OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Vaikkei se sähkövapottelu varmaan terveyttä lisääkään
Ei misään nimessä lisää, mutta on infernaalisesti vähemmän haitallista mitä tupakointi. Edelleen mä en tossa logiikassa nää mitään järkeä. Tupakka tappaa 6 miljoonaa ihmistä vuodessa globaalisti, mutta suurin murhe on sähkötupakka.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja itse sen 30v nuuskaa ja röökiä vetäneenä. Nyt näyttäis että koukusta irtiotto tehty. Onneks ei vielä terveysongelmia. Tosin hapenottokykyynhän tuo paska jo on vaikuttanut.

Mun on aivan pakko kysyä että miks sitä sähköröökiä käytetään? Siis tosi hyvä jos sillä tupakasta pääsee irti mut eikö siitäkin joutas sit luopuu? Ei siis mitään vittuilua ja en haluais vastaukseksi "no miks viinaa juodaan?".
Saako tolla hyvän olon vai onko se vaan stressin poistoon tai adhd henkilölle jotain härväämistä niin ei tartte sormia näpytellä :giggle:

Mun on aivan pakko kysyä että miks sitä sähköröökiä käytetään? Siis tosi hyvä jos sillä tupakasta pääsee irti mut eikö siitäkin joutas sit luopuu? Ei siis mitään vittuilua ja en haluais vastaukseksi "no miks viinaa juodaan?".
Saako tolla hyvän olon vai onko se vaan stressin poistoon tai adhd henkilölle jotain härväämistä niin ei tartte sormia näpytellä :giggle:
Siitä tulee tapa ja vaikka mulla on jo melkein nikotiinitonta toi, taitaa olla jossian 2mg pinnassa kun aloittelin 24mg, niin silti tulee vedettyä. Niksan takia siis ei tule vedettyä.

Siitä tulee tapa ja vaikka mulla on jo melkein nikotiinitonta toi, taitaa olla jossian 2mg pinnassa kun aloittelin 24mg, niin silti tulee vedettyä. Niksan takia siis ei tule vedettyä.
Meinasitko jatkaa huoletta vai onko käyny mielessä jos joskus lopettaisit?

Se oli tosi nopee juttu. Kohdasta 15:00 ku kattoo ni bongaa Miken.

Edit: Räjähtääköhän testotimolla nyt myynti kun Mikellä oli testoriginal pipo päässä :D

Hotmailin ongelma korjattu, meidän palveluntarjoajan verkko oli laitettu hotmailin toimesta block-listalle, eikä mikään maili mennyt hotmaileihin. Siirrettiin lähtevä palvelin Googlen G-suiteen jossa muutenkin on Pakkotoiston mailit. Nyt toimii hotmailiin kanssa, että jos salasana on hukassa tai haluaa ilmoituksia, niin toimii.

FYI Cedric McMillan ketju on boldattuna aina vaikka lukemattomia viesteja ei ole. Lisaksi tama uusi forum "unohtaa" aika usein viimeisen lukemattoman viestin ja vie ekalle sivulle. Ihmettelen aikani mita vittua luen ja hiffaan etta viestit on vuodelta 2007

FYI Cedric McMillan ketju on boldattuna aina vaikka lukemattomia viesteja ei ole. Lisaksi tama uusi forum "unohtaa" aika usein viimeisen lukemattoman viestin ja vie ekalle sivulle. Ihmettelen aikani mita vittua luen ja hiffaan etta viestit on vuodelta 2007
Tätä unohteluu teki ennenkin

Tätä unohteluu teki ennenkin

Varmaan aika kallista säilöä kymmenien tai jopa satojen ketjujen käyttäjäkohtaista "cookie"-dataa palvelimelle. Luulen että tästä "unohdus" johtuu, eli siellä on määritelty joku tietyn kokonen bufferi käyttäjää kohden tai sivuston kokonaiskäyttöä kohden. Toinen vaihtoehto on sitten ohjelmassa oleva "ominaisuus".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom