Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paitsi ylilautaa aina välillä ?Ei millään kerkee.
0.1% siitä mitä ne lukee Pakkotoistoa, seuraa mun striimiä, instaa, tubea, snäppiä. Hieman asiaa sivuten normaalia settiä mun striimissä, tossa kohtaa taidettiin jutella Joker elokuvasta ja sm-kisasta.Paitsi ylilautaa aina välillä ?
Kun kerran mutea painaa, sen pitäis se muistaa. Mutta yleensä vikana on selaimen asetukset, joissa on sitten autoplay. Mulla ei lähde käyntiin äänet. Eikä pitäiskään.Saako noita videomainoksia jotenkin mykistettyy etteivät automaattisesti pärähdä yhtäkkii täysille?
Oli ja arvontaki jo suoritettu.Oliko täällä joku teräksinen sheikkeri arvonta vai oonko nähny unta?
Xenforon bugi koska tekee randomeille ketuille sitä.Bugaako muilla Johnnie Jackson ketju? Ei siis anna kuitata luetuksi ketjua.
Jos saatais se @Powerhousu kyykylle ?Joku sieltä voimanostoketjusta mun kanssa tekemään. Saisi paremman kuvan mitä mä noilla jutuilla kyykyssä tarkoitan. Kai sieltä nyt joku tulee.
Se olis hienoa, eikä tässä ole tarkoitus mitään kovistella, vaan saada ymmärtämään osa mitä toi kyykkääminen on tolla tasolla edes yksittäisessä treenissä. 3 kaveria on käynyt tekemässä, 300kg kyykkääjä Rody Mushiete, Vetti Harjuniemi ja Ayrton Kalek, kaikki ollut aika paskana tosta. Vähän tuntuu, ettei osa taida ottaa tosissaan mun juttuja kyykystä kun ei ole testannut mitä se on kun pitää se tekniikka pitää monta kovaa sarjaa putkeen 15 toistoissa. Ja mitä tapahtuu jos se tekniikka rikotaan jo ekoissa sarjoissa.Jos saatais se @Powerhousu kyykylle ?
Ihan hieno tarjous, mutta sanon suoraan, että olen niin velliperse, että teen mieluummin kolme viiden toiston sarjaa loppuun asti kuin yhden yhtä kovan 15 toiston sarjan. Pitkät sarjat kyykyssä on toiseksi hirveintä mitä tiedän. Hirveintä on sama mavessa.Se olis hienoa, eikä tässä ole tarkoitus mitään kovistella, vaan saada ymmärtämään osa mitä toi kyykkääminen on tolla tasolla edes yksittäisessä treenissä. 3 kaveria on käynyt tekemässä, 300kg kyykkääjä Rody Mushiete, Vetti Harjuniemi ja Ayrton Kalek, kaikki ollut aika paskana tosta. Vähän tuntuu, ettei osa taida ottaa tosissaan mun juttuja kyykystä kun ei ole testannut mitä se on kun pitää se tekniikka pitää monta kovaa sarjaa putkeen 15 toistoissa. Ja mitä tapahtuu jos se tekniikka rikotaan jo ekoissa sarjoissa.
Ja varsinkin pitkissä sarjoissa ainakin highbarina on todella tärkeää pitää se rasitus reisillä ja koittaa mennä niin teknisesti samanlaisesti alusta loppuun. Joka tekee tosta äärimmäisen vittumaista kun ne jalat alkaa olemaan aika huonossa kunnossa jo neljän sarjan jälkeen. Sinne kun heittää sekaan muutamassa sarjassa enemmän selkään ottavaa, niin se alaselkä on jumissa ja lopputreeni meni. Pelkästään tolla tekniikalla jolla mä teen, selkä alkaa sarja sarjalta olemaan enemmän paineessa kun ollaan kuitenkin vähän etunojassa. Jumankauta jos sinne heitän edes pari grindausta, niin ei tule mitään koko touhusta noilla toistomäärillä. Mä koitan vielä joka toistolla aktiivisesti puskea polvia ulospäin voimakkaasti koko matkan, että menis mahdollisimman hyvin reisille.Joskus kun tekee liian tiukan, niin huomaa kun alkaa tekniikka muuttua, niin kyllä se sarja on aika pitkälti siinä.
Kaikenlaisilla kengillä olen kyykännyt, nyt kyykkyengillä välillä taas. Joka toki selviäis jos yhtään videota olisi katsonut mun kyykyistä, joita on valtavasti.Ootkos sä nostokenkiä kokeillu? Koroketta nyt varmaan vähintään oon joskus kantojen alla testannu. Meinaan hieman saattaa auttaa reisien eristämiseen ja selän pystyssä pitämiseen. Monella ei syvistä kyykyistä tuu mitään ilman nostokenkiä, itseni mukaanlukien.