähän edes jotenkin kyykkäämään.
Jos Tuomas Hautalan kyykkäämistä katsoo, niin sillä myös vähän sama tyyli. Taisi joskus mainita lonkkaongelmista.
Tossa jo testailin viimeksi kapeampaa asentoa olkapäätreenin päälle ja sitten kotona kepin kanssa nyt kyykkinyt eri kengillä ja testannut. Selkeesti kivuttomampaa on kapealla kyykkää ja kykenen kyllä niin tekemään. Pitää ens kerralla koittaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom