OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paitsi ylilautaa aina välillä ? :sneaky:
0.1% siitä mitä ne lukee Pakkotoistoa, seuraa mun striimiä, instaa, tubea, snäppiä. Hieman asiaa sivuten normaalia settiä mun striimissä, tossa kohtaa taidettiin jutella Joker elokuvasta ja sm-kisasta.

Screenshot 2019-10-17 at 0.13.17.png

Saako noita videomainoksia jotenkin mykistettyy etteivät automaattisesti pärähdä yhtäkkii täysille?
Kun kerran mutea painaa, sen pitäis se muistaa. Mutta yleensä vikana on selaimen asetukset, joissa on sitten autoplay. Mulla ei lähde käyntiin äänet. Eikä pitäiskään.

Jos joku haluaa haastaa itsensä ja mennä Miken kanssa kyykkään T-nation progea niin kättä pystyyn. Vieraan painot valitaan hänen oman treenikokemuksen perusteella, ei siis automaattisesti samat. Eikä päädy videolle, ellei itse halua.

Ps. Pistäkää selityksiä miksi ette tule niin saadaan vähän hupaisia viestejä.

Viimeksi muokattu:
Jos saatais se @Powerhousu kyykylle ?
Se olis hienoa, eikä tässä ole tarkoitus mitään kovistella, vaan saada ymmärtämään osa mitä toi kyykkääminen on tolla tasolla edes yksittäisessä treenissä. 3 kaveria on käynyt tekemässä, 300kg kyykkääjä Rody Mushiete, Vetti Harjuniemi ja Ayrton Kalek, kaikki ollut aika paskana tosta. Vähän tuntuu, ettei osa taida ottaa tosissaan mun juttuja kyykystä kun ei ole testannut mitä se on kun pitää se tekniikka pitää monta kovaa sarjaa putkeen 15 toistoissa. Ja mitä tapahtuu jos se tekniikka rikotaan jo ekoissa sarjoissa.

Se olis hienoa, eikä tässä ole tarkoitus mitään kovistella, vaan saada ymmärtämään osa mitä toi kyykkääminen on tolla tasolla edes yksittäisessä treenissä. 3 kaveria on käynyt tekemässä, 300kg kyykkääjä Rody Mushiete, Vetti Harjuniemi ja Ayrton Kalek, kaikki ollut aika paskana tosta. Vähän tuntuu, ettei osa taida ottaa tosissaan mun juttuja kyykystä kun ei ole testannut mitä se on kun pitää se tekniikka pitää monta kovaa sarjaa putkeen 15 toistoissa. Ja mitä tapahtuu jos se tekniikka rikotaan jo ekoissa sarjoissa.
Ihan hieno tarjous, mutta sanon suoraan, että olen niin velliperse, että teen mieluummin kolme viiden toiston sarjaa loppuun asti kuin yhden yhtä kovan 15 toiston sarjan. Pitkät sarjat kyykyssä on toiseksi hirveintä mitä tiedän. Hirveintä on sama mavessa.

Mutta siihen pitää jotain sanoa, kun tuossa ohimennen mainittiin tekniikan rikkominen, niin ei ole kyllä mulla yleensä tapana. Joskus kun tekee liian tiukan, niin huomaa kun alkaa tekniikka muuttua, niin kyllä se sarja on aika pitkälti siinä.

Joskus kun tekee liian tiukan, niin huomaa kun alkaa tekniikka muuttua, niin kyllä se sarja on aika pitkälti siinä.
Ja varsinkin pitkissä sarjoissa ainakin highbarina on todella tärkeää pitää se rasitus reisillä ja koittaa mennä niin teknisesti samanlaisesti alusta loppuun. Joka tekee tosta äärimmäisen vittumaista kun ne jalat alkaa olemaan aika huonossa kunnossa jo neljän sarjan jälkeen. Sinne kun heittää sekaan muutamassa sarjassa enemmän selkään ottavaa, niin se alaselkä on jumissa ja lopputreeni meni. Pelkästään tolla tekniikalla jolla mä teen, selkä alkaa sarja sarjalta olemaan enemmän paineessa kun ollaan kuitenkin vähän etunojassa. Jumankauta jos sinne heitän edes pari grindausta, niin ei tule mitään koko touhusta noilla toistomäärillä. Mä koitan vielä joka toistolla aktiivisesti puskea polvia ulospäin voimakkaasti koko matkan, että menis mahdollisimman hyvin reisille.

Toivoisin että joku sieltä voimanostoketjusta tulisi tekemään mun kanssa. Kova treeeni se on, että menee ihan yksittäisenä vetonakin. Mulla olis vielä 6 treeniä jäljellä tätä.

Ootkos sä nostokenkiä kokeillu? Koroketta nyt varmaan vähintään oon joskus kantojen alla testannu. Meinaan hieman saattaa auttaa reisien eristämiseen ja selän pystyssä pitämiseen. Monella ei syvistä kyykyistä tuu mitään ilman nostokenkiä, itseni mukaanlukien.

Ootkos sä nostokenkiä kokeillu? Koroketta nyt varmaan vähintään oon joskus kantojen alla testannu. Meinaan hieman saattaa auttaa reisien eristämiseen ja selän pystyssä pitämiseen. Monella ei syvistä kyykyistä tuu mitään ilman nostokenkiä, itseni mukaanlukien.
Kaikenlaisilla kengillä olen kyykännyt, nyt kyykkyengillä välillä taas. Joka toki selviäis jos yhtään videota olisi katsonut mun kyykyistä, joita on valtavasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom