• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

PAKKOTOISTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Kun teillä on grillausbuumi päällä, niin ootko koskaan jälkkäriksi grillanut banaaneja?
Ihan kokonaisina kuorineen grilliin, kääntelee ja grillaa kunnes kuori on kauttaaltaan ihan musta. Sit veitsellä halkasee kuoren (ja banaania samalla) ja levittää sitä banaania ja jäätelöä tai vanilijakastikettaa laittaa/kaataa sinne...on jees.

Nordkapissa ei sinällään ole mitään näkemistä, mutta sinne ajaessa maisemat on melkoisia. Aika karua siellä on ja helvetisti sumua.

Aikaahan se ottaa tuollapäin ajella, että melkein skippaisin Nordkapin ja Lofooteille, jossa ajat ainakin Haukland beachille asti.

Lofooteilla on muutenkin parhaat maisemat ja korkeempia huippuja enemmän. Jos taas makeeta tietä haluaa ajaa, niin Hammerfestissä kerkeää käymään jos ottaa sen ja Lofootit kuvattavaksi. Hammerfestissä kannattaa kiivetä auringonlaskussa sinne ylös, tosin tähän aikaan vuodesta taitaa paistaa 24/7 eikä pimeää edes tule mutta aurinko laskee lähelle horisonttia kuitenkin. Siellä tuntuu että on kokoajan golden hour.
Kiitoksia vinkeistä.
Toi nordkappi lähinnä sen takia houkuttaa että olisi mukava käydä pohjoisimmassa paikassa mihin autolla pääsee, mutta täytyy vielä harkita reittiä.

Kuli

VIP
Mike ja muut Helsingissä asuvat; Olen maanantain ja tiistain Helsingissä keskusta-alueella kahden alle kouluikäisen lapseni kanssa. Millaisia hauskanpitoaktiviteetteja voisitte suositella mitä siinä keskusta-alueella tai helpohkojen julkisten kulkuyhteyksien päässä löytyy ja voisi tuollaisten pienten lasten kanssa touhuta? Keli on aika viileä ennusteen mukaan joten Lintsi ei ole vaihtoehto.
No Sky Wheel ja Allas sea pool on ihan keskustassa ja vois olla skideille kivoja .

Allas Sea Pool - Etusivu

Kotisivu - Finnair Skywheel

Mike

Ompa outo!
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Kun teillä on grillausbuumi päällä, niin ootko koskaan jälkkäriksi grillanut banaaneja?
Ihan kokonaisina kuorineen grilliin, kääntelee ja grillaa kunnes kuori on kauttaaltaan ihan musta. Sit veitsellä halkasee kuoren (ja banaania samalla) ja levittää sitä banaania ja jäätelöä tai vanilijakastikettaa laittaa/kaataa sinne...on jees.
En muuten ole koskaan koittanut.

Mike

Ompa outo!
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Kiitoksia vinkeistä.
Toi nordkappi lähinnä sen takia houkuttaa että olisi mukava käydä pohjoisimmassa paikassa mihin autolla pääsee, mutta täytyy vielä harkita reittiä.
Onhan se Nordkapp itelläkin ollut rastina, että onpas tullut käytyä. Siellä on kylmä, tuulee perkeleesti, helvetisti turisteja, vitun kallista ja pelkkä pakko. Sitten pudotus mereen ja siellä edessäpäin ei ole mitään. Mutta parasta on ne maisemat sinne mennessä.

Mike

Ompa outo!
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Ei, mutta ihmetystä tuo herättää, mä olen monasti miettinyt mistä se pohjaton viha johtuu. Ihan siis mielenkiinnosta, mitään vaikutustahan tolla ei ole mun elämään, mutta en ole nähnyt, että edes tuomittuja murhaajia dissattais samalla tapaa.
https://www.iltalehti.fi/talous/a/7ad97ce4-3fa6-4769-a49c-
94e0a607d55a

Kun on jotain mitä ei ihan jokaisella taviksella ole, porukka on vahingoniloisia. Kuten tässäkin jutussa. En muuta keksi. Kateus ansaitaan eikös se niin mennyt.

Mike

Ompa outo!
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Missäs kannattaa olla yötä jos norddkappiin ajelis? Siinä lähettyvillä mitään hyvää hotellia suositella?
Noin vajaan 30km päässä Nordkapista ainakin on mesta, josta saa pieniä mökkejä tai sitten huoneita vuokrattua. Olin yksi reissu siellä yötä.

Omasta mielestä näyttää että tuo kommentti olis laitettu ihan vaan läpällä. Sarkasmi tutkat kuntoon ;)
Joo mutta kun mikellä ja miken videoilla on aina näitä ketkä mutuaa samasta. Jokainen tekee omalla tavalla ja tyylillään mikä sopii. Eikös se pääasia ole että itse tietää mikä kehittää ja tuntuu kuin se että kuuntelee toista. itse reenasin vuoden päin persettä kun kuuntelin liikaa toista...

kvlt

VIP
Ja vaikka oliskin vaan läpällä heitetty ja kuin käyttäis sarkasmitutkaa niin ei tommosta samasta asiasta jauhamista jaksa loputtomiin.
Vuosikausia mullekkin vinoiltu yhdestä samasta asiasta ja vaikka se onkin useimmiten läpällä heitettyä niin ei vaan jaksa. Menee hermo.

Mike

Ompa outo!
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Paljon on suurimmat sarjapainoista kyykyssä nyt mitä olet käyttänyt? Mitä luulet et saisit ykkösenä ylös?
No nykyisellä tekniikalla jota voin sanoa kyllä itellä kyykkäämiseksi, niin 210 korkeemmalla en ole käynyt. Se oli se sikakyykyn viimeinen nosto, Vatanen ja kumppanit kelas, että oikee ykkönen olis jossain 230, mutta en ole lähdössä testaamaan. Semmoisella kusitekniikalla selällä nostaen aikanaan räteillä otin 240x2 nuorempana.

Kysymys mikelle

Kun vedit sitä carbcyklausta niin veditkö aina koko viikon samoilla hiilareilla vai kuinka usein vaihtui hiilareiden määrä?

Pysyikö rasvat ja proteiinit aina samana riippumatta hiilareista?