Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Okei, mä teen maanantaina studiolta esimerkin järkkärin eduista puhelimiin verrattuna.@Mike kun katsoin Narvikin videon, joka oli p*run hieno, niin tuli mieleen, että olisi mielenkiintoista nähdä järkkäri vs kännykkäkamera -vertailu. Eli kun otat järkkärillä eri tyyppisiä kuvia, niin yrittäisit ottaa mahdollisimman samanlaiset kuvat kännykällä ja sitten kuville vastaavat jälkiprosessoinnit. Sopivissa tilanteissa kännykän kuvat varmaan pääsisivät aika lähelle järkkärin tasoa, mutta esim. zoomia käytettäessä eroa varmaan tulisi enemmän.
Menes punisher vetäsemään kunnon yöunet niin katellaan huomenna uusiks.Jos saisit tietää että joku nainen, tai vaikka elämäsi tärkein nainen odottaisi sulle lasta ja saisi etukäteen selville että lapsi on pahasti vammainen niin vaatisitko/haluaisitko että sitä lasta ei synnytetä ?
Mitä luulet oletko niin notkea että pystyisit halutessasi ottamaan itse itseltäsi suihin ? Oli vaan pakko tätä kysyä kun ei varmaan kukaan ole koskaan.
Oikeesti, jotain rajaa.Jos saisit tietää että joku nainen, tai vaikka elämäsi tärkein nainen odottaisi sulle lasta ja saisi etukäteen selville että lapsi on pahasti vammainen niin vaatisitko/haluaisitko että sitä lasta ei synnytetä ?
Mitä luulet oletko niin notkea että pystyisit halutessasi ottamaan itse itseltäsi suihin ? Oli vaan pakko tätä kysyä kun ei varmaan kukaan ole koskaan.
Itsellä oli ehtona kun vaimon kanssa lapsia tehtiin että jos selviää rakenne ultrassa että on vaikeasti vammainen ni letkut poikki ja kaatopaikalle, se ei ole lapselle eikä itselle sen arvoista että tahallaan toisi maailmaan sellaisen vihanneksen joka ei itsestään selviä, kaiken järjen mukaan se pitäisi näin aina mennä.Jos saisit tietää että joku nainen, tai vaikka elämäsi tärkein nainen odottaisi sulle lasta ja saisi etukäteen selville että lapsi on pahasti vammainen niin vaatisitko/haluaisitko että sitä lasta ei synnytetä ?
Onko tuo musta tavallista automaalia vai pulverimaalia, jota kai vanteiden maalaamisessa yleensä käytetään?
Allu tietää.Onko tuo musta tavallista automaalia vai pulverimaalia, jota kai vanteiden maalaamisessa yleensä käytetään?