PAKKOTOISTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Mikähän olis paras ja helpoin tapa näin kaupungissa tuhota jo vanhat kirjanpitomatskut mitä ei enää lain mukaan tartte säilyttää? Ei noita nyt täällä polttaankaan pääse missään.
Silppurin saa varmaan muutamalla kympilla

Konaa

PT-Vatasen sihteeri
Mode
Mikähän olis paras ja helpoin tapa näin kaupungissa tuhota jo vanhat kirjanpitomatskut mitä ei enää lain mukaan tartte säilyttää? Ei noita nyt täällä polttaankaan pääse missään.
Onko se 10 vuotta mitä laki vaatii vai kuinka pitkä aika? Jotenkin jäänyt tommonen luku mieleen. Siinä varmaan jokunen kappale paperia on kertynyt.

Mike

IG:mikesirenphoto
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Paitsi ylilautaa aina välillä ? :sneaky:
0.1% siitä mitä ne lukee Pakkotoistoa, seuraa mun striimiä, instaa, tubea, snäppiä. Hieman asiaa sivuten normaalia settiä mun striimissä, tossa kohtaa taidettiin jutella Joker elokuvasta ja sm-kisasta.

Screenshot 2019-10-17 at 0.13.17.png

Mike

Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Saako noita videomainoksia jotenkin mykistettyy etteivät automaattisesti pärähdä yhtäkkii täysille?
Kun kerran mutea painaa, sen pitäis se muistaa. Mutta yleensä vikana on selaimen asetukset, joissa on sitten autoplay. Mulla ei lähde käyntiin äänet. Eikä pitäiskään.

Konaa

PT-Vatasen sihteeri
Mode
Jos joku haluaa haastaa itsensä ja mennä Miken kanssa kyykkään T-nation progea niin kättä pystyyn. Vieraan painot valitaan hänen oman treenikokemuksen perusteella, ei siis automaattisesti samat. Eikä päädy videolle, ellei itse halua.

Ps. Pistäkää selityksiä miksi ette tule niin saadaan vähän hupaisia viestejä.

Viimeksi muokattu:

Mike

Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Joku sieltä voimanostoketjusta mun kanssa tekemään. Saisi paremman kuvan mitä mä noilla jutuilla kyykyssä tarkoitan. Kai sieltä nyt joku tulee.