• Käy heittämässä ääni Pakkotoistolle vuoden Podcast äänestyksessä.KIITOS!
  • Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

PAKKOTOISTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Mike

Ompa outo!
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Miten nopeasti tuon jälkeen saat sitten unenpäästä kiinni ? Mulla tuppaa valvottamaan huomattavasti pienemmätkin kofeiiniannokset. Nocconen iltakuudelta niin saan aamunpuolelle pyöriä vaikka en todellakaan haluaisi valvoa.
Mulla on aika raskaita päiviä monasti, esim tuplatreenejä tai paljon henkisesti vaativaa duunia, niin sitten mua ei kofeiini valvota mitenkään. Voin vetää kupin ja mennä nukkumaan.

Tsebe

VIP
Mulla on aika raskaita päiviä monasti, esim tuplatreenejä tai paljon henkisesti vaativaa duunia, niin sitten mua ei kofeiini valvota mitenkään. Voin vetää kupin ja mennä nukkumaan.
Käsittääkseni se kofeiini voi häiritä silti unen laatua vaikka ns. Unen päästä saisi kiinni nopeasti.

Itellä ei mitään toivoa päästä illalla nukkumaan, jos edes treenaa iltapäivällä, vaikka tekisi sen ilman boostereita tai kofeiinia.

Tän takia joutuukin lähes suoraan sängystä juokseen salille ennen työpäivää :sleep:

Kaupunki
Tampere
Käsittääkseni se kofeiini voi häiritä silti unen laatua vaikka ns. Unen päästä saisi kiinni nopeasti.

Itellä ei mitään toivoa päästä illalla nukkumaan, jos edes treenaa iltapäivällä, vaikka tekisi sen ilman boostereita tai kofeiinia.

Tän takia joutuukin lähes suoraan sängystä juokseen salille ennen työpäivää :sleep:
Toi on jännä koska itsellä taas treenin jälkeen väsyttää, ei siis heti eikä tunnin päästäkään mut jos 17.00 oon treenannu niin 20.00 oon jo valmis nukahtamaan. Tai 10.00 jos treenaan niin 12-13 väliin päikkärit ennen iltavuoroa, muuten ei tuu työnteosta mitään.
En käytä kofeiinia

Toi on jännä koska itsellä taas treenin jälkeen väsyttää, ei siis heti eikä tunnin päästäkään mut jos 17.00 oon treenannu niin 20.00 oon jo valmis nukahtamaan. Tai 10.00 jos treenaan niin 12-13 väliin päikkärit ennen iltavuoroa, muuten ei tuu työnteosta mitään.
En käytä kofeiinia
Mulla on ihan sama. Treenin jälkee voi ottaa suoraa päikkärit jos haluaa.

Saikos noista mainoksista automaattisen äänentoiston pois päältä?
Ärsyttävää kun unohdat puhelimesta median äänet päälle ja alkaa taustalla joku mainos soimaan.

Ikä
30
Itse en juo enää 17:00 jälkee kahvia, että saa illalla hyvin unta. Omalla kohdalla tuo kofeiini vaikuttaa sen verran hyvin että uni kärsii jos illalla litkii kahvia tai muuta mikä sisältää kofeiinia.
Varmast kehon pystyis myös totuttamaan siihe että käyttäisi kofeiinia suuria määriä. Sit varmaan myös sen teho hiipuu mitä pidempää ja mitä enemmän sitä käyttää.

Mike

Ompa outo!
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Nyt on teipattu reisi ja kolme päivää treenitaukoa kokonaan. Sitten pitää koittaa akupunktiota. Mutta kyllä nää kivut nyt taitaa mennä liian kovaksi että tässä kykenisi rennosti kyykkäämään. Ilmeisesti tarttis ottaa joku kuukauden tauko kokonaan kyykyistä. Se t-nation oli aivan liikaa volyymia ja saman toistoa kipeillä reisillä.

Ovaali

VIP
Kaupunki
vaasa
Nyt on teipattu reisi ja kolme päivää treenitaukoa kokonaan. Sitten pitää koittaa akupunktiota. Mutta kyllä nää kivut nyt taitaa mennä liian kovaksi että tässä kykenisi rennosti kyykkäämään. Ilmeisesti tarttis ottaa joku kuukauden tauko kokonaan kyykyistä. Se t-nation oli aivan liikaa volyymia ja saman toistoa kipeillä reisillä.
No, olethan sinä vetänyt aivan mahdottomia volyymejä noissa treeneissä. Itse olisin jo kuollut vaikka painot 1/2 sun omista...

Kannattaako hommaa pitkittää ja pahimmassa tapauksessa loukkaantua tai vaihtoehtoisesti tulehduttaa kunnolla? Eikai maailma ja reidet yhteen taukoon kaadu