Onko allu-podcasteja enää tulossa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kovin usein kysytty kysymys, ja Allu sitten sanoo kun kerkee.Onko allu-podcasteja enää tulossa?
Itsellä oli ehtona kun vaimon kanssa lapsia tehtiin että jos selviää rakenne ultrassa että on vaikeasti vammainen ni letkut poikki ja kaatopaikalle, se ei ole lapselle eikä itselle sen arvoista että tahallaan toisi maailmaan sellaisen vihanneksen joka ei itsestään selviä, kaiken järjen mukaan se pitäisi näin aina mennä.
Kaikkia vaikeitakaan kehitysvammoja ei pystytä näkemään ennen syntymää. Downin syndrooma pystytään suurella todennäköisyydellä huomaamaan, mutta sitäkään ei sataprosenttisesti. Näkiessäsi vaikeasti vammaisen lapsen, et todellakaan voi tietää, ovatko vanhemmat sitä etukäteen tienneet vai eivät. Muutenkin on turha hirveästi vouhottaa että ”mitä vittua niiden vanhempien päässä liikkuu”, ennen kuin asia osuu omalle kohdalle. Kehitysvammaisenkin lapsen abortointi voi olla todella vaikea päätös, vaikka se objektiivisesti paras ratkaisu usein olisikin. Biologisestikin ajatellen meihin on sisäänrakennettu äärimmäisen vahva vietti pitää jälkeläisistämme huolta. Ei noita asioita voi aina ulkopuolelta järjellä selittää.Itse olen tätä asiaa pitkään funtsinut kun näkee viikonloppuisin vaikkapa jossain kauppakeskuksessa jonkun ihan helvetin vihanneksen lapsen pyörätuolissa että mitä vittua niiden vanhempien päässä on oikein mahtanut liikkua kun ovat ulosasti sen halunneet jos ovat tienneet etukäteen että lapsi on vakavasti vammainen ja tulee paskantamaan jokatapauksessa koko loppuikänsä housuihin. Miten jotkut vanhemmat saa tollasesta jotain aitoa iloa elämäänsä ? Ei vittu ihmisten on vaan pakko olla ihan sekaisin päästään kun tuollaista haluavat.
Vähän teet hätäisiä johtopäätöksiä. Kaikkia kehitysvammoja ei pystytä näkemään ennen kuin on liian myöhäistä, kuten sanottu ja vammautuminen synnytyksen aikanakin on mahdollista. Usko tai älä, niin vammainen lapsi on vanhemmille ihan yhtä lailla aarre kuin muillekin vanhemmille ja siitä pidetään yhtä lailla huolta ja rakastetaan. Olkoonkin, että vammainen lapsi kuolee usein nuorena ja joidenkin vanhempien kuulee jälkiviisaana sanovan, että oli se lopulta helpotus. Se ei silti mun mielestä kumoa edellistä lausetta.Itse olen tätä asiaa pitkään funtsinut kun näkee viikonloppuisin vaikkapa jossain kauppakeskuksessa jonkun ihan helvetin vihanneksen lapsen pyörätuolissa että mitä vittua niiden vanhempien päässä on oikein mahtanut liikkua kun ovat ulosasti sen halunneet jos ovat tienneet etukäteen että lapsi on vakavasti vammainen ja tulee paskantamaan jokatapauksessa koko loppuikänsä housuihin. Miten jotkut vanhemmat saa tollasesta jotain aitoa iloa elämäänsä ? Ei vittu ihmisten on vaan pakko olla ihan sekaisin päästään kun tuollaista haluavat.
Itse olen tätä asiaa pitkään funtsinut kun näkee viikonloppuisin vaikkapa jossain kauppakeskuksessa jonkun ihan helvetin vihanneksen lapsen pyörätuolissa että mitä vittua niiden vanhempien päässä on oikein mahtanut liikkua kun ovat ulosasti sen halunneet jos ovat tienneet etukäteen että lapsi on vakavasti vammainen ja tulee paskantamaan jokatapauksessa koko loppuikänsä housuihin. Miten jotkut vanhemmat saa tollasesta jotain aitoa iloa elämäänsä ? Ei vittu ihmisten on vaan pakko olla ihan sekaisin päästään kun tuollaista haluavat.
Kaikkia vammoja ei pystytä havaitsemaan ennen synnytystä, ja vammautuminen voi tapahtua myös synnytyksessä tai vaikka sen jälkeen. Täytyy sanoa, että pitkään käytetty ajatustyö ei tässä tapauksessa kauhean kauas ole kantanu. Vitun idiootti.Itse olen tätä asiaa pitkään funtsinut kun näkee viikonloppuisin vaikkapa jossain kauppakeskuksessa jonkun ihan helvetin vihanneksen lapsen pyörätuolissa että mitä vittua niiden vanhempien päässä on oikein mahtanut liikkua kun ovat ulosasti sen halunneet jos ovat tienneet etukäteen että lapsi on vakavasti vammainen ja tulee paskantamaan jokatapauksessa koko loppuikänsä housuihin. Miten jotkut vanhemmat saa tollasesta jotain aitoa iloa elämäänsä ? Ei vittu ihmisten on vaan pakko olla ihan sekaisin päästään kun tuollaista haluavat.
Mä haluaisin lisätä vielä, että kaikkia vammoja ei pystytä havaitsemaan ennen synnytystäHaluaako joku vielä sanoa että kaikkia vammoja ei pystytä havaitsemaan ennen synnytystä ?
Totta. Tätäkin on vain vaikea arvioida ennenkuin tilanne on päällä.Nykyään pitäisi mielummin miettiä, miksi hankkia lapsia, mikäli ei osaa kasvattaa niitä. Vammaiset lapset ovat häviävän pieni prosentti kokonaisuudesta idioottivanhempien lapsiin verrattuna.
Vaikka meneekin jo toistamiseksi, niin imo, pakkotoiston historian typerimpiä kommentteja. On myös niitä, jotka tietoisesti haluavat lapsen jolla on esim. downin syndrooma ja kunnioitan heidän päätöstään. Ihmisiä ovat hekin.Itse olen tätä asiaa pitkään funtsinut kun näkee viikonloppuisin vaikkapa jossain kauppakeskuksessa jonkun ihan helvetin vihanneksen lapsen pyörätuolissa että mitä vittua niiden vanhempien päässä on oikein mahtanut liikkua kun ovat ulosasti sen halunneet jos ovat tienneet etukäteen että lapsi on vakavasti vammainen ja tulee paskantamaan jokatapauksessa koko loppuikänsä housuihin. Miten jotkut vanhemmat saa tollasesta jotain aitoa iloa elämäänsä ? Ei vittu ihmisten on vaan pakko olla ihan sekaisin päästään kun tuollaista haluavat.
Vaikka meneekin jo toistamiseksi, niin imo, pakkotoiston historian typerimpiä kommentteja. On myös niitä, jotka tietoisesti haluavat lapsen jolla on esim. downin syndrooma ja kunnioitan heidän päätöstään. Ihmisiä ovat hekin.
Ymmärtämättömän ihmisen typerää ja loukkaavaa puhetta.Itse olen tätä asiaa pitkään funtsinut kun näkee viikonloppuisin vaikkapa jossain kauppakeskuksessa jonkun ihan helvetin vihanneksen lapsen pyörätuolissa että mitä vittua niiden vanhempien päässä on oikein mahtanut liikkua kun ovat ulosasti sen halunneet jos ovat tienneet etukäteen että lapsi on vakavasti vammainen ja tulee paskantamaan jokatapauksessa koko loppuikänsä housuihin. Miten jotkut vanhemmat saa tollasesta jotain aitoa iloa elämäänsä ? Ei vittu ihmisten on vaan pakko olla ihan sekaisin päästään kun tuollaista haluavat.
Joskus idiooteille on hyvä vähän toistaa.. Enkä tarkoita siis sinua.Haluaako joku vielä sanoa että kaikkia vammoja ei pystytä havaitsemaan ennen synnytystä ?
Itse olen tätä asiaa pitkään funtsinut kun näkee viikonloppuisin vaikkapa jossain kauppakeskuksessa jonkun ihan helvetin vihanneksen lapsen pyörätuolissa että mitä vittua niiden vanhempien päässä on oikein mahtanut liikkua kun ovat ulosasti sen halunneet jos ovat tienneet etukäteen että lapsi on vakavasti vammainen ja tulee paskantamaan jokatapauksessa koko loppuikänsä housuihin. Miten jotkut vanhemmat saa tollasesta jotain aitoa iloa elämäänsä ? Ei vittu ihmisten on vaan pakko olla ihan sekaisin päästään kun tuollaista haluavat.