Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sulla on oudot selaimet kyllä. Mutta vieläkö se kettuilee adblockkerista?Mä en pääse luurilla kirjautumaan pakkotoistolle ollenkaan. Herjaa evästeiden hyväksyntää vaikka hyväksytty ne kyllä on.
Edit; joo firefoxin kun latas niin jo skulaa.
Sulla on oudot selaimet kyllä. Mutta vieläkö se kettuilee adblockkerista?
No tosta voi sanoa, että mikään nettisivu ei natiivina lupaa tolle selaimelle tukea.interweb selaimena samsungin oma samsung internet
Tää on hyvä, edellisessä versiossa säädin tuon itselleni kun se vaan on niin kätevä.Ei tartter scrollaa ylös kun tuo toolbar tulee mukana ja voi siitä napsia new posts.
Mulla oli sama ongelma mobiilissa. Pitääpä testata.Kyllä mullakin tekstin liittäminen näyttää toimivan ihan hienosti. Ja mikä parasta, vanha ongelma on mennyttä. Mulla pitkään sellainen ongelma Pakkiksella, että kun mobiililla kirjoitin viestiä, siirsin kursoria taaksepäin korjatakseni tekstiä ja kirjoitin jotain niin tämä sana pyyhkiytyi pois ja siitä jäi vain alkukirjain seuraavan sanan eteen ja jotain tällaisia tosi hauskoja. Kappaleiden teko jälkikäteenkin oli tosi hauskaa kun rivinvaihdosta seuraavasta sanasta jäi jäljelle vain alkukirjain. Nyt näyttää toimivan sekin oikein kivasti.
Se on niin raskaan harmaan tasainen, niin jotenkin on pakko rikkoa sitä, voihan ton yhden vaakarivin vaihtaa takaisin, mutta ei MISSÄÄN nimessä kokonaan harmaata.Näyttää muuten vähän hassulta kun noissa listauksissa on sekaisin taustavärejä. Etenkin mobiilissa tekee tosi rauhattoman leiskasta, en tiedä korostaako luurilla OLED näyttö tuota entisestään:
katso liitettä 157573
katso liitettä 157574
Olisiko se vaan samalle taustalle kun mikä on minkäkin takana.
Tää on hyvä, edellisessä versiossa säädin tuon itselleni kun se vaan on niin kätevä.
Sulla on oudot selaimet kyllä. Mutta vieläkö se kettuilee adblockkerista?
Vieläkö se haistaa sen vaikka se ei ole käytössä?Mulla valittaa adblockerista, aina kun päivitän sivun vaikka se on poissa käytöstä pakkotoistolla. Ärsyttävä, ei pelkästään pakkotoiston takia jaksais käyttää eri selainta, jossa ei ole adblockeria ollenkaan.