OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dynamiikka mahdollistaa kuvien mahdollisimman laajan käsittelyn ja kaiken mahdollisen valon/sävyjen kaivamisen rawista, eli taiteellisen vapauden teknisessä mielessä, ei taida siinä kohden saada juuri mitään eroa isommalla kameralla vs. Nikon FF kamera. Ainoa jos tarttee aivan sika isona printata voi saada hyötyäjä, jos isompi kenno ja enempi pikseleitä. Sitten käytettävyys ja optiikkavalikoima, niin miksipä vaihtaa laajan systeemin kameraa joka käy ja kukkuu ja jonka toiminnot, namiskat ja ominaisuudet tuntee läpikotaisin.

Mitä mieltä olet jehovantodistajista ? Omasta mielestäni ihan vitun ärsyttävää porukkaa kun tasaisin välein tulevat soittamaan ovikelloa ja lyövät luukusta sisään niitä "jeesus tulee jne." paskapapereita. Vittu että nauroin tyytyväisyyttäni kun pari päivää sitten joku oli Pöytyällä tuikannut kyseisten jahvejen rakennuksen kunnolla tuleen.

Mitä mieltä olet jehovantodistajista ? Omasta mielestäni ihan vitun ärsyttävää porukkaa kun tasaisin välein tulevat soittamaan ovikelloa ja lyövät luukusta sisään niitä "jeesus tulee jne." paskapapereita. Vittu että nauroin tyytyväisyyttäni kun pari päivää sitten joku oli Pöytyällä tuikannut kyseisten jahvejen rakennuksen kunnolla tuleen.
Sä oot kyllä hieno mies...

Ei ne pääse porttikongista enkä ole vuosikausiin niihin törmännyt. Vähän säälin niitä kun niiden pitää kiertää tyrkyttämässä kun meidän iso kirkko hoitaa sen pakkosyötön jo koulussa.

Ja mitä kameroihin tulee, niin keskikoko on mahtava 16 bittisten kennojen kanssa, dynamiikka raju versus 14bit. Mutta ne on tosiaankin törkeen hintaisia ja mun stillien määrällä ei mitään perustetta ostaa.

Ja mitä kameroihin tulee, niin keskikoko on mahtava 16 bittisten kennojen kanssa, dynamiikka raju versus 14bit. Mutta ne on tosiaankin törkeen hintaisia ja mun stillien määrällä ei mitään perustetta ostaa.

Onko näin? 100Mp Phase One härvelillekin ilmoitetaan "vain" 15 stops, kun Nikonin FF pari kymmenystä alle.

Onko näin? 100Mp Phase One härvelillekin ilmoitetaan "vain" 15 stops, kun Nikonin FF pari kymmenystä alle.
16 bittinen on ja dynamiikassa on melkoiset erot dslr versus keskikoko. Se ero on järkyttävän suuri jo matemaattisestikin.

Sensors Database - DxOMark

Eiks toi kärkipaikkaa pitävä hasseli ole 16 bit ja DR 14,8 sama mikä Nikon D850?

Täytyy myöntää että viimeset pari vuotta ei oo hirveestu tullu kuvailtua muuta kuin niitä lomafotoja joissa Mrs. ohjaaja ja muutenkin jäänyt näiden seuraaminen vähälle.

Ei hajuakaan miksi toi paikka näytti niin taulumaiselta maalaukselta jo kun auton siihen parkkeerasin. Piti eka kuvata se muistaakseni Norjan kansallisvuori ja jätin auton tohon. Kun tulin takaisin, niin katoin että onpas erikoisen näköinen yhdistelmä.

800_2007.jpg

Kusipäisten pyöräilijöiden bongausryhmä Julkinen ryhmä | Facebook

Mähän stadissa autoilijana oikein rakastan noita spandex-kavereita, hauska ryhmä.

Toi on hauska varsinkin ku itse ajan n. 2000-3000km vuodessa pyörällä, mikä on kylläkin aika vähän. Mutta kuitenkin vihaan myös noita pyöräilijöitä jotka ei välitä liikennesäännöistä. Meillä on yks ukko töissä joka ajaa autotiellä työmatkan, vaikka pyörätie vieressä. Hänen selitys on että lain mukaan täytyy olla molemmilla puolilla tietä kelvi, ennenkuin laki vaatii niillä ajamaan ja tästä väännetään viikottain, vaikka lakipykälää on hänelle näytetty niin väittää vastaan. Älkää pliis yleistäkö, ei me kaikki olla kusipäitä :)

Mua ei pahemmin pyöräilijät häiritse täällä kun ei pahemmin ole jalankulku väyliä, mutta sit kun näkee välillä kaksi pyöräilijää rinnakkain turisemassa ja tie on syheröinen niin alkaa vähän pännimään.

Mua häiritsee fillaristit joka päivä. Varsinkin talvella. Talvella ne ei ymmärrä yhtään sitä, että en mä huvikseni tuolla Baanalla (superpyörätie täällä stadissa jos joku ei tiedä) aja.
Vaaditaan että on kesäkeli ympäri vuoden, mut sit ku me ollaan auraamassa ja suolaamassa ja harjaamassa sitä, niin saa päivittäin kuulla haukkumista, saa keskareita, räitään päälle ja lukemattomat kerrat tahallaan ajettu konetta päin. Aika harvoin tuntuu tulevan kehuja. Tai ne ei ainakaan kantaudu tarpeeks usein sit meidän korviin.

Testo pyys sitten ketjunsa pois, että tähän tää menee. Ja mitä mä olen sanonut, se negatiivinen tuhoaa jossain vaiheessa kaiken. Miten te haluatte että mä toimin jatkossa? Esim jos nyt aletaan pommittamaan vaikka Vatasen ketjuun pelkkää paskaa, niin onko teidän mielestä mun katsottava sitä ja odoteltava, että sekin ketju pyydetään poistamaan? Vai puutunko mä tähän ja simppelisti alan vain poistamaan tarpeettoman paskan. Kaikille on kuitenkin ylilauta, jossa voi tykittää paskaa päivät pitkät aivan niin paljon kun haluaa ja sille selkeesti on valtava tilaus.

On mulla sekin vaihtoehto, että Pakkotoiston periaatteet muutetaan, poistan rekisteröinnin ja vapautan kaiken keskustelun. Sitten se tiedetään mihin se johtaa, mutta kävijämäärät siinä ainakin kasvaisi reippaasti.

Ja testolta tuli uusi video, niin se laukaisi sitten tarpeen kommentoida vaatteita, vaikka video oli syömisestä. Ja jos selkee tavoite on vain sotkea ketjut, niin näin siinä sitten käy. Kenenkään ulkomaalaisen kisaajan ketjuissa ei aleta haukkumaan niiden vaatteita tai autoja tai muuta vastaavaa.

Se mitä Teston vaatteisiin tulee niin jokaisella on oma tyylitajunsa ja typeräähän se on lähteä aukomaan päätään jostain vaatteista, älä osta jos ei miellytä.
Mutta mitä taas siihen videoon ja ruokapuoleen tulee niin olihan se järkyttävää katottavaa/kuunneltavaa. 5G protskua per rasvaton painokilo. Testoakin seuraa melkoisen moni nuori kaveri jotka ottavat kaverin videot faktana/tosissaan ja mielestäni tuommoinen on helvetin vaarallista.

Edit. Ehkä ihan hyvä, että se Teston lanka poistettiin. Täällä kun tuppaa paska osumaan tuulettimeen vähän liiankin useasti.

Oli siellä Teston ketjussa siitä syömisvideosta ihan asiallistakin kritiikkiä esim. siitä 5g proteiinia per painokilo, koska "maksimaalinen lihaskasvu". Jos tuollaista laukoo niin ei pitäisi olla yllätys, että siihen joku tarttuu, varsinkin kun ko. henkilö vielä myy tuota "osaamistaan" valmennusten muodossa syyttömille kanssatreenaajille.

Täytyy taas ottaa hieman tiukempi linja, mitä päästää läpi. Varsinkin nämä suhteellisen uudet rekistöityneet, joilla heti liian kärkästä itkemistä. Negatiivinen palautekin on ihan hyvä juttu, jos sen pystyy jotenkin järkevästi perustelemaan.

Negatiivinen palautekin on ihan hyvä juttu, jos sen pystyy jotenkin järkevästi perustelemaan.
Todellakin on hyvä juttu, mutta osalla se näyttää olevan trendi. Ei ole yksi jos toinen nimimerkki, jotka seuraa ketjusta toiseen jotain käyttäjää ja sitten aina kommentoimassa sen sanomisia.

Suositut

Back
Ylös Bottom