OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei, mutta ihmetystä tuo herättää, mä olen monasti miettinyt mistä se pohjaton viha johtuu. Ihan siis mielenkiinnosta, mitään vaikutustahan tolla ei ole mun elämään, mutta en ole nähnyt, että edes tuomittuja murhaajia dissattais samalla tapaa.

https://www.iltalehti.fi/talous/a/7ad97ce4-3fa6-4769-a49c-
94e0a607d55a

Kun on jotain mitä ei ihan jokaisella taviksella ole, porukka on vahingoniloisia. Kuten tässäkin jutussa. En muuta keksi. Kateus ansaitaan eikös se niin mennyt.

Missäs kannattaa olla yötä jos norddkappiin ajelis? Siinä lähettyvillä mitään hyvää hotellia suositella?
Noin vajaan 30km päässä Nordkapista ainakin on mesta, josta saa pieniä mökkejä tai sitten huoneita vuokrattua. Olin yksi reissu siellä yötä.

Omasta mielestä näyttää että tuo kommentti olis laitettu ihan vaan läpällä. Sarkasmi tutkat kuntoon ;)

Joo mutta kun mikellä ja miken videoilla on aina näitä ketkä mutuaa samasta. Jokainen tekee omalla tavalla ja tyylillään mikä sopii. Eikös se pääasia ole että itse tietää mikä kehittää ja tuntuu kuin se että kuuntelee toista. itse reenasin vuoden päin persettä kun kuuntelin liikaa toista...

Ja vaikka oliskin vaan läpällä heitetty ja kuin käyttäis sarkasmitutkaa niin ei tommosta samasta asiasta jauhamista jaksa loputtomiin.
Vuosikausia mullekkin vinoiltu yhdestä samasta asiasta ja vaikka se onkin useimmiten läpällä heitettyä niin ei vaan jaksa. Menee hermo.

Paljon on suurimmat sarjapainoista kyykyssä nyt mitä olet käyttänyt? Mitä luulet et saisit ykkösenä ylös?
No nykyisellä tekniikalla jota voin sanoa kyllä itellä kyykkäämiseksi, niin 210 korkeemmalla en ole käynyt. Se oli se sikakyykyn viimeinen nosto, Vatanen ja kumppanit kelas, että oikee ykkönen olis jossain 230, mutta en ole lähdössä testaamaan. Semmoisella kusitekniikalla selällä nostaen aikanaan räteillä otin 240x2 nuorempana.

@Mike Allu avautunut instassa, kun on aivan paskana ja verenpaineet miljoonaa, pitäiskö sun ottaa yhteyttä ja rauhotella pikkasen ennen kuin käy huonosti
No ei Allu mua sillai kuuntele vaikka hirveesti olenkin aina huolinut.

Kysymys mikelle

Kun vedit sitä carbcyklausta niin veditkö aina koko viikon samoilla hiilareilla vai kuinka usein vaihtui hiilareiden määrä?

Pysyikö rasvat ja proteiinit aina samana riippumatta hiilareista?

Kysymys mikelle

Kun vedit sitä carbcyklausta niin veditkö aina koko viikon samoilla hiilareilla vai kuinka usein vaihtui hiilareiden määrä?

Pysyikö rasvat ja proteiinit aina samana riippumatta hiilareista?
Siinä oli 10 päivän kiertoja 3 kappaletta, eli 30 päivää.

1. Kierto

Päivät: 1-4
P 250
H 100
R 60

Päivät: 5-7
P 250
H 150
R 60

Päivät: 8-9
P 250
H 200
R 60

Päivä: 10
P 200
H 250
R 60
———————————-
2. Kierto

P 250
H 150
R 60

Päivät: 5-7
P 250
H 200
R 60

Päivät: 8-9
P 250
H 250
R 60

Päivä: 10
P 200
H 300
R 60
—————————————
3. Kierto

P 250
H 200
R 60

Päivät: 5-8
P 250
H 250
R 60

Päivät: 9-10
P 250
H 300
R 60

Sit tosta jatko on sitten ollut P200, H400 R60-80. Välipäivinä lasken hiilarit 200 ja nostan prodet 250.

@Mike kiitokset viimeisestä vinkistä Gazozin suuntaan. Toi lafka oli minulle uusi tuttavuus ja sain tilattua treenivaatetta itselleni.

Pari kyssäriä:
1. Volyymiä selälle videon alussa sekoittelet Mutantin kreaa ja Madnessia. Tuleeko tuo treenilaturiksi? Tuleeko laturiin mitään muuta noiden kahden lisäksi mitä videolla näkyy ja otatko sitä joka treeniä varten?
2. Otatko EAA+Hiilarin lisäksi vielä palkkaria treenin päälle erikseen?
3. Tätä on varmaan kysytty tässä topsussa jo aikaisemmin joten voit viskata minut aikaisempiin vastauksiin, mutta mitä muita lisäravinteita sulle menee treenipäivän ympärillä kuin laturia ja intraa? Käytätkö esim perus heraa missään muodossa?

1. Laturiin tulee mulla beta-alaniinia ja sitruliinimalaattia mukaan vielä. Ennen treeniä otan sitten tuon kombon boosterina ja päälle 2 grammaa asetyyli L-karinitiinia kun se mukamas parantaa keskittymistä ja jos näin on, niin nimenomaan treeni on kovin usein henkistä taistelua kipua ja väsymystä vastaan.
2. En ota intrajuoman lisäksi koskaan palkkaria. Intrassa jos on aminoja sekä hiilaria, ehkäisee se melko kokonaan palkkarin tarpeen.
3. Muuten ei mene kamalasti lisäravinteita, perusheraa otan drinkkeinä joskus aamulla kun en saa puurossa proteiinia tarpeeksi, esim välipäivinä, jolloin en mene tunnin parin päästä treenaamaan. Muuten välillä viherjauheita ja sitten rasvanpolttajia menee millon mitäkin pari kertaa päivässä koska mulla on varmaan 4 eri purkkia niitä. Sitten bcaa drinkkejä otan vain maun vuoksi joskus pitkissä ruokaväleissä.

Nyt oli kyllä Mikeltä hienosti kuvattu ja editoitu tuo driftaus pätkä. Olis ollu kiva kuulla vähän niitä driftauksen ääniä myös, mutta silti 5/5
Ei ne videolla ole laisinkaan sama mitä livenä. Turha pilata tota fiilistä videossa jonka musiikilla halusin tuoda. Vatasen Myday videolla sitten näkyy tota äänien kanssa.

Ei ne videolla ole laisinkaan sama mitä livenä. Turha pilata tota fiilistä videossa jonka musiikilla halusin tuoda. Vatasen Myday videolla sitten näkyy tota äänien kanssa.
Joo tää on totta, ettei ne äänet taltioidu puoliakaan niin hienona kameralle mitä ne on livenä.

Tosi magee pätkä driftingistä, lisää näitä. Pääsee vähän enemmän kameran laatu ja kuvaus/editointi taidot oikeuksiinsa :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom