OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Mä en pääse luurilla kirjautumaan pakkotoistolle ollenkaan. Herjaa evästeiden hyväksyntää vaikka hyväksytty ne kyllä on.

Edit; joo firefoxin kun latas niin jo skulaa.

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en pääse luurilla kirjautumaan pakkotoistolle ollenkaan. Herjaa evästeiden hyväksyntää vaikka hyväksytty ne kyllä on.

Edit; joo firefoxin kun latas niin jo skulaa.
Sulla on oudot selaimet kyllä. Mutta vieläkö se kettuilee adblockkerista?

Nyt tässä läppärillä ei huuda adblockerista mitään. Puhelimella (oli interweb selaimena samsungin oma samsung internet) ei päässy pakkiksen sivuille kirjautumaan mut firefoxin kun latas niin nyt sit pääsee :D

Näyttää muuten vähän hassulta kun noissa listauksissa on sekaisin taustavärejä. Etenkin mobiilissa tekee tosi rauhattoman leiskasta, en tiedä korostaako luurilla OLED näyttö tuota entisestään:

1569823539546.png

1569823561403.png

Olisiko se vaan samalle taustalle kun mikä on minkäkin takana.

Ei tartter scrollaa ylös kun tuo toolbar tulee mukana ja voi siitä napsia new posts.
Tää on hyvä, edellisessä versiossa säädin tuon itselleni kun se vaan on niin kätevä. (y)

Kyllä mullakin tekstin liittäminen näyttää toimivan ihan hienosti. Ja mikä parasta, vanha ongelma on mennyttä. Mulla pitkään sellainen ongelma Pakkiksella, että kun mobiililla kirjoitin viestiä, siirsin kursoria taaksepäin korjatakseni tekstiä ja kirjoitin jotain niin tämä sana pyyhkiytyi pois ja siitä jäi vain alkukirjain seuraavan sanan eteen ja jotain tällaisia tosi hauskoja. Kappaleiden teko jälkikäteenkin oli tosi hauskaa kun rivinvaihdosta seuraavasta sanasta jäi jäljelle vain alkukirjain. Nyt näyttää toimivan sekin oikein kivasti.
Mulla oli sama ongelma mobiilissa. Pitääpä testata.

Näyttää muuten vähän hassulta kun noissa listauksissa on sekaisin taustavärejä. Etenkin mobiilissa tekee tosi rauhattoman leiskasta, en tiedä korostaako luurilla OLED näyttö tuota entisestään:

katso liitettä 157573

katso liitettä 157574

Olisiko se vaan samalle taustalle kun mikä on minkäkin takana.

Tää on hyvä, edellisessä versiossa säädin tuon itselleni kun se vaan on niin kätevä. (y)
Se on niin raskaan harmaan tasainen, niin jotenkin on pakko rikkoa sitä, voihan ton yhden vaakarivin vaihtaa takaisin, mutta ei MISSÄÄN nimessä kokonaan harmaata.

Se näyttäisi kyllä kivalta, ja rikkoo sitä harmautta.

1569824429637.png

Jos noita meinasit.

Pystyykö kaikki käyttämään noita reaktioita postauksiin, jos niin mistä?

Aika nopeesti pääsi tähän uuteen leiskaan kiinni ja nopeus on tosiaan ihan kivalla tasolla.

Mulla valittaa adblockerista, aina kun päivitän sivun vaikka se on poissa käytöstä pakkotoistolla. Ärsyttävä, ei pelkästään pakkotoiston takia jaksais käyttää eri selainta, jossa ei ole adblockeria ollenkaan.

Mulla valittaa adblockerista, aina kun päivitän sivun vaikka se on poissa käytöstä pakkotoistolla. Ärsyttävä, ei pelkästään pakkotoiston takia jaksais käyttää eri selainta, jossa ei ole adblockeria ollenkaan.
Vieläkö se haistaa sen vaikka se ei ole käytössä?

Jep.

EDIT: Vika olikin Opera selaimen omassa mainoksen esto laajennuksessa. Sen kun otin pois ni lopetti valittamisen. Sorry.

Liitteet

• adblock.jpg
    adblock.jpg
    61,8 KB · Katsottu: 196
Joo, tää nyt päällä oleva adblocker detector on natiivina kiinni tossa erittäin hyvässä mainoshallinnassa. Sen ei pitäis bugaa, mutta se näyttää tosiaankin sen noticen jos käyttäjällä juuri noin joku kusee. Se ei anna ilmoitusta jos kaikki seurannanestot on pois päältä.

Onko eri ketjuihin tulossa ”Uudet viestit” banneria? Johonki ketjun yläreunaan. Tuntuu hassulta mobiililla aina tuolta yläpalkista hakea uudet viestit. Vai olenko vaan niin sokea etten näe sellasta. Edellisessä oli mun mielestä helpompi hakea uudet viestit mobiililla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom