Missäs kannattaa olla yötä jos norddkappiin ajelis? Siinä lähettyvillä mitään hyvää hotellia suositella?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei, mutta ihmetystä tuo herättää, mä olen monasti miettinyt mistä se pohjaton viha johtuu. Ihan siis mielenkiinnosta, mitään vaikutustahan tolla ei ole mun elämään, mutta en ole nähnyt, että edes tuomittuja murhaajia dissattais samalla tapaa.
Noin vajaan 30km päässä Nordkapista ainakin on mesta, josta saa pieniä mökkejä tai sitten huoneita vuokrattua. Olin yksi reissu siellä yötä.Missäs kannattaa olla yötä jos norddkappiin ajelis? Siinä lähettyvillä mitään hyvää hotellia suositella?
Omasta mielestä näyttää että tuo kommentti olis laitettu ihan vaan läpällä. Sarkasmi tutkat kuntoon ;)
No nykyisellä tekniikalla jota voin sanoa kyllä itellä kyykkäämiseksi, niin 210 korkeemmalla en ole käynyt. Se oli se sikakyykyn viimeinen nosto, Vatanen ja kumppanit kelas, että oikee ykkönen olis jossain 230, mutta en ole lähdössä testaamaan. Semmoisella kusitekniikalla selällä nostaen aikanaan räteillä otin 240x2 nuorempana.Paljon on suurimmat sarjapainoista kyykyssä nyt mitä olet käyttänyt? Mitä luulet et saisit ykkösenä ylös?
No ei Allu mua sillai kuuntele vaikka hirveesti olenkin aina huolinut.@Mike Allu avautunut instassa, kun on aivan paskana ja verenpaineet miljoonaa, pitäiskö sun ottaa yhteyttä ja rauhotella pikkasen ennen kuin käy huonosti
Pentti Köyri sen parhaiten kiteyttää:https://www.iltalehti.fi/talous/a/7ad97ce4-3fa6-4769-a49c-
94e0a607d55a
Kun on jotain mitä ei ihan jokaisella taviksella ole, porukka on vahingoniloisia. Kuten tässäkin jutussa. En muuta keksi. Kateus ansaitaan eikös se niin mennyt.
Siinä oli 10 päivän kiertoja 3 kappaletta, eli 30 päivää.Kysymys mikelle
Kun vedit sitä carbcyklausta niin veditkö aina koko viikon samoilla hiilareilla vai kuinka usein vaihtui hiilareiden määrä?
Pysyikö rasvat ja proteiinit aina samana riippumatta hiilareista?
Ei ne videolla ole laisinkaan sama mitä livenä. Turha pilata tota fiilistä videossa jonka musiikilla halusin tuoda. Vatasen Myday videolla sitten näkyy tota äänien kanssa.Nyt oli kyllä Mikeltä hienosti kuvattu ja editoitu tuo driftaus pätkä. Olis ollu kiva kuulla vähän niitä driftauksen ääniä myös, mutta silti 5/5
Joo tää on totta, ettei ne äänet taltioidu puoliakaan niin hienona kameralle mitä ne on livenä.Ei ne videolla ole laisinkaan sama mitä livenä. Turha pilata tota fiilistä videossa jonka musiikilla halusin tuoda. Vatasen Myday videolla sitten näkyy tota äänien kanssa.